Альфа-Банк завершив міграцію на власний процесинг і повністю відновив активність платіжних карток. Операції з картками банку були недоступні близько шести годин.
Альфа-Банк успішно перейшов на власний процесинг
В середу 22 серпня Альфа-Банк Україна запустив власний процесинговий центр і перевів обслуговування платіжних карток банку з Українського процесингового центру на нову власну платформу SmartVista, йдеться в повідомленні прес-служби банку.
У банку відзначають, що запуск власного процесингового центру збільшить швидкість обслуговування і видачі платіжних карток, дозволить запустити технологію 3D Secure для підвищення безпеки карткових розрахунків, йдеться в повідомленні банку.
За ходом міграції клієнти банку мали змогу стежити завдяки онлайн-трансляції на офіційному сайті банку, де повідомлялося про всі вжиті командою банку дії. Згідно даних трансляції картки Альфа-Банку Україна були недоступні лише близько 6 годин, з 10:20 до 16:10. Через кілька годин банк підключив систему інтернет-банкінгу My Alfa-Bank, мобільний банкінг Alfa-Mobile Ukraine та всі раніше заблоковані сервіси. На даний час картки і системи банку працюють без обмежень.
«Для нас дуже важливо було не підвести клієнтів і оперативно завершити роботи із запуску власного процесингу. Адже ми розуміємо, що навіть кілька годин без доступу до коштів на платіжній картці або відсутність можливості здійснити необхідні платежі в інтернет-банкінгу сьогодні є дискомфортом для наших клієнтів », — заявив віце-президент, глава роздрібного бізнесу Альфа-Банку Україна Олексій Карчажкін.
Раніше повідомлялося, що Альфа-Банк Україна 22 серпня тимчасово зупинить будь-які операції за платіжними картками банку через запуск власного процесингового центру. Тимчасова зупинка карткових платежів торкнулася 1,8 млн активних карток Альфа-Банку Україна (за даними на 1 липня 2018 г.), що становить 5% від загальної кількості активних карток в Україні.
Коментарі - 1