Колишній співробітник компанії Toyota Хідео Цурумакі створив перший в світі водонепроникний плаваючий електромобіль.
Колишній співробітник Toyota створив перший плаваючий електромобіль. Фото
У 2012 році Цурумакі заснував компанію «Fomm Corp.», метою якої було винайти маленький міський водонепроникний автомобіль на електротязі, який умів би їздити в неглибоких водах і навіть плавати, повідомляє Bloomberg.
Маючи на руках менше $2 000, за відсутності виробничих потужностей і людських ресурсів, протягом кількох років в кімнаті гуртожитку Цурумакі сам будував перший дослідний зразок такого автомобіля.
У підсумку, він створив крихітний чотиримісний електрокар Fomm, зовні схожий на автомобіль для гольфу, повідомляє Автоцентр.
Звичайно, це маленьке транспортний засіб не в змозі протистояти лютим хвилям цунамі, але це перший в світі електрокар, що вміє швидко пересуватися по воді.
До сьогоднішнього дня Цурумакі вже побудував четвертий прототип свого плаваючого електромобіля, який називає електрокаром-амфібією зі здатністю їздити по суші і воді.
Завдяки чотирьом змінним батареям, на одному заряді він в змозі проїхати 160 кілометрів, розвиваючи максимальну швидкість на суші 80 км/год, на воді — 20 км/год.
Перший в світі плаваючий електромобіль піде у виробництво на завод Таїланду в грудні цього року. І за задумом творця, за рік можна випускати близько 10 000 автомобілів вартістю близько $5 000.
Цілком ймовірно, електричний Fomm сподобається жителям прибережних районів різних країн світу, які періодично стикаються з розливом річок і морів.
Хідео Цурумакі
Коментарі - 8
готовые работать над внедрением своих идей и деньги тут не главное.
Люди минулого думають лише про прибуток.
Илон Маск отказался от гарантированной зарплаты гендиректора в одной из своих компаний.
.
А як же водій та пасажири будуть поповнювати запаси кисню?
Это не подводная лодка — он плавает, а значит запас воздуха для дыхания водителя можно пополнять через люк в крыше электромобиля либо через специальный воздухозаборник.
После появления более подробного технического описания можно будет сделать вывод и о подаче воздуха в салон этого электромобиля.
Но это же финансовый форум а не форум автолюбителей — сделайте скидку хотя бы на это…
— тобто стаття передрукована з профільного джерела.
Хоча першоджерелом виступає авторитетний Bloomberg і там дійсно використовується слово водонепроникний (watertight).
Але якщо перевірити деталі на сайті самого розробника концепту, то виявляється, що призначення цього автомобіля не плавання, а стійкість до затоплення від повені. В примітках написано:
"Це не амфібійний транспортний засіб. Пересування по воді — це функція екстреної допомоги. Потужність руху на воді обмежена. Після «плавання» потрібні обслуговувальні роботи."