17 липня 2018, 8:22 Читать на русском

В столичній підземці розповіли, як заощадити на проїзді

Система знижок в метро дозволяє пасажиру користуватися підземкою по 6,5 гривень. Про це в інтерв'ю УНІАН розповів начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Система знижок в метро дозволяє пасажиру користуватися підземкою по 6,5 гривень.
Фото: fakty.ictv.ua

«При формуванні нового тарифу місто передбачило систему знижок. Так, при поповненні безконтактної картки метро на 50 поїздок вартість кожної буде 6,5 грн», — сказав Брагінський.

За його словами, в місячних проїзних квитках вартість поїздки вийде навіть нижче — 6,3 гривень.

«Також з'явилися нові види проїзних квитків на 10, 14 і 30 поїздок з вартістю кожної від 7,5 до 7 грн відповідно. Важливо підкреслити, що місто зберегло всі пільги. Нагадаю, що метрополітен перевозить 23 категорії пільгових пасажирів, 13 з яких — державні і 10 — міські. Це кожен четвертий пасажир», — додав начальник КП.

Раніше «Мінфін» повідомляв, що з 14 липня в Києві подорожчав проїзд в метро та наземному транспорті.

Слідкуйте за цікавими і ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» вTelegram

Коментарі - 3

+
0
stilllife but why
stilllife but why
17 липня 2018, 8:49
#
Ну с льготниками ясно — пенсионеры, дети, инвалиды и ветераны + хитрожопые, которые пользуются разными удостоверениями ветеранов Бородино и школьников, имеющих щетину как у канадских хоккеистов. Окей, 3/4 платит за них и метро(у) надо поднимать цены, которые до сих пор одни из самых низких по Европе. Все вроде бы логично.
Но объясните, пожалуйста, почему метро бросило попытки заработка рекламой в метрополитене? Я знаю, что спрос очень маленький при низких ценах, но блин, если какой-нибудь цитрус видит толк в том, чтобы обклеить всю станцию оранжевыми наклейками, неужели настолько мало желающих разместить рекламу вдоль эскалатора и в вагонах? Объясните кто в теме, пожалуйста, постоянно задаюсь этим вопросом.
+
0
asd16
asd16
17 липня 2018, 10:57
#
Метро получает с рекламы долю 12,5 %, остальное идет в городской бюджет. А учитывая что размещением рекламы занимаются десятки частных компаний, которые на этом хорошо зарабатывают, метрополитен получает с рекламы копейки. Вагоны все равно будут закупать с городского бюджета, сколько бы проезд не стоил.
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
17 липня 2018, 10:04
#
Столичная подземка — шулера поганые. Я в пятницу купил три жетона по 5 грн. чтоб на понедельник избежать очередей в первый день повышения.
И эти жетоны теперь использовать нельзя(синие) так как в Метро опять вернули зеленые жетоны(а все помнят, как год-полтора назад изымали зеленые жетоны и людей гоняли по стрелкам на разные терминалы типа для «переходу на більш зручний спосіб оплати»).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися