Читать на русском

НБУ похвалився роботою відділу обслуговування фінустанов

З моменту запуску (у липні цього року) сервісний центр для обслуговування фінансових установ Національного банку України розглянув 697 звернень.

З моменту запуску (у липні цього року) сервісний центр для обслуговування фінансових установ Національного банку України розглянув 697 звернень.
НБУ похвалився роботою відділу обслуговування фінустанов/Фото: rbc.ua

Як повідомляє прес-слуба НБУ, за три місяці найбільш популярними в центрі були наступні звернення:

— оформлення генеральних кредитних договорів і генеральних договорів РЕПО — 305 звернень;

— заява на приєднання до Єдиного договором банківського обслуговування — 246 звернень;

— консультування з загальних питань про відповідність нормам НБУ, ліквідованих банків та звернення фізичних осіб — 74 звернення;

— консультування з ведення кореспондентських рахунків — 42 звернення;

— приєднання до електронної пошти НБУ — 10 звернень.

Для незалежної оцінки діяльності цього відділу НБУ спільно з Незалежною асоціацією банків України провів зовнішній опитування клієнтів за методологією «таємного покупця».

В результаті, якість роботи відділу отримало позитивну оцінку: середній бал опитування склав 4,67 з 5 можливих.

При цьому клієнти оцінили рівень ввічливості персоналу відділу 97% з можливих 100%, рівень знання питань співробітниками — 87%, загальне задоволення від спілкування з ними — 93%.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися