Читать на русском

Міністр озвучив схему монетизації пільг на транспорт

Міністр соціальної політики Андрій Рева вважає неправильним існуючий стан речей з пільгами в транспортній сфері.

Міністр соціальної політики Андрій Рева вважає неправильним існуючий стан речей з пільгами в транспортній сфері.
Рева: Не бывает бесплатной услуги. Ее кто-то все равно должен оплатить / Фото dpchas.com.ua

«У транспортній сфері на сьогодні існує повний комунізм: скільки хочу, стільки і їжджу, а держава за все повинна платити. Погодьтеся, що на такому рівні забезпечити всім пільговикам можливість користуватися своїми пільгами дуже складно», — сказав він в інтерв'ю виданню Апостроф.

Міністр привів у приклад жителя Києва, який кожен день може користуватися чотирма видами транспорту і жителя села в Житомирській області, який в кращому випадку раз або два рази на рік будете користуватися метро.

«Натуральний розподіл пільг приводить до того, що люди отримують їх нерівномірно, хоча мають загальні права. Якщо ми проводимо монетизацію і чітко встановлюємо нормативи, то природно, що хтось, хто сьогодні більше має, буде мати менше, а той, хто мав менше, матиме більше», — говорить Рева.

При цьому, додає міністр, всі громадяни матимуть рівну кількість фінансового ресурсу для забезпечення цих пільг.

Читайте також: Монетизація субсідій - як це буде працювати

Говорячи про механізм монетизації транспортних пільг, він сказав, що будуть встановлені нормативи поїздок і буде здійснений розрахунок вартості цих поїздок. Потім людині буде виділятися місячна сума, і, якщо вона живе в місті, де є відповідний транспорт, їй будуть виплачувати пільгу грошима.

«Якщо він живе в сільській місцевості і користується транспортом, то він передає документи, коли він проїхав, і йому проводиться компенсація вартості проїзду за місяць… Житель міста і села знаходяться в рівних правах, значить, вони повинні користуватися рівними можливостями», — додав Рева.

Ми ж не можемо на 100% забезпечити всіх на рівні «скільки хочу — стільки і катаюсь». Це не правильно. Це комуністичний принцип, який призвів до того, що транспорт практично убитий, як міський, так і приміський.

«Мінфін» раніше повідомляв, що міністерство фінансів розробило план переходу на грошові розрахунки за субсидіями, який буде складатися з трьох етапів

Коментарі - 5

+
0
1On
1On
16 листопада 2017, 10:31
Долго же приходится ждать «правильных действий». Будет как с монетизацией субсидий?
+
+15
TheGOD
TheGOD
16 листопада 2017, 11:22
Не понял. Т.е. жителям городов — определенную сумму ежемесячно, а сельской местности — только по запросу?
Нужно напечатать 24ю статью Конституции на туалетной бумаге и ему подарить
+
0
Алексей Хрипков
Алексей Хрипков
16 листопада 2017, 13:24
Да, с логикой в приведённом выражении что-то явно не так. То ли не договорил, то ли не дочитал свой проект закона…
Потому как селянину вместо «выдать льготу деньгами» предлагают заменить её намного менее удобной компенсацией.
В итоге — горожанин будет жаловаться, что на полученную копейку никуда не доедет, А селянин вообще будет в шоке, что чтоб компенсировать 6грн с разового проезда в маршрутке, ему десятку надо будет потратить, чтоб подать заявление (цифры условны и относительны), которое ещё неизвестно как будет рассмотрено…

Но хорошо сразу станет государству (явно фонд льгот уменьшится) и маршрутчикам (перестанут открыто ненавидеть льготников). Если закон сделать адекватным, то и льготники будут рады, что не надо доказывать своё право на льготу каждому злому водителю.
А пока это прозвучало странно…
+
0
TheGOD
TheGOD
16 листопада 2017, 13:56
Я вообще всеми руками за. Пусть будет норма какая-то, скажем (исключительно для примера), 5 раз в день туда-обратно на среднестатистической маршрутке + раз в неделю туда-обратно на электричке/пригородном автобусе. Но платить это нужно каждому и сразу, без никакого головняка
+
0
mary27
mary27
17 листопада 2017, 0:51
Давно пора ликвидировать эти льготы.
Общественный транспорт только тем и занимается, что перевозит толпы льготников.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися