Із 14 липня вартість проїзду у міському транспорті столиці зміниться і складатиме від 6,3 гривень – за умови користування проїзним квитком або безконтактною карткою. Вартість разової поїздки становитиме 8 гривень.
В КМДА пояснили, як «працюватимуть» нові проїзні квитки
Про це йдеться в проекті розпорядження Київської міської державної адміністрації.
«Зміна тарифів дозволить міській владі зменшити розмір коштів, які йдуть на покриття збитків підприємств транспорту, та спрямувати їх на розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури», – зазначив радник першого заступника голови КМДА із питань цінової політики Василь Яструбинський.
За його словами, разом із запровадженням нових тарифів пасажирам буде запропонована широка гамма проїзних квитків.
Так у КП «Київський метрополітен» запроваджуються нові проїзні квитки, що використовуватимуться з моменту активації:
— 10 поїздок на 5 календарних днів (за 75 грн),
— 14 поїздок на 7 днів (за 104 грн)
- 30 поїздок 15 календарних днів (за 210 грн).
Нововведення здебільшого стосується туристів та гостей міста.
Попередня ж система проїзних квитків, що використовуються протягом календарного місяця повністю зберігається. Так само залишається система знижок при поповненні безконтактних карток у метрополітені.
Зокрема, при поповненні картки одноразово на 50 поїздок вартість однієї поїздки становитиме 6,5 грн. Що стосується проїзного квитка, то його вартість в метро на 46 поїздок коштуватиме 290 грн, на 62 поїздки – 390, без обмежень кількості поїздок – 610 грн.
Читайте також: Киян попередили про подорожчання проїзду
Термін дії такого проїзного складає календарний місяць.
Вартість проїзного квитка на один календарний місяць у наземному транспорті (без обмеження кількості поїздок) коштуватиме 390 грн;
— на 2 види транспорту (наземний + метро на 46 поїздок) – 570 грн;
— на 2 види транспорту (наземний + метро на 62 поїздки) – 670 грн.
Вартість разового квитка на перевезення у міській електричці становитиме – 8 грн.
Коментарі - 18
Но есть проблема все эти попытки вывести инфраструктуру на самоокупаемость и развитие обречени на провал пока существует орда льготников которые катаются от нечего делать по городу в час пик. Нужно, в первую очередь, минимизировать расходы на льготников, а уж потом говорить о повышение цен и оптимизации инфраструктуры. А то получается что платит один, а едут трое.
Ага, зато зарплаты у нас как в Берлине
>>>Нужно, в первую очередь, минимизировать расходы на льготников
Вы представитель КГГА или КиевПасТранса?
А может нужно доходы населения привести к тому уровню, чтобы было ЧЕМ платить за двойной тариф? Как в транспорте, так и за ком.услуги? Например, пенсии тем же льготникам, чтобы можно было отменить льготы на проезд?
А еффективность и качество вашего труда можно сравнить с трудом Немцев? Можете привести пример вашего труда? И в германии такие высокие доходы. что все платят по счетам вовремя и в полном обьеме и халявы не существует в принципе. Так что вы для начала научитесь работать как немец, а потом приходите за зарплатой.
П.С, написание 100500 комментариев в день — работой не считается.
Я, как и мой немецкий коллега, встаем в 6 утра и метем двор, результат — чистый двор
Я работаю с утра до вечера, так же как и мой немецкий коллега, и где же деньги, Анатолий? Деньги где?
Поэтому ваш немецкой коллега и денег получает больше.
Потому не сидите в комментариях — а идите дорабатывайте. Я уверен, у немецких дворников рабочий день в самом разгаре.
Последовал вашему совету, вымел двор от корки до корки, все вычистил и т.д. и т.п.
Но что-то больше платить не стали
Начальник ОСББ пришел сказал — «молодец», поплескал меня по щечке и ушел… А ЗП как была так и осталась 3200 грн, как жить не представляю, хорошо хоть субсидия и льготы на проезд есть пока
Вы врете на ровном месте — дворников в Киевских ОСББ, нет а Те кто занимаются уборкой дворов и прилегающей территорией берут дополнительные объемы работы, например подъезды и т.п… Таким образом в нашем ОСББ так называемые «Дворники» получают 6500 грн.
И кстати, субсидия и льготы — это экономия и она считается как прибыль в цивилизованном мире.
Из этого я делаю вывод что вы лжец и невеже, и видимо еще и необразованный. Потому не вижу смысла обращать внимание на ваше высказывания. Пусть с вами дальше общаются врачи, мало уважаемый ноуй нейм псевдодворник.
В статті бачу 390 грн вказано за 62 поїздки, тобто 390:62=6,29 грн за 1 поїздку.
Економія в 20% для активних користувачів очевидна. А от ви щось перемудрили зі своїми підрахунками.