Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 липня 2018, 16:20

Креді Агріколь Банк презентував перше відділення нового формату у Харкові

Креді Агріколь Банк продовжує глобальну модернізацію мережі відділень по всій Україні. 26 червня відбулося відкриття першого відділення нового формату у Харкові за адресою вул. Пушкінська, 50/52. Незабаром відбудеться відкриття другого такого відділення у Харкові за адресою вул. Свободи, 8.

Нагадаємо, що в 2017 році банк уже презентував 2 оновлені відділення у Києві, а на початку 2018 року відкрив відділення у Дніпрі. Визначним досягненням та яскравим підтвердженням інноваційності й ефективності відділень нового типу є нагорода «Найкраще відділення» за версією FinAwards, яку отримало флагманське відділення на Подолі.

Філософія відділення нового формату втілює в життя побажаннята потреби клієнтів, адже базується на результатах спеціально проведеного дослідження. У відділенні банк пропонує абсолютно новий підхід до обслуговування завдяки особливостям внутрішнього зонування та організації простору, а також інноваціям, що стосуються як спектру запропонованих послуг та сервісів, так і організації робочого процесу. У відділенні нового формату клієнт самостійно обирає, як взаємодіяти із банком: через інноваційні цифрові інструменти та сервіси або спілкуючись із менеджерами банку.

«Наш банк працює над втіленням стратегії модернізації мережі продажів і ми раді презентувати ще одне сучасне відділення. Сьогодні ми у Харкові, адже наш банк прагне бути поруч з клієнтами і забезпечувати якісний сервіс та комфорт не тільки у Києві, а й у регіонах. Харків має великий потенціал і ми розуміємо необхідність підтримки локального бізнесу. У цьому відділенні ми продовжуємо реалізовувати концепцію сучасного, зручного та надійного банку. Тут поєднуються індивідуальний підхід, конфіденційність та незмінно висока експертиза менеджерів. Наш банк планує розширювати географію оновлень мережі в інших містах України і вже скоро ми презентуємо клієнтам друге відділення нового формату в Харкові», — розповідає Галина Жукова, член Правління Креді Агріколь Банку, відповідальна за роздрібний бізнес, мережу та діджитал.

У відділенні нового формату поєднуються діджитал технології та висока експертиза працівників.

В основі концепції відділень — такі ключові принципи:

«Персоналізований сервіс»: кожен клієнт має персонального менеджера, який може надати весь спектр послуг та консультацій. Кожен менеджер є універсальним, тобто володіє достатнім рівнем знань для надання базових послуг будь-якому сегменту клієнтів, тому у відділенні нового формату відсутній класичний поділ на окремі зони для обслуговування фізичних та юридичних осіб.

«Проактивний підхід, зручність та комфорт»: клієнту не потрібно переміщуватися у новому відділенні та стояти у черзі до менеджера для отримання продукту чи послуги, адже менеджери можуть надати клієнту необхідну консультацію та здійснити швидкі операції у будь-якій зручній зоні завдяки використанню ноутбуків.

«Конфіденційність»: для надання консультацій передбачені окремі переговорні кімнати, що забезпечують цілковиту конфіденційність клієнтам.

«Експертиза»: у складі команди, яка формувалася за участі топ-менеджменту банку, – найкращі спеціалісти зі значним досвідом роботи як у Креді Агріколь, так і за його межами.

«Наш банк продовжує реалізовувати концепцію «на 100% цифровий і на 100% сповнений людського спілкування». Відділення нового формату повністю відповідатиме потребам та очікуванням наших клієнтів, адже його концепція заснована на побажаннях самих клієнтів. Сучасний дизайн відділення поєднує цифрові послуги та можливість живого спілкування зі співробітниками. Створюючи це відділення, ми керувалися прагненням забезпечити комфорт та унікальний клієнтський досвід», — коментує Олександр Щербаха, директор департаменту мережі продажів Креді Агріколь Банку.

Зонування та просторова організація

Зала обслуговування містить лише об’єкти для безпосереднього використання клієнтами. Для спілкування і швидкого обслуговування клієнтів кожен менеджер має ноутбук, із яким може переміщуватися по залу та відділенню загалом.

Зона самообслуговування працює у режимі 24/7. Завдяки терміналам самообслуговування та cash-in банкоматам тут можна здійснювати більшість простих і найпоширеніших операцій.

Зона інтернет-банкінгу оснащена планшетами та сучасним touch screen монітором для вільного доступу клієнтів до інтернет-банкінгу, а також для отримання інформації про продукти та послуги на офіційному сайті Креді Агріколь Банку.

У зоні очікування розташовані зручні дизайнерські крісла. Тут клієнти можуть за чашечкою кави переглянути новини чи ознайомитися з послугами банку, зарядити телефон, скористатися WI-FI доступом.

«Мені приємно, що сьогодні ми відкриваємо перше відділення нового формату у нашому місті. Дійсно, Харків – це один з найбільших промислових центрів України. Такі відділення – ще один крок назустріч нашим клієнтам, адже ми прагнемо бути для них не просто банком, а надійним фінансовим партнером. Рада бачити на відкритті багато наших клієнтів, які давно обслуговуються в банку. Впевнена, наші гості оцінять високий рівень сервісу, адже у відділенні працюють високопрофесійні менеджери», — коментує Інна Рудяк, директор Східного макро-регіону Креді Агріколь Банку.

Кімнати переговорів дозволяють надавати консультації та виконувати операції із високим рівнем конфіденційності, тобто «за зачиненими дверима».

Зручний графік: відділення працює з 09:00 до 18:00, каса оснащена led-ідентифікатором доступності та має гнучкий графік роботи – з 9:00 до 17:00 без перерви на обід.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися