Реєстрація РРО в контролюючому органі здійснюється на підставі заяви за формою № 1-РРО/№ 1-РРОВ. Про це розповіли податківці у листі від 17.01.2018 року № 1422/7/99-99-08-01-03-17.
ДФС роз’яснила, що потрібно знати про використання РРО
Як повідомляється, приймання названих заяв і документів здійснюють підрозділи, відповідальні за реєстрацію РРО. Форми заяв містять поля для оцінок про реєстрацію заяв у контролюючих органах. Відповідно, після приймання таких заяв повинні бути забезпечена безумовна їхня реєстрація в контролюючих органах за загальними правилами реєстрації вхідних документів від платників податків.
Роботи із уведення РРО в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування(ЦСО).
Документи щодо опломбування й уведення в експлуатацію РРО (копії довідок про опломбування РРО й актів уведення в експлуатацію РРО) повинні реєструватися як вхідні документи контролюючими органами за місцем реєстрації РРО.
З метою забезпечення обліку й контролю над проходженням документів, на підставі яких завершується процедура реєстрації РРО, і, відповідно, контролю над дотриманням строку, установленого для завершення процедури реєстрації РРО, підрозділам обслуговування платників необхідно:
- вести журнал для реєстрації копій довідок про опломбування РРО й актів уведення в експлуатацію РРО;
- здійснювати реєстрацію цих документів у журналі як вхідних;
- дотримуватися строків для завершення реєстрації РРО, з урахуванням дати вступу цих документів, зафіксованої в журналі;
- забезпечити зберігання журналу в підрозділі обслуговування платників.
Коментарі - 1
Зачем в месте эксплуатации РРО куча документов по его регистрации если есть онлайн база ДФС где все это можно смотреть.