Річні збитки української економіки можуть досягти 5,4 мільярда доларів, якщо влада країни відмовиться ремонтувати і оновлювати локомотивний парк. Про це повідомляють економісти, що працюють в IMF group Ukraine.
Актуально
26 липня 2018, 10:36
Брак вантажних поїздів може негативно вплинути на економіку України
На думку експертів, скорочення кількості вантажних поїздів на тлі порівняно недорогих перевезень може стати причиною того, що такі масштабні галузі як металургія, будівництво, АПК вирішать перейти до скорочення виробничих обсягів.
Якщо продуктивність залишиться на нинішньому рівні, а ремонту і модернізації локомотивів не буде, вже через п'ять років в країні залишиться всього 504 робочих состава, які зможуть за рік перевозити близько 291 мільйонів тонн продукції. Про це стало відомо зі звіту.
Через брак вантажних поїздів енергосистема України може опинитися в небезпеці. У зоні ризику − підприємства і мешканці західних регіонів країни.
Більше даних щодо фінансових звітів компаній на Trade12.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 10
Сейчас многие компании, как те кто занимаются зерном, металлом и др. с/г продукцией и прочим, давно перешли на часть своего парка или хотят взять в лизинг/кредит. Также немало транспортных компаний в этой сфере, у которых есть свои вагоны, и есть большая потребность купить еще. На рынке реально есть большая потребность в новых и хороших вагонах.
Почему правительство не делает на это упор? Не пойму, наверное потому что кто-то ничего не заработает на этом. Хотя тот же Тигипко, у которого свой заводик такой есть, очень оптимистичен, есть и другие заводы который могут это делать.
Очень важна помощь государства, это дало б немалый толчек.
Все привыкли к практически бесплатным услугам УЖД.
Чи ви пропонуєте, ще один завод з 0 будувати?