Кросовер Volvo XC40 став переможцем конкурсу «Європейський автомобіль року».
У Європі назвали кращий автомобіль року. Фото
Про це пише Прайм.
Шведська марка отримала цю премію вперше. Результати голосування оголосили напередодні Женевського автосалону.
Кросовер Volvo XC40 отримав 325 голосів, наступний за ним хетчбек Seat Ibiza — 242 голоси, третім з результатом 226 голосів став седан BMW 5 серії.
У список номінантів на премію також увійшли Kia Stinger (204 бали), Citroen C3 Aircross (171 бал), Audi A8 (169 балів) і Alfa Romeo Stelvio (163 бали).
Публічний дебют Volvo XC40 відбувся у вересні минулого року на спеціальному заході в Мілані. Кросовер став першою моделлю шведської марки, яка була побудована на модульній платформі CMA, яка пізніше ляже в основу інших машин 40-ї серії.
Volvo XC40 пропонується з чотирициліндровими двигунами сімейства Drive-E: дизельним D4 і бензиновим T5. Віддача першого становить 190 кінських сил, а другого — 254 кінські сили.
Пізніше для моделі буде доступний трициліндровий агрегат об'ємом 1,5 літра (158 сил), а також гібридна силова установка.
Раніше переможцем премії «Європейський автомобіль року» ставали Peugeot 3008, Opel Astra, Volkswagen Passat, Peugeot 308 і Volkswagen Golf.
Коментарі - 6
Я не дописал о Peugeot и Citroen, которые строили кроссоверы на платформе Outlander'a, потому что забыл модели (пришлось гуглить — 4007 и С crosser соответственно). О Toyota и Lexus вообще упоминать не стоит.
Это я к тому, что это вроде бы Porsche, а на самом деле Toaureg и т.д. Очень хитрая позиция минимизации расходов на разработку.
Я не бачу проблеми, якщо масові моделі будуються на одній платформі, але відрізняються в нюансах. Це дозволяє знизити ціну виробництва і задовольнити різні смаки.
Також не є проблемою, якщо автомобілі-близнюки називаються по різному, але продаються на різних ринках.
Уніфікація може зашкодити в преміум сегменті, де цінується унікальність та неповторність. І в цьому плані VW AG надто глибоко «уніфікувався».