28 липня 2018, 13:53 Читать на русском

Хто більше всіх з Instagram-зірок заробляє на рекламних постах

Компанія Hopper, яка займається маркетингом і аналітикою в Instagram, склала рейтинг найбільш високооплачуваних зірок в Instargam в 2018 році, пише AIN.

Компанія Hopper, яка займається маркетингом і аналітикою в Instagram, склала рейтинг найбільш високооплачуваних зірок в Instargam в 2018 році, пише AIN.
Фото: delightfulwork.com

Перше місце в ньому зайняла американська телезірка Кайлі Дженнер — за один пост в її Instargam рекламодавцю доведеться заплатити 1 мільйон доларів. При цьому, за кількістю фоловерів Кайлі поступається Селені Гомез, Кріштіану Роналду, Кім Кардашьян та Бейонсе, які входять в топ-5 рейтингу слідом за нею.

Майже всі перші 15 ступенів рейтингу займають міжнародні зірки ТБ, спорту, музики і кіно — доходи таких блогерів за пост перевищують 150 тисяч доларів.

Слідом за ними за доходами йдуть інфлуенсери і б'юті-блогерші, а також інстаграмери по темі фітнес і мода. Їх ставка за пост досягає 33 тисяч доларів — майже в три рази менше самого низькооплачуваного «селебріті» зі світу спорту Флойда Мейвезера.

Ставки блогерів-мандрівників помітно нижче і становлять від 3 тисяч до 9 тисяч доларів за пост, проте Instagram подружжя Гаррета і Джесіки Лі приносить своїм авторам рекордні 23 тисячі доларів за одну публікацію. Завдяки своїй популярності (1,2 млн фоловерів) їх аккаунт виявився на 27 рядку рейтингу. Інші працівники жанру ледь увійшли в топ-50.

В кінці списку — фудблогери. Ця ніша найменш прибуткова — рекордсмен-фудблогер Джеймі Олівер отримує за пост всього 8 тисяч доларів. В цілому ж вилка складає від 1 300 до 5 500 доларів за публікацію. Таким чином, фудблогери майже в повному складі замикають рейтинг топ-75.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися