Автомобілі на єврономерах в Україні не будуть легалізовані до тих пір, поки не буде знайдено спосіб захистити внутрішній український ринок.
У Комітеті назвали умову легалізації авто на єврономерах
Про це сказала голова парламентського комітету з питань податкової і митної політики Ніна Южаніна, пише dt.ua.
Вона допускає можливість обговорення з активістами законопроекту про механізм легалізації вже завезених в Україну машин з єврономерами і про реформування митних правил для ввезення таких авто. Але це буде можливо лише після того, як буде узгоджене питання про захист вітчизняного ринку.
«Ми загралися, коли почали говорити лише про необхідність вирішити проблему і розмитнити „євробляхи“. Окрім цього потрібно відповісти на ще два питання: а чи зможемо ми дозволити собі таке розмитнення в майбутньому і як будемо захищати власний ринок? Коли я побачила, що все крутиться навколо одного питання, а саме як розмитнити, то запропонувала активістам говорити про перші дві частини лише після узгодження третього питання», — сказала вона.
За словами Южаніної, без вирішення питання захисту українского ринку говорити про розмитнення вживаних авто з Європи і подальшу зміну митних правил для їх ввезення немає сенсу.
Коментарі - 23
Напомню, что последнее «чудо» от ЗАЗа был беспилотный Ланос…
А защищать рынок внутренних перекупов дело бессмысленное и неблагодарное.
У нас же могут только запрещать, без предоставления альтернатив. Так сказать импортозамещение без адекватного предложения отечественных товаров.
Ну и да — бляхи не конкурируют с китайскими пикапами — это разные рынки. Так что попытка припутать к делу «шоколадного властелина» признается неудачной :)
2. Создавать его методом создания условий для недобросовестной конкуренции (как сейчас) — не результативно. Ну, мне так кажется глядя на сегодняшний результат…
3. Однако разговор идёт о защите внутреннего _рынка_, а не _производства_ (!)
4. А рынок, это вроде как продавцы и покупатели, неважно чего и где купленного. Так кого от кого тут собираются защищать?
4.1 Государство должно заниматься созданием условий для торговли на рынке(оно за это «мзду берёт»), а не защищать его от него же самого…
Пока вижу продолжение лоббирования интересов диллеров и попытку прикрыться трупом автоЗАЗа.
П.С. Уже появилась схема «легальных» авто из Грузии. В которой, кстати, все ездят на японо-хламе. И как-то довольны тем, что нет «внутреннего производителя».
П.П.С. Да, я езжу на официальном, год как купленном, корейце. Таких, вроде как, собирали в Кременчуге. Товарищи ездят на подержанных, и я считаю их выбор более рациональным. Евробляхи в нынешнем виде — зло. Но это внебрачные дети нынешней системы. Так что хай меняют эти систему.