Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 лютого 2018, 14:47

Креді Агріколь Банк презентував перше відділення нового формату у Дніпрі

Креді Агріколь Банк розпочинає рік із продовження оновлення мережі відділень по всій Україні. 30 січня відбулося відкриття першого відділення нового формату у Дніпрі за адресою вул. Глінки, 1. Це відділення стало третім із серії глобальної модернізації та впровадження інновацій у всіх регіонах.

Нагадаємо, що в 2017 році банк уже презентував 2 оновлені відділення у Києві.

В основі концепції відділення нового формату – побажання та потреби самих клієнтів. У відділенні банк пропонує абсолютно новий підхід до обслуговування завдяки особливостям внутрішнього зонування та організації простору, а також нововведенням, що стосуються як спектру запропонованих послуг та сервісів, так і організації робочого процесу.

«Наш банк продовжує оновлювати мережу продажів і ми раді розпочати цей рік із відкриття наступного сучасного відділення. Креді Агріколь Банк прагне бути там, де його клієнти. Тому забезпечувати якісний сервіс та комфорт ми прагнемо не тільки у Києві, а й у регіонах. Дніпро було обране недаремно, адже ми віримо у великий потенціал цього регіону та бачимо необхідність підтримувати локальний бізнес. Сьогодні у цьому відділенні ми продовжуємо реалізовувати концепцію сучасного, зручного та надійного банку. Тут поєднуються індивідуальний підхід, конфіденційність та беззаперечно висока експертиза менеджерів. На цьому Креді Агріколь Банк не зупиняється і ми вже готуємося до відкриття нових відділень в інших регіонах України. Наступним незабаром стане Харків», — розповідає Галина Жукова, член Правління Креді Агріколь Банку, відповідальна за роздрібний бізнес, мережу та діджитал.

Креді Агріколь Банк продовжує поглиблювати стосунки з цільовими сегментами клієнтів, відкриваючи відділення нового формату. У них поєднуються діджитал технології та висока експертиза працівників. В основі концепції відділень — такі ключові принципи:

«Персоналізований сервіс»: кожен клієнт має персонального менеджера, який може надати весь спектр послуг та консультацій. Кожен менеджер є універсальним, тобто володіє достатнім рівнем знань для надання базових послуг будь-якому сегменту клієнтів, тому у відділенні нового формату відсутнійкласичний поділ на окремі зони для обслуговування фізичних та юридичних осіб.

«Проактивний підхід, зручність та комфорт»: клієнту не потрібно переміщуватися у новому відділенні та стояти у черзі до менеджера для отримання продукту чи послуги, адже менеджери можуть надати клієнту необхідну консультацію та здійснити швидкі операції у будь-якій зручній зоні завдяки використанню ноутбуків.

«Конфіденційність»: для надання консультацій передбачені окремі переговорні кімнати, що забезпечують цілковиту конфіденційність клієнтам.

«Експертиза»: у складі команди, яка формувалася за участі топ-менеджменту банку, – найкращі спеціалісти зі значним досвідом роботи як у Креді Агріколь, так і за його межами.

«Наш банк продовжує реалізовувати концепцію «на 100% цифровий і 100% сповнений людського спілкування». Відділення нового формату повністю відповідатиме потребам та очікуванням наших клієнтів, адже його концепція заснована на побажаннях самих клієнтів. Сучасний дизайн відділення поєднує цифрові послуги та можливість живого спілкування зі співробітниками. Створюючи це відділення, ми керувалися прагненням забезпечити комфорт та унікальний клієнтський досвід», — коментує Олександр Щербаха, директор департаменту мережі продажів Креді Агріколь Банку.

Зонування та просторова організація

Зала обслуговування містить лише об’єкти для безпосереднього використання клієнтами. Для спілкування і швидкого обслуговування клієнтів кожен менеджер має ноутбук, із яким може переміщуватися по залу та відділенню загалом.

Зона самообслуговування працює у режимі 24/7. Завдяки терміналам самообслуговування та cash-in банкоматам тут можна здійснювати більшість простих і найпоширеніших операцій.

Зона інтернет-банкінгу оснащена планшетами та сучасним touch screen монітором для вільного доступу клієнтів до інтернет-банкінгу, а також для отримання інформації про продукти та послуги на офіційному сайті Креді Агріколь Банку.

У зоні очікування розташовані зручні дизайнерські крісла, що роблять клієнта майже невидимим для сторонніх поглядів під час отримання швидких консультацій. Це зона, де клієнти можуть за чашечкою кави переглянути новини чи ознайомитися з послугами банку, зарядити телефон, скористатися WI-FI доступом.

«Мені дуже приємно, що саме Дніпро стало першим містом із усіх регіонів, в якому відкрили відділення нового формату. Дійсно, Дніпропетровщина – перспективний край, в якому представлений малий, середній та великий бізнес. Такі відділення нового формату – це ще один крок назустріч нашим клієнтам, адже ми прагнемо бути для них не просто банком, а надійним фінансовим партнером. Радий бачити на відкритті багато наших нинішніх і, сподіваюся, майбутніх клієнтів», — коментує Анатолій Шрамко, директор Південно-Східного макрорегіону Креді Агріколь Банку.

Кімнати переговорів дозволяють надавати консультації та виконувати операції із високим рівнем конфіденційності, тобто «за зачиненими дверима».

Зручний графік: відділення працює з 09:00 до 18:00, каса оснащена led-ідентифікатором доступності та має гнучкий графік роботи – з 9:00 до 17:00 без перерви на обід.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися