Міністр соціальної політики Андрій Рева вважає неправильним існуючий стан речей з пільгами в транспортній сфері.
Міністр озвучив схему монетизації пільг на транспорт
«У транспортній сфері на сьогодні існує повний комунізм: скільки хочу, стільки і їжджу, а держава за все повинна платити. Погодьтеся, що на такому рівні забезпечити всім пільговикам можливість користуватися своїми пільгами дуже складно», — сказав він в інтерв'ю виданню Апостроф.
Міністр привів у приклад жителя Києва, який кожен день може користуватися чотирма видами транспорту і жителя села в Житомирській області, який в кращому випадку раз або два рази на рік будете користуватися метро.
«Натуральний розподіл пільг приводить до того, що люди отримують їх нерівномірно, хоча мають загальні права. Якщо ми проводимо монетизацію і чітко встановлюємо нормативи, то природно, що хтось, хто сьогодні більше має, буде мати менше, а той, хто мав менше, матиме більше», — говорить Рева.
При цьому, додає міністр, всі громадяни матимуть рівну кількість фінансового ресурсу для забезпечення цих пільг.
Читайте також: Монетизація субсідій - як це буде працювати
Говорячи про механізм монетизації транспортних пільг, він сказав, що будуть встановлені нормативи поїздок і буде здійснений розрахунок вартості цих поїздок. Потім людині буде виділятися місячна сума, і, якщо вона живе в місті, де є відповідний транспорт, їй будуть виплачувати пільгу грошима.
«Якщо він живе в сільській місцевості і користується транспортом, то він передає документи, коли він проїхав, і йому проводиться компенсація вартості проїзду за місяць… Житель міста і села знаходяться в рівних правах, значить, вони повинні користуватися рівними можливостями», — додав Рева.
Ми ж не можемо на 100% забезпечити всіх на рівні «скільки хочу — стільки і катаюсь». Це не правильно. Це комуністичний принцип, який призвів до того, що транспорт практично убитий, як міський, так і приміський.
«Мінфін» раніше повідомляв, що міністерство фінансів розробило план переходу на грошові розрахунки за субсидіями, який буде складатися з трьох етапів
Коментарі - 5
Нужно напечатать 24ю статью Конституции на туалетной бумаге и ему подарить
Потому как селянину вместо «выдать льготу деньгами» предлагают заменить её намного менее удобной компенсацией.
В итоге — горожанин будет жаловаться, что на полученную копейку никуда не доедет, А селянин вообще будет в шоке, что чтоб компенсировать 6грн с разового проезда в маршрутке, ему десятку надо будет потратить, чтоб подать заявление (цифры условны и относительны), которое ещё неизвестно как будет рассмотрено…
Но хорошо сразу станет государству (явно фонд льгот уменьшится) и маршрутчикам (перестанут открыто ненавидеть льготников). Если закон сделать адекватным, то и льготники будут рады, что не надо доказывать своё право на льготу каждому злому водителю.
А пока это прозвучало странно…
Общественный транспорт только тем и занимается, что перевозит толпы льготников.