Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 липня 2018, 10:36

Брак вантажних поїздів може негативно вплинути на економіку України

Річні збитки української економіки можуть досягти 5,4 мільярда доларів, якщо влада країни відмовиться ремонтувати і оновлювати локомотивний парк. Про це повідомляють економісти, що працюють в IMF group Ukraine.

На думку експертів, скорочення кількості вантажних поїздів на тлі порівняно недорогих перевезень може стати причиною того, що такі масштабні галузі як металургія, будівництво, АПК вирішать перейти до скорочення виробничих обсягів.

Якщо продуктивність залишиться на нинішньому рівні, а ремонту і модернізації локомотивів не буде, вже через п'ять років в країні залишиться всього 504 робочих состава, які зможуть за рік перевозити близько 291 мільйонів тонн продукції. Про це стало відомо зі звіту.

Через брак вантажних поїздів енергосистема України може опинитися в небезпеці. У зоні ризику − підприємства і мешканці західних регіонів країни.

Більше даних щодо фінансових звітів компаній на Trade12.

Коментарі - 10

+
+45
TOMAgavk
TOMAgavk
26 липня 2018, 11:15
#
Ничего страшного,«Трызуб» нам поможет.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
26 липня 2018, 11:28
#
Так наче частину вагонів в УЗ вкра… перевели у власність одного олігарха — хай він ремонтує
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 липня 2018, 11:57
#
Как можно такую ересь нести, многие непонимающие это кушают хорошо. Какие 504 состава? От куда такие цифры.
Сейчас многие компании, как те кто занимаются зерном, металлом и др. с/г продукцией и прочим, давно перешли на часть своего парка или хотят взять в лизинг/кредит. Также немало транспортных компаний в этой сфере, у которых есть свои вагоны, и есть большая потребность купить еще. На рынке реально есть большая потребность в новых и хороших вагонах.
Почему правительство не делает на это упор? Не пойму, наверное потому что кто-то ничего не заработает на этом. Хотя тот же Тигипко, у которого свой заводик такой есть, очень оптимистичен, есть и другие заводы который могут это делать.
Очень важна помощь государства, это дало б немалый толчек.
+
0
mary27
mary27
26 липня 2018, 13:03
#
Не раз олигархические СМИ писали, что надо-де затеять большой ремонт подвижного состава УЖД, а заказы естественно выдать кой-кому из хозяев этих СМИ, а то они поиздержались, карманные банки-''пылесосы'' ликвидированы, откуда денег взять?)
+
0
huliolopez
huliolopez
26 липня 2018, 13:45
#
Олигархи то как-раз больше всех заинтересованы в том чтобы жд и порты работали, так как у большинства бизнес основан на ископаемых/химии/металле/зерне (СЦМ, ИСД, Кернел, Приват, ИстВан, Феррекспо, ГрупДФ, Нибулон и т.д) и им жизненно необходима инфраструктура для перевозки грузов.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 липня 2018, 14:13
#
Я о том же потребность есть. Я просто хорошо знаком предприятием, которое оказывает услуги ж/д перевозок, там потребность есть и цены по аренде вагонов так взвинтили, особенно в сезон, что лучше купить себе ч/з лизинг и кредит, чем брать в аренду.
+
0
mary27
mary27
26 липня 2018, 14:30
#
Ну так давно пора.
Все привыкли к практически бесплатным услугам УЖД.
+
0
mary27
mary27
26 липня 2018, 14:29
#
Заинтересованы, но сами на это денег тратить не хотят.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 липня 2018, 14:13
#
Если честно первый раз ничего не понял от Вашего комментария.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
26 липня 2018, 18:54
#
Так всі держ підприємства цього профілю вже виведені з під управління

Чи ви пропонуєте, ще один завод з 0 будувати?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися