30 травня генеральний директор Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін взяв участь у підсумковій прес-конференції з нагоди фіналу Ліги чемпіонів УЄФА у Києві.
Аеропорт «Бориспіль» підбив підсумки роботи в період фіналу Ліги чемпіонів
Керівник аеропорту повідомив про основні заходи, здійснені у період прибуття вболівальників на фінал і повернення додому, та представив результати проведеної роботи.
Зустріч представників структур, відповідальних за організацію масштабного свята футболу відбулася в інформагентстві «Укрінформ» за ініціативою Київської міської державної адміністрації.
Усього за період заходів з нагоди фіналу чемпіонату з 25 по 28 травня аеропорт «Бориспіль» обслугував 228 тис. пасажирів на приліт та відправлення. Напередодні фінального матчу та в день розльоту фанатів аеропорт тричі перевершив свій попередній добовий рекордний пасажиропотік: 25 травня було обслуговано 48 813 пасажирів; 26 травня – 49 949 пасажирів; 27 травня – 53 661 пасажир.
«Ми пройшли хороший стрес-тест для наших можливостей та пропускної спроможності «Борисполя». Зроблено висновки, які саме інфраструктурні об’єкти та їх елементи потребують першочергового розвитку. У режимі пікових навантажень за всю свою історію аеропорт відпрацював гідно та з належним рівнем сервісного забезпечення. Щиро дякую представникам силових структур, прикордонної служби та КМДА за плідну взаємодію», – підсумував Павло Рябікін.
Загальне навантаження аеропорту (регулярна програма та додаткові чартерні рейси) у найвищий піковий період розльоту (з 15 години 26 травня до 15 години 27 травня) склало 60 300 пасажирів, що стало абсолютним рекордом порівняно з попередніми періодами діяльності «Борисполя».
Рекордна кількість пасажирів була забезпечена лише 493 літаковильотами, оскільки при організації програми Ліги чемпіонів велике навантаження прийшлося саме на літаки підвищеної місткості. У цілому «Бориспіль» прийняв додатково 17 чартерних рейсів з широкофюзеляжними літаками.
Коментарі