Укрзалізниця у 2018 році планує підвищити вартість пасажирських перевезень на 20%, «адже тарифи не піднімалися кілька років».
В Укрзалізниці анонсували підвищення цін для пасажирів
Про це в інтерв’ю «112 Україна» повідомив виконувач обов’язків глави правління УЗ Євген Кравцов.
«З пасажирськими перевезеннями ситуація досить складна в плані тарифів. Тариф на пасажирські перевезення не піднімався вже кілька років. Ми бачимо необхідність підвищення тарифу в нинішньому році», — сказав він.
Кравцов уточнив, що у фінансовий план УЗ на 2018 рік закладені цифри дворазового підвищення цін — по 10% кожне.
«Два рази по 10%, щоб це було плавно і не так помітно для людей», — додає голова УЗ.
За його словами, на сьогодні в УЗ пасажирське перевезення є збитковим, а вантажне навпаки прибуткове.
«І тут є, безумовно, питання перехресного субсидування. Пасажирське господарство у нас субсидується за рахунок вантажного. Факт є факт. Крім того, у нас субсидування всій УЗ в цілому за рахунок з'їдання коштів протягом багатьох років амортизацією. Тобто навіть ті гроші, які компанія заробляла, вона не реінвестувала, а «проїдала»; зараз починаємо інвестувати», — пояснив Кравцов.
Коментарі - 15
Всегда у них оно убыточное, до Бальчуна было убыточное, при Бальчуне было убыточное, теперь опять убыточное, зато з/п высокие получать, так все норм
https://ru.tsn.ua/groshi/ukrzaliznycya-obyavila-o-podorozhanii-biletov-v-2017-godu-privedeny-tarify-755549.html — це у 2017 році ціни не піднімалися? В 2016 році не піднімалися? І ще коли?
Білет Одеса — Київ (плацкарт) — від 119 гривень до 560 (1 клас, Інтерсіті). Дніпро — Київ: від 106 до 489 (Інтерсіті). Поясніть, як бабуся з пенсією 1500 гривень може поїхати до дітей або онуків? А пенсіонерів у країні 12 мільйонів.
І ще. Поїздів дешевих майже немає. 75 % маршрутів — Інтерсіті.
Смішний жарт про 75% Інтерсіті, коли в країні всього 14 потягів цього класу.
І про Інтерсіті. Подивіться розклад маршрутів на всіх великих станціях — Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя. Там 3/4 — саме рейси Інтерсіті, на які мало хто купує білети. Навіть в день відправлення більше половини місць вільні.
В 1991 году Украина имела все. Технологии, развитое производство, процветающее сельское хозяйство. А сейчас? Сколько лярдов долга МВФ?
По нэту гуляет ролик, как сломалась робот София в Давосе, которой задали вопрос: «Как побороть коррупцию в Украине?». А она считается самым совершенным искусственным интеллектом во всем мире… Как-то так…
Сначала потратили миллиард рублей на строительство ракет, потом пол-миллиарда на утилизацию. Вот и все.
в 1991 году Украина имела десяток заводов по производству ядерных ракет, которые стоить мы не могли и талоны на сахар (1 килограм на человека в месяц). А сейчас?
ну гуляет и что? робота сломать и дурак может.
Лише Харків-Київ 5 Інтерсіті-рейсів та 8 звичайних. При тому на їнших напрямках з Харкова лише звичаїні поїзди.
Про вільні місця в день відправлення теж гарний жарт :D
Семье из 3-х человек на машине дешевле ехать, чем на поезде.
«Два раза» — это не «в два раза», гуманитарии, блин