Читать на русском

Кількість скарг на страховиків зросла на 14%

Нацкомфінпослуг, в період з 1 квітня по 30 вересня 2017 року отримала 2774 звернень і скарг на роботу страхових компаній, що на 341, або на 14% більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Нацкомфінпослуг, в період з 1 квітня по 30 вересня 2017 року отримала 2774 звернень і скарг на роботу страхових компаній, що на 341, або на 14% більше, ніж за аналогічний період попереднього року.
Кількість скарг на страховиків зросла на 14%/Фото: zib.com.ua

Згідно з даними регулятора, лідерами по скаргам, що надійшли стали «Європейський страховий союз» (432 звернень, довиплачено 4,75 млн грн), СО «Домінанта» (276, довиплачено 16,87 млн ​​грн), «Галицька» (115, довиплачено 2,1 млн грн), СК «Юнівес» (112, довиплачено 0,84 мільйона грн.), «Київський страховий дім» (99, довиплачено 1,15 млн грн), УПСК (89, довиплачено 0,78 млн грн.), «Альфа-Гаранта» (84, довиплачнено 1,27 млн ​​грн).

За інформацією Нацкомфінпослуг, на зазначені компанії за аналізований період в цілому надійшло 1,207 тис. скарг, що становить 43,5% всіх скарг на українських страховиків.

Обсяг виплат ними страхових відшкодувань за підсумками розгляду комісією звернень становив 27,76 млн грн.

При цьому загальний обсяг виплат всіма страховиками за підсумками розгляду регулятором звернень за вказаний період становив 45,65 млн грн.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися