Нова система управління ризиками знижує вплив акціонерів на банк. Про це повідомив менеджер відділу управління фінансовими ризиками KPMG Олексій Філіппов, пише finclub.
НБУ впроваджує три лінії захисту грошей клієнтів
Як працюватиме: На першій лінії захисту будуть перебувати бізнес-підрозділи банку.
«Управління ризиками починається з того моменту, як клієнт прийшов в банк відкрити рахунок. Це і є перший ризик, який бере на себе банк. Фактично ресепшн-менеджер — перший, хто реалізує управління ризиками в банку. Це велика ментальна зміна, яке має відбутися в українських банках», — вважає Філіппов.
- Другу лінію захисту забезпечує підрозділ комплаенс і підрозділ з управління ризиками.
«Нацбанк виділяє шість ризиків — це основні для всіх українських банків. Для кожного з цих ризиків НБУ дає свій путівник і пояснює, що робити в кожному напрямку», — говорить Філіппов.
Завершальний етап в системі управління ризиками — це робота підрозділу внутрішнього аудиту, який проводить оцінку ефективності роботи системи управління ризиками.
«Chief Compliance Officer (CCO) з метою оперативного управління комплаєнс-ризиком має право вето на рішення правління і створеним ним колегіальним органом у разі порушення вимог регулятора з подальшим інформуванням наглядової ради банку, також він інформує НБУ про виявлення підтверджених порушень, якщо наглядова рада банку не прийняв заходи щодо їх усунення», — уточнила директор департаменту комплаєнс Кредобанку Христина Брухаль.
Що це дасть: Результатом цього стане покращення інвестиційного клімату за рахунок підвищення рівня безпеки банківської системи.
Коментарі - 12
Щимят со всех фронтов, похоже никто не хочет оказаться в заголовках как влупят кому-то штраф НБУ или отстранит от должности Главу Правления
Сейчас репутация дороже заработка, да и потерять голову никто не хочет
Насколько крут банк Аваль в части финмонмторинга всего и вся и тот умудрился выдать кредит по недействительному паспорту.
И возникает вопрос — что они там проверяют, если элементарные вещи не видят в упор.
Не раскрывают полностью структуру, корни уходят в оффшоры и т.д.
На Кипре уже давно появились представители, которые за вознаграждение становятся учредителями и т.д. Я не знаю какой еще с ними документ подписует реальный собственник…
В этом сильны больше розничные банки заточенные на кеш-кредиты, у которых отлажен механизм
Я бы им медальку за такую работу выдал, но денег жалко на шоколадные рошенки…
Ты за какой-то один факт уцепился, который вообще не значим.
Клиентов банка его прибыль волнует меньше всего — хотя это их деньги формируют прибыль банка
А вот такие вопиющие случаи надо обсуждать а не замалчивать — мол надёжный и прибыльный банк поэтому на все его художества можно закрывать глаза…
Сколько бы проблем Привату, Ощаду и УкрЭксимбанк и другим. которые завязли в плохих кредитах.
У Аваля все на высшем уровне, и заплатят за оплошность не гражданин Украины, как в случае с Гос.банками
Даже на одном примере можно увидеть порочность и «дырявость» пресловутой европейской системы финмониторинга банка Аваль.
Мониторят хрен знает что, требуют кучу ненужных даже им бумажек, а элементарного не проверяют.
Если вы готовы за каждый дополнительный факт доплачивать — могу ещё подкатить в личку, если же нет — то остановимся и на одном.
Что бы показать — типа крутой банк — купите его побыстрее .