29 березня у Києві вивели на комунікаційну орбіту XVI Міжнародний PR-Фестиваль. Майданчиком для старту став Гранд Хол столичного готелю «Хрещатик» з його зручною локацією та ідеально розпланованим робочим простором, що сприяли продуктивній роботі. Більше ніж 200 учасників, сузір'я іменитих спікерів і партнерів, актуальні теми та приголомшлива атмосфера творення і творчості – таким запам'ятався всім найбільший PR-форум цього року, що вже став частиною історії.
На XVI Міжнародному PR-Фестивалі склали пазл успіху в космічному інтер'єрі
«Цього року ми сконцентрувалися на сучасному PR-інструментарії, на тих викликах, з якими зустрічаємося з погляду цифрової ери, в якій живемо, з погляду штучного інтелекту, з погляду таких його проявів, як чат-боти або, приміром, робота з лідерами громадської думки», – підкреслила голова Оргкомітету Фестивалю Олена Дерев’янко.
Лейтмотивом нинішнього PR-форуму стали альтернативні канали комунікації: так чи інакше дану тему у своїх виступах порушили багато спікерів. Що не дивно, адже як зазначив один зі спеціальних гостей Фестивалю Микола Тимощук: «…на нас надзвичайно сильно впливає розвиток технологій, розвиток альтернативних каналів передачі інформації, таких як соціальні мережі, месенджери. І слід бути готовим до того, що усе більше представників нового покоління будуть звертатися саме до цих інформаційних каналів».
Також на XVI Міжнародному PR-Фестивалі говорили про новітні тренди у сфері управління репутацією, компетенції PR-фахівців нового часу, про те, як задіяти в реалізації PR-стратегії популярних блогерів та інших лідерів думок, про використання віртуальної та доповненої реальності в PR, про ефективні методи протистояння корпоративному шантажу й об'єднання комунікаційних і юридичних засобів із метою захисту репутації, про корпоративну безпеку бізнесу та багато іншого.
Як завжди, організатори порадували не тільки насиченою програмою, але й можливістю повчитися в яскравих професіоналів. Своїми знаннями та досвідом з учасниками Фестивалю цього року ділилися віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, політичний консультант Олена Дерев’янко, керівник PR-департаменту «Фармак» Олена Зубарева, виконавчий директор БФ «Майбутнє Нації» Марія Андреас, Chief Marketing Officer в Romanov Empire Гліб Байбаєв, директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс» Вікторія Єсауленко, голова Європейської HR-асоціації, голова наглядової ради HR-forum Катерина Ковалевська, начальник відділу комунікацій і зв'язків із громадськістю АТ «ОТП Банк» Олена Горячева, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору Олена Привалова, директор з корпоративних комунікацій ПАТ «Укртелеком» Михайло Шуранов, керуючий корпоративними комунікаціями «Філіп Морріс Україна» Олексій Калініченко, засновник компанії «Дім роботів» Влад Котов, засновник і керівник компанії WeAR Studio Дарина Федько, CEO корпорації Corestone Євгенія Близнюк, перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Євгеній Дихне, редактор розділу «Авто.ТСН.ua» у компанії «Студія 1+1» Віталій Максимов, керівний партнер RED Community Тетяна Шульга, голова Комітету з питань адвокатської етики НААУ Андрій Циганков, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ» Анна Лічман, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank Віра Тарасенко, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю «Смарт-Холдингу» Євген Загорулько, партнер Sayenko Kharenko, голова правління громадської організації «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України» Сергій Погрібний, директор з ризиків і безпеки «Смарт-Холдингу» Іван Герасимович.
Ну а спеціальними гостями PR-форуму стали справжні знаменитості: телезірки Андрій Доманський і Анатолій Анатоліч (Анатолій Яцечко). Їхні виступи, судячи з відгуків учасників Фестивалю, для багатьох виявилися відкриттям у професійному плані, у тому числі і як джерело корисної інформації щодо роботи з альтернативними каналами комунікації.
У межах XVI Міжнародного PR-Фестивалю вже вчетверте відбулася церемонія нагородження переможців Всеукраїнського рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти», повний список яких можна буде знайти в спеціальному додатку до випуску від 30 березня 2018 року щотижневика «Фокус».
Завершила насичену фестивальну програму іскрометна after party.
Кожний, хто долучився до події із назвою XVI Міжнародний PR-Фестиваль, отримав не лише нові знання, яскраві враження, незабутні емоції та «космічні» фотоJ, але й тепло сердець і трішечки душі його організаторів. А часточку своєї душі напевно залишив там. Про це у своєму пості подяки на Facebook згадала й голова Оргкомітету Фестивалю Олена Дерев’янко: «Дякую всім, хто підтримував-партнерствував, виступав, діставався глибинної суті виступів, довеселився до after party… Я була щаслива всіх бачити, обійняти, поселфітися, обговорити плани. І, звичайно, нескінченно щаслива новим обличчям, які, вірю, стануть новими друзями та співучасниками нових Фестивалів!»
До зустрічі на XVII Міжнародному PR-Фестивалі!
Коментарі