Стало відомо скільки триває пошук нового авто, серед скількох марок українці обирають та, зрештою, якими автомобілями цікавляться найбільше..
Якими новими авто найбільше цікавилися українці у червні. Інфографіка
За даними аналітичного центру Auto.Ria, 650 000+ українців щомісяця вибирають свій майбутній автомобіль з салону в віртуальних шоурумах на сайті компанії.
В середньому покупці нових авто витрачають на пошук два з половиною місяці. Як правило, покупець вже на старті пошуку знає, чого хоче: 72% українців переглядають авто, що належать одному бренду. А от тих, хто коливається між двома виробниками, набагато менше — 15%. І лише 13% обирають серед 3 і більше марок авто.
Разом з тим, частина покупців на початку пошуку ще сумніваються чи готові вони взяти авто з салону чи сісти за кермо автомобіля з пробігом — 250 000+ українців щомісяця розглядають пропозиції одночасно нових автомобілів та авто з пробігом.
Коли вибір майже зроблено, лишається дізнатися деталі, подзвонивши для цього в автосалон. Як правило, 92% автолюбителів телефонують у салони одного, уже обраного бренду. І лише 6% — до автосалонів, де представлені дві марки.
Загалом покупці з Auto.Ria телефонують продавцям більше 2 000 000+ разів щомісяця. У червні 2018 найбільше дзвінків здійснювали представникам брендів Toyota, Mercedes-Benz та Skoda. А максимум дзвінків отримали автосалони по таким топовим моделям: Ravon R2, Kia Sportage, Volkswagen Polo.
Варто зазначити, у травні в ТОП-3 по дзвінкам увійшли одразу дві моделі Ravon: R2 та R4. Renault Duster, що посідав лідируючі позиції у квітні-травні, друге та третє місце відповідно, у червні за даними «Укравтопрому» став другим в рейтингу по продажам.
Найгарячіший час для дзвінків в салони — будні з 9.00 до 18.00, проте шукають нові авто найактивніше у вихідні.
Пропозиції переглядають з різних пристроїв — на долю стаціонарних комп’ютерів та ноутбуків випадає 48% проти 44% переглядів із мобільних пристроїв — тому можна припустити, що пошук в онлайні може продовжуватися навіть під час огляду авто у автосалонах.
Якщо говорити про кишенькові гаджети, то тут знайшло своє відображення протистояння всесвітньовідомих брендів. З великим відривом лідирують Samsung (25,28%) та Apple (22,9%), яких наздоганяє Xiaomi (9,72%).
Коментарі - 6
Посетители сайта обьявлений о б\у автомобилях никак не репрезентируют среднестатистических «украинцев».
Это как раз и есть нишевая выборка данных, по людям, которые могут позволить себе покупку авто.
ЗЫ: на авториа продают не только б.у. авто.
— людина — істота ірраціональна :)