Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 лютого 2018, 16:17

VIP-термінал у Харкові: спеціальна партнерська програма лояльності для клієнтів Креді Агріколь Банку

З 2017 року в рамках спеціальної партнерської програми лояльності преміум-клієнти Креді Агріколь Банку можуть користуватися послугами VIP-терміналу харківського аеропорту зі значною знижкою. Це екслюзивна пропозиція тільки для клієнтів Креді Агріколь. У VIP-терміналі аеропорту доступний ряд послуг підвищеного комфорту. Для отримання дисконту на ці послуги, достатньо лише пред'явити до оплати карту Platinum або Infinite від Креді Агріколь Банку.

«Розширення партнерських програм для клієнтів – одна з цілей розвитку преміум банкінгу. Дотримуючись традицій групи Креді Агріколь, заснованих на багаторічному досвіді роботи у 50 країнах світу, банк виважено і клієнтоорієнтовано підходить до вибору партнерів задля забезпечення послуг найвищої якості. Банк постійно працює над покращенням сервісів для клієнтів і розширює мережу партнерів у сегменті преміум-послуг, забезпечуючи преміум-клієнтів сукупністю послуг або life-style рішень, що дозволяють спростити повсякденні завдання або скоротити час і витрати на їхнє вирішення. Окрім національних програм лояльності, банк постійно розширює сферу регіональних пропозицій для преміум-клієнтів. Надання особливих умов у харківському аеропорту стало логічним кроком нашого банку, адже ми бачимо попит на ці послуги», — коментує Єлизавета Тимошенко, директор департаменту розвитку преміум-банкінгу Креді Агріколь Банку.

Харківський міжнародний аеропорт розширив сферу своїх послуг, відкривши VIP-термінал для внутрішніх і міжнародних перельотів. Термінал об'єднує в собі досить поширені в бізнес-колах послуги під час перельотів: бізнес-лаунж, а також спрощену процедуру паспортного контролю «speed pass».

Співробітники VIP-терміналу беруть на себе організацію всіх формальностей, починаючи з відокремленого паркінгу на території, що цілодобово охороняється, закінчуючи індивідуальним транспортом бізнес-класу до трапу літака. І між тим пасажирів супроводжує професійний персонал: працівники на рецепції, особисті асистенти, які потурбуються про багаж і допоможуть оформити всі необхідні документи для вильоту, ввічливі співробітники бізнес-лаунжу, які пригостять напоями під час очікування посадки.

У VIP-терміналі перед вильотом можна відпочити або провести переговори в окремих залах очікування, скористатися необмеженим швидкісним доступом до мережі інтернет через Wi-Fi, замовити напої та закуски з меню ресторану.

Проходження контролю авіаційної безпеки, митного і паспортного контролів (у разі вильоту міжнародним рейсом) у VIP-терміналі відбувається без черги через окремі пункти пропуску.

До борту літака пасажирів доставляє мікроавтобус бізнес-класу. Особистий автомобіль можна безкоштовно залишити на стоянці напроти VIP-терміналу. А для пасажирів, які прилітають до аеропорту «Харків», надається послуга «Зустріч під бортом».

Замовити послугу преміум-обслуговування у VIP-терміналі або отримати додаткову інформацію можна за телефонами +38 067 540 55 55 та +38 057 728 36 20 чи по e-mail: vip@hrk.aero.

Для преміальних клієнтів Креді Агріколь Банку працює виділена телефонна лінія. Відповіді на всі запитання можна отримати у будь-який час у режимі 24/7 за телефоном: 0 800 303 077.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися