Нова система управління ризиками знижує вплив акціонерів на банк. Про це повідомив менеджер відділу управління фінансовими ризиками KPMG Олексій Філіппов, пише finclub.
НБУ впроваджує три лінії захисту грошей клієнтів
![Нова система управління ризиками знижує вплив акціонерів на банк.](/img/2018/34275264/44d52ace3b20fcc991de5c1e24da272d.jpeg?1531211836)
Як працюватиме: На першій лінії захисту будуть перебувати бізнес-підрозділи банку.
«Управління ризиками починається з того моменту, як клієнт прийшов в банк відкрити рахунок. Це і є перший ризик, який бере на себе банк. Фактично ресепшн-менеджер — перший, хто реалізує управління ризиками в банку. Це велика ментальна зміна, яке має відбутися в українських банках», — вважає Філіппов.
- Другу лінію захисту забезпечує підрозділ комплаенс і підрозділ з управління ризиками.
«Нацбанк виділяє шість ризиків — це основні для всіх українських банків. Для кожного з цих ризиків НБУ дає свій путівник і пояснює, що робити в кожному напрямку», — говорить Філіппов.
Завершальний етап в системі управління ризиками — це робота підрозділу внутрішнього аудиту, який проводить оцінку ефективності роботи системи управління ризиками.
«Chief Compliance Officer (CCO) з метою оперативного управління комплаєнс-ризиком має право вето на рішення правління і створеним ним колегіальним органом у разі порушення вимог регулятора з подальшим інформуванням наглядової ради банку, також він інформує НБУ про виявлення підтверджених порушень, якщо наглядова рада банку не прийняв заходи щодо їх усунення», — уточнила директор департаменту комплаєнс Кредобанку Христина Брухаль.
Що це дасть: Результатом цього стане покращення інвестиційного клімату за рахунок підвищення рівня безпеки банківської системи.
Коментарі - 12
Щимят со всех фронтов, похоже никто не хочет оказаться в заголовках как влупят кому-то штраф НБУ или отстранит от должности Главу Правления
Сейчас репутация дороже заработка, да и потерять голову никто не хочет
Насколько крут банк Аваль в части финмонмторинга всего и вся и тот умудрился выдать кредит по недействительному паспорту.
И возникает вопрос — что они там проверяют, если элементарные вещи не видят в упор.
Не раскрывают полностью структуру, корни уходят в оффшоры и т.д.
На Кипре уже давно появились представители, которые за вознаграждение становятся учредителями и т.д. Я не знаю какой еще с ними документ подписует реальный собственник…
В этом сильны больше розничные банки заточенные на кеш-кредиты, у которых отлажен механизм
Я бы им медальку за такую работу выдал, но денег жалко на шоколадные рошенки…
Ты за какой-то один факт уцепился, который вообще не значим.
Клиентов банка его прибыль волнует меньше всего — хотя это их деньги формируют прибыль банка
А вот такие вопиющие случаи надо обсуждать а не замалчивать — мол надёжный и прибыльный банк поэтому на все его художества можно закрывать глаза…
Сколько бы проблем Привату, Ощаду и УкрЭксимбанк и другим. которые завязли в плохих кредитах.
У Аваля все на высшем уровне, и заплатят за оплошность не гражданин Украины, как в случае с Гос.банками
Даже на одном примере можно увидеть порочность и «дырявость» пресловутой европейской системы финмониторинга банка Аваль.
Мониторят хрен знает что, требуют кучу ненужных даже им бумажек, а элементарного не проверяют.
Если вы готовы за каждый дополнительный факт доплачивать — могу ещё подкатить в личку, если же нет — то остановимся и на одном.
Что бы показать — типа крутой банк — купите его побыстрее .