Верховна Рада 19 червня розгляне в першому читанні законопроекти зі змінами до Податкового та Митного кодексів щодо питань про автомобілі на іноземних номерах. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Рада візьметься за законопроекти про «евробляхи»
«Нам треба перенести цю дискусію на рівень сесійної зали і рухатися далі. Питання надскладне і давно потребує нашого розгляду. Ці законопроекти є компромісними, вони напрацьовані спільно з усіма гілками влади, громадськими активістами, експертами, представниками „Автоєвросили“, — голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.
Що нового: законопроект №8488 пропонує встановити штрафи за порушення термінів перебування автомобілів на закордонних номерах у режимі транзиту.
- Крім нинішнього штрафу розміром 8,5 тис. за порушення терміну більше, ніж на десять діб, пропонується впровадити санкцію за порушення терміну від 20 до 30 діб — 85 тис. грн, понад 30 діб (а також втрата або розукомплектація транспортних засобів) — 170 тис. грн штрафу, або конфіскацію авто за рішенням суду.
- Штраф за порушення термінів перебування автомобіля в режимі тимчасового ввезення пропонується встановити на рівні 17 тис. грн у разі перевищення терміну від 10 до 20 діб, 85 тис. грн — до 30 діб, а більше місяця — 170 тис. грн або конфіскація.
- Проект закону пропонує зобов'язати Державну фіскальну службу в автоматичному режимі інформувати Державну прикордонну службу та Національну поліцію про порушників митних правил тимчасового ввезення або переміщення автомобілів з іноземною реєстрацією, зазначається в документі.
Законопроект №8487 передбачає зниження акцизного податку з автомобілів.
Як зазначається, базові ставки акцизного податку будуть наступними:
- для авто з бензиновим двигуном — 50 євро
- для авто на дизелі — 75 євро.
Йдеться про базові ставки, до яких ще будуть застосовуватися коефіцієнти.
Читайте також: Рада зменшить розмір акцизного податку для «евроблях». Формула розрахунку
Розмір акцизного податку, який треба буде сплатити, дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку.
Як буде розраховуватися коефіцієнт двигуна: Показник об'єму двигуна буде ділитися на 1000. А коефіцієнт віку — це кількість повних календарних років.
Формула обчислення: Базова ставка х Коефіцієнт двигуна х Коефіцієнт віку = Сума акцизного податку
Коментарі - 12
все правильно в законе, хочешь завезти старинное дымящее корыто, плати налог.
Давайте разберемся что же обсуждалось.
1. Штрафы. То есть согласно законопроекта все хотят платить штрафы. Автолюбители хотят платить штрафы, общественне активисты, эксперты, представители „Автоевросилы“. Все ужасно хотят платить штрафы!
2. Все хотят что бы их имущество арестовывали в судах.
3. Все хотят тотальный контроль над евробляхами и принуждение платить огромную растаможку.
4. Копеечное снижение акциза. На фоне остальных налогов — смотрится никчёмно.
Не смотря на вышесказанное я продолжаю считать, что все обязаны платить налоги и проходить растаможку. И цены там вполне себе реальные. За копейки только на копейке ездить.
Однако меня возмущает, что «обсуждение с общественностью» по факту является фикцией и манипуляцией! То, чем пользуются депутаты, что бы проталкивать свои никчёмные и непродуманные законы прикрываясь обсуждениями.
Ответственности за ДТП — ноль. Убил человека, ушел домой.
Навезли токсичных дизелей, конечно им всё равно какой эффект на здоровье от этих двигателей.
Ещё и ездят хуже чем маршрутчики.
Никакого отношения не имею к этому законопроекту, но каждый день в трафике смотря на эти убитые, вонючие телеги, которые убивают людей, другого выхода кроме как огромные штрафы и конфискации в пользу государства я придумать не мог.
В Европе эти машины запрещают к эксплуатации как 100% опасные для людей. О чём думают эти люди? Они же не только других травят, а ещё и себя.
Пс. Не имею авто на еврономерах, имею на украинских, если что.
Согласно статистике в Украине средний возраст автомобилей > 19 Лет! То есть основная масса это как раз совковое производство. Производство времен, когда на экологию было всем плевать. По крайней мере у нас.
Авто сейчас можно спокойно купить или водить по техпаспорту, без доверенности и что?