Кросовер Volvo XC40 став переможцем конкурсу «Європейський автомобіль року».
У Європі назвали кращий автомобіль року. Фото
![Кросовер Volvo XC40 став переможцем конкурсу «Європейський автомобіль року».](/img/2018/32646433/34b35d32e0f9c42db8faaf01dc5a7719.jpeg?1520327062)
Про це пише Прайм.
Шведська марка отримала цю премію вперше. Результати голосування оголосили напередодні Женевського автосалону.
Кросовер Volvo XC40 отримав 325 голосів, наступний за ним хетчбек Seat Ibiza — 242 голоси, третім з результатом 226 голосів став седан BMW 5 серії.
У список номінантів на премію також увійшли Kia Stinger (204 бали), Citroen C3 Aircross (171 бал), Audi A8 (169 балів) і Alfa Romeo Stelvio (163 бали).
Публічний дебют Volvo XC40 відбувся у вересні минулого року на спеціальному заході в Мілані. Кросовер став першою моделлю шведської марки, яка була побудована на модульній платформі CMA, яка пізніше ляже в основу інших машин 40-ї серії.
Volvo XC40 пропонується з чотирициліндровими двигунами сімейства Drive-E: дизельним D4 і бензиновим T5. Віддача першого становить 190 кінських сил, а другого — 254 кінські сили.
Пізніше для моделі буде доступний трициліндровий агрегат об'ємом 1,5 літра (158 сил), а також гібридна силова установка.
Раніше переможцем премії «Європейський автомобіль року» ставали Peugeot 3008, Opel Astra, Volkswagen Passat, Peugeot 308 і Volkswagen Golf.
Коментарі - 6
Я не дописал о Peugeot и Citroen, которые строили кроссоверы на платформе Outlander'a, потому что забыл модели (пришлось гуглить — 4007 и С crosser соответственно). О Toyota и Lexus вообще упоминать не стоит.
Это я к тому, что это вроде бы Porsche, а на самом деле Toaureg и т.д. Очень хитрая позиция минимизации расходов на разработку.
Я не бачу проблеми, якщо масові моделі будуються на одній платформі, але відрізняються в нюансах. Це дозволяє знизити ціну виробництва і задовольнити різні смаки.
Також не є проблемою, якщо автомобілі-близнюки називаються по різному, але продаються на різних ринках.
Уніфікація може зашкодити в преміум сегменті, де цінується унікальність та неповторність. І в цьому плані VW AG надто глибоко «уніфікувався».