Уряд Німеччини підписав протокол про намір, який дозволить розпочати тестові випробування літаючого таксі Pop.Up Next біля міста Інгольштадт, повідомляє ITC.
Німеччина дала «зелене світло» на тестування літаючого таксі
Міністр транспорту Андреас Шойер заявив, що автономні транспортні засоби, які можуть використовуватися в різних режимах, забезпечують «новий вимір мобільності» і створюють «величезну можливість» для компаній, які вивчають технології літальних апаратів.
У протоколі не сказано, коли саме почнуться тестові польоти таксі Pop.Up Next. Очевидно, це буде залежати від того, коли компанії зможуть створити функціональні прототипи. Варто зазначити, що проект літаючого таксі Pop.Up Next розвивають Airbus і Audi. Концепт модульного електромобіля, здатного їздити по дорогах і літати, був представлений в рамках Женевського автосалону в 2017 році.
Основою гібрида Pop.Up Next виступає двомісна капсула, виконана з карбону і володіє габаритами в 2,6 м довжини при 1,4 м ширини і 1,5 м висоти. Капсулу можна доповнити восьмивінтовим модулем для польотів або чотириколісним візком для пересування по дорогах, причому кожен з трьох складових має власний набір акумуляторів.
Цікаво, що вибір конкретного модуля здійснює мобільний додаток Pop.Up, який аналізує інформацію про заплановану поїздку і визначає найбільш підходящий спосіб пересування, грунтуючись на даних про час, витрати на подорож, трафік і т.д.
Модулі для поїздок по дорогах або польотів самостійно прибувають до капсули з пасажирами і встановлюються, а не задіяна в даний момент частина автоматично відправляється на зарядну станцію, де очікує виклику від чергової капсули.
Повітряний модуль Pop.Up являє собою типову для квадрокоптера схему з вісьмома гвинтами, що обертаються в протилежні сторони в чотирьох консолях.
У повітряному режимі зліт і посадка здійснюються вертикально, максимальна дальність польоту становить близько 100 кілометрів, при цьому силова установка на 136 кВт (17 кВт на кожен з 8 електромоторів) дозволяє набирати швидкість до 100 км/г. Ємність батарей в повітряному модулі становить 70 кВтг, час на зарядку - 15 хвилин, злітна маса - 600 кг.
«Візок» для пересування по дорогах оснащений електричною силовою установкою на 60 кВт, що приводить в рух пару задніх коліс. Максимальна швидкість руху становить ті ж 100 км/год, а дальність пробігу - 130 км при ємності батарей 15 кВтг.
Коментарі - 4