Мінфін - Курси валют України

Встановити
1 червня 2018, 9:19

Комітет ВР розробив нові ставки розмитнення «євроблях»

Парламентський комітет з питань податкової та митної політики розглядає можливість знизити ставки для розмитнення автомобілів. Про це в інтерв'ю НВ заявила глава комітету Ніна Южаніна.

Парламентський комітет з питань податкової та митної політики розглядає можливість знизити ставки для розмитнення автомобілів.
Фото: izvestia.kiev.ua

За словами Южаніної, нові ставки розраховані таким чином, щоб вони захищали країну від екологічної шкоди, якої завдають старі автомобілі.

Що нового:  Зараз на новий автомобіль з об'ємом двигуна в 1,6 тис. куб. см акциз становить 427 євро, віком до п'яти років — 2 629 євро, понад п'ять років — 3 906 євро.

  • за новий автомобіль з об'ємом двигуна в 1,6 тис. куб. см потрібно буде заплатити 150 євро, до п'яти років (Євро-5) — 300 євро, 2005-2009 роки випуску (Євро-4) — 750 євро, 2000-2004 роки (Євро-3) — 1 500 євро.
  • за автомобілі стандарту Євро-2 доведеться заплатити 7 500 євро.

Ситуація на ринку: На території України незаконно перебувають понад 246,4 тис. автомобілів з іноземною реєстрацією.

  • в 2017 році в Україну було ввезено понад 958,5 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією, 209,6 тис.
  • з них ввезені в режимі «транзиту», майже 748,9 тис. — в режимі «тимчасового ввезення».

Історія конфлікту: Восени в Україні відбувся черговий конфлікт. На цей раз пристрасті розгорілися через авто на іноземній реєстрації. Власники подібних авто використовували прогалини в законах, щоб уникнути сплати податку за розмитнення. Влада, у свою чергу, вирішила припинити цю практику.

Конфлікт розділив суспільство. Одні стали на захист власників, інші — на бік влади.

Коментарі - 6

+
+57
AleksandrBank
AleksandrBank
1 червня 2018, 9:59
#
Вопрос в принятии закона. И он нужен как можно скорее. Плюс должны быть разработаны инициативы как конролировать уже ввезенные и где есть нарушение срока пребывания. Опять же таки, это не решит на 100 % суть проблемы, т.е. проверка доверенности и действительно ли человек трудоустроен за границей и тут ездит
+
+60
wassa14
wassa14
1 червня 2018, 10:16
#
А для чого лаха розтаможувати? Поіздив два роки, здав на металлом, купив другу.Їх навіть не ремонтують, як серйозна поломка. А ви пропонуєте кожних два роки платити тисячі євро, щоб пофорсувати на українських номерах? Шо такі всі багаті, нема куди грошей дівати?
+
+12
AleksandrBank
AleksandrBank
1 червня 2018, 11:16
#
Богаты или не богаты, должны быть законы. А делать из Украины помойку из металлолома — так все Герои.
+
+8
SergS7
SergS7
1 червня 2018, 19:47
#
За вашою логікою 10-річний мерседес — металобрухт, 30-річний жигуль — інноваційний автомобіль. Нехай українці і далі їздять на інноваційних 30-річних жигулях. До речі, вони дуже екологічні, на цьому і Южаніна окремо наголошує
+
0
Андрей Чувашов
Андрей Чувашов
1 червня 2018, 20:27
#
Законы есть и они работают, поэтому у нас так много «европейцев». Проблема лишь в том, что каждый год нужно пересекать границу.
+
+57
galo
galo
1 червня 2018, 10:10
#
Пока не будет что-то сделано с НДС никакие изменения пошлин не решит проблему евроблях. Как таскали так и будут таскать.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися