Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 березня 2018, 14:22

У Європі назвали кращий автомобіль року. Фото

Кросовер Volvo XC40 став переможцем конкурсу «Європейський автомобіль року».

Кросовер Volvo XC40 став переможцем конкурсу «Європейський автомобіль року».
У Європі назвали кращий автомобіль року/Фото: motor.ru

Про це пише Прайм.

Шведська марка отримала цю премію вперше. Результати голосування оголосили напередодні Женевського автосалону.

Кросовер Volvo XC40 отримав 325 голосів, наступний за ним хетчбек Seat Ibiza — 242 голоси, третім з результатом 226 голосів став седан BMW 5 серії.

У список номінантів на премію також увійшли Kia Stinger (204 бали), Citroen C3 Aircross (171 бал), Audi A8 (169 балів) і Alfa Romeo Stelvio (163 бали).

Публічний дебют Volvo XC40 відбувся у вересні минулого року на спеціальному заході в Мілані. Кросовер став першою моделлю шведської марки, яка була побудована на модульній платформі CMA, яка пізніше ляже в основу інших машин 40-ї серії.

Volvo XC40 пропонується з чотирициліндровими двигунами сімейства Drive-E: дизельним D4 і бензиновим T5. Віддача першого становить 190 кінських сил, а другого — 254 кінські сили.

Пізніше для моделі буде доступний трициліндровий агрегат об'ємом 1,5 літра (158 сил), а також гібридна силова установка.

Раніше переможцем премії «Європейський автомобіль року» ставали Peugeot 3008, Opel Astra, Volkswagen Passat, Peugeot 308 і Volkswagen Golf.

Коментарі - 6

+
0
Kharkivcity
Kharkivcity
8 березня 2018, 15:39
#
Уже даже не парятся — все на одной платформе — Skoda, Seat, VW, Audi, Volvo, Porsche. Только бампер чуток меняют…
+
0
ballistic
ballistic
8 березня 2018, 19:29
#
Вольво в цьому переліку зайвий.
+
0
Kharkivcity
Kharkivcity
8 березня 2018, 21:13
#
Не совсем поняли. Я к тому, что уже все унифицировали — особенно заметно по VAG. А Volvo в этом перечне потому, что Geely выкатит такой же кроссовер на этой же платформе и отличаться они будут чуть ли не бамперами.
Я не дописал о Peugeot и Citroen, которые строили кроссоверы на платформе Outlander'a, потому что забыл модели (пришлось гуглить — 4007 и С crosser соответственно). О Toyota и Lexus вообще упоминать не стоит.
Это я к тому, что это вроде бы Porsche, а на самом деле Toaureg и т.д. Очень хитрая позиция минимизации расходов на разработку.
+
0
ballistic
ballistic
8 березня 2018, 22:57
#
Уніфікація — це благо, якщо нею не зловживати.

Я не бачу проблеми, якщо масові моделі будуються на одній платформі, але відрізняються в нюансах. Це дозволяє знизити ціну виробництва і задовольнити різні смаки.
Також не є проблемою, якщо автомобілі-близнюки називаються по різному, але продаються на різних ринках.

Уніфікація може зашкодити в преміум сегменті, де цінується унікальність та неповторність. І в цьому плані VW AG надто глибоко «уніфікувався».
+
0
beb
beb
9 березня 2018, 8:42
#
Про тойота і лексус, а також про ніссан та інфініті — точно не треба згадувати, бо буде «змішалися люди й коні»
+
0
Kharkivcity
Kharkivcity
9 березня 2018, 13:23
#
А в чем проблема Toyota — Lexus? Из кроссоверов — у Lexus только rx какой-то самодостаточный (относительно).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися