Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 квітня 2018, 17:40

Креді Агріколь Банк та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Харкові в рамках соціальної ініціативи «Передай пас»

12 квітня у Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участі партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. Під час жеребкування між учасниками ініціативи були розподілені майданчики, які будуть оновлені в ході проекту. За результатами жеребкування, Креді Агріколь Банк спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у Харкові на вул. Тракторобудівників, 142.

«Футбол та соціальна ініціатива Mastercard дуже близькі по духу Креді Агріколь Банку. Наше глобальне позиціонування «Весь банк саме для Вас!» і одна з важливих цінностей — «тривала стабільна відповідальність» означають, що ми опікуємося регіонами присутності, інвестуємо в їхній розвиток та відновлення. Футбольна збірна нашого банку — постійний переможець міжбанківських турнірів. Разом з нашим партнером ми відновлюватимемо футбольний майданчик у Харкові і тим самим зможемо зробити реальний внесок у втілення спортивних мрій харків’ян. Адже ми в банку знаємо, тільки спільними та тривалими зусиллями можна досягти гарних результатів», — коментує Тетяна Шаповал, директор департаменту розвитку роздрібного бізнесу Креді Агріколь Банку.

Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.

Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.

«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.

Нещодавнє дослідження Mastercard[1] також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися