Журналіст Сергій повертався з Кіпру до Києва. Квиток коштував 700 гривень, але рейс затримали більше, ніж на 3 години. 90% пасажирів цього рейсу махнули рукою, мовляв, не хочеться «паритися» з пошуком інформації, валютної картки та іншого. Однак, вирішивши йти до кінця, вдалося отримати компенсацію у… 12-кратному розмірі!
Перевірено на собі: 10 тисяч компенсації за затримку літака
— За європейським законодавством, у разі затримки авіарейсу на більш ніж дві години, його скасування, відмови в перевезенні (коли пасажира «знімають» з рейсу, пропонуючи менш зручну альтернативу), у випадках проблем з багажем (валізи повертаються пошарпаними або зовсім губляться) авіакомпанія зобов’язана компенсувати вартість квитка або багажу. – Коментує VIP-менеджер банку Конкорд банку Яна Усольцева. – При цьому компенсація за квиток може досягати до 600 доларів, а за багаж – кількох тисяч.
Компенсація за квиток до 600 доларів, а за втрачений багаж – кілька тисяч!
Щоб отримати компенсацію, варто звернутися за допомогою до однієї з профільних організацій, наприклад, Airhelp або ClaimCompass. Спочатку ви докладно описуєте свою ситуацію їхньому співробітнику і отримуєте безкоштовну консультацію. Якщо у вашому випадку належить компенсація, то необхідно повідомити номер міжнародної картки Payoneer або IBAN – міжнародний номер банківського рахунку. Однак звичайних українців це питання часто спантеличує – що це за дані і де їх шукати?
— Нашому клієнту пощастило, оскільки ще рік тому він оформив у банку «Конкорд» картку Mastercard Platinum з цілодобовим консьєрж-сервісом. – Каже Яна Усольцева. – VIP-менеджер дістав IBAN, необхідний для отримання компенсації за затриманий рейс. Квиток коштував 700 гривень, а компенсація становила 10 000 гривень.
Витягнути машину із сніжного полону та дістати «розкуплені» квитки – не проблема
До речі, отримати компенсацію за затримку або скасування рейсу – це ще не все, що може власник Mastercard Platinum. Наприклад, в одного клієнта під Новий рік машина застрягла в снігу, а всі СТО відмовляли у допомозі. Завдяки консьєрж-сервісу Mastercard від Конкорд банку клієнта було знайдено, його машину благополучно витягли зі снігових заметів. Допоможе консьєрж-сервіс і тоді, коли ви мрієте потрапити на концерт, але всі квитки вже розкуплені. Або коли потрібно відшукати в аеропорту незнайомого міста свого друга, у якого сів телефон.
Що ще може власник такої чудо-картки:
— Відкрити рахунок та картку в одній з валют: USD, UAH, EUR + додаткові елітні картки для близьких;
— Отримати персонального банкіра, який виконає будь-які фінансові доручення;
— FAST LINE – проходження паспортного контролю і авіаційної безпеки без черги за лічені хвилини;
— Страхування до 30000 євро для тих, хто виїжджає за кордон;
— Правова допомога в екстрених ситуаціях для вас і найближчих родичів;
— «Concord club» – бонуси у розмірі 1% від суми кожної транзакції.
— Підключення Tax free – можливості повертати 19% ПДВ за будь-які покупки в Європі
Замовити таку диво-картку можна за посиланням: https://concord.ua/premium-card/mc-platinum
Коментарі - 5
консьерж — удобный способ про%бать деньги, т.к. работникам колцентра на ваши деньги плевать )
— а хіба в українських банках нема рахунків з IBAN?
— а ось це цікаво.
Якщо оплачувати цією картою покупки в європейських онлайн магазинах, то можна розраховувати на повернення НДС?