25 червня 2018, 12:48 Читать на русском

ПриватБанк попередив, що не розсилає клієнтам SMS з мобільних номерів

ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Про це йдеться у повідомленні банку.

ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів.
Фото: pl.com.ua

В повідомленні наголошується, що ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток.

«За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів», — йдеться у повідомленні.

За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.

За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя.

Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

Коментарі - 1

+
0
Zapreader
Zapreader
25 червня 2018, 15:11
#
Интересно. Приват мне звонил вчера с номера 067 469 14 89 и предлагал оформить карту голд (автомат звонил). При этом звонил на номер, на который приват услуги не подвязаны. Кто знает, это мошенничество? Как работает?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися