25 червня 2018, 12:48 Читать на русском

ПриватБанк попередив, що не розсилає клієнтам SMS з мобільних номерів

ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Про це йдеться у повідомленні банку.

ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів.
Фото: pl.com.ua

В повідомленні наголошується, що ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток.

«За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів», — йдеться у повідомленні.

За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.

За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя.

Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

Коментарі - 1

+
0
Zapreader
Zapreader
25 червня 2018, 15:11
#
Интересно. Приват мне звонил вчера с номера 067 469 14 89 и предлагал оформить карту голд (автомат звонил). При этом звонил на номер, на который приват услуги не подвязаны. Кто знает, это мошенничество? Как работает?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама