Читать на русском

5 тенденцій на ринку заміської нерухомості Києва

За останній рік продажі нових будинків на заміському ринку житла впали на 42%, а на вторинному заміському ринку падіння становить 58%.

За останній рік продажі нових будинків на заміському ринку житла впали на 42%, а на вторинному заміському ринку падіння становить 58%.
svoy-dom.kiev.ua

Як стверджують експерти «РеалЕкспо», такі показники заміського ринку побили антирекорд за всю історію спостережень. До цього найбільш непростим періодом для «загородки» був 2016 рік, коли продажі зменшилися на 37%.

Але, незважаючи на таку непросту ситуацію, на заміському ринку з'являються нові тенденції.

Перша тенденція — будинки на заміському ринку стають переважно одноповерховими. У минулому році одноповерхових будівель серед новобудов було всього лише 8%, зате в цьому їх вже близько 18%. Такий зліт популярності одноповерхових будівель експерти пояснюють тим, що, по-перше, будівельники економлять на зведенні будинків, а, по-друге, це дозволяє заощадити гроші при покупці. Адже одноповерховий будинок, в будь-якому випадку, буде менше коштувати, ніж двоповерховий або триповерховий.

Друга тенденція — без знижки не продаси. Покупці на заміському ринку зараз розбещені знижками від забудовників і не завжди погоджуються платити ціну, яка позначена в офіційному прайс-листі, приблизно в 25% угод покупцям надається невелика знижка — 3-8% від загальної вартості покупки.

Третя тенденція — терміни експонування зросли мінімум в два рази. У 2015 році переважна більшість лотів експонувалося максимум півроку. Однак вже за підсумками 2016 року понад 60% лотів на первинному ринку простоювали від семи до десяти місяців, а в даний час термін експонування того чи іншого заміського будинку становить 10-12 місяців.

Четверта тенденція — попит є тільки на новобудови. Зараз близько 95% угод купівлі-продажу, які укладаються на заміському ринку, відносяться до новобудов. А ось вдома на так званому вторинному ринку нікому не потрібні, продаж такого будинку може тривати і два, і навіть три роки. Головна причина — надлишок цікавих, оригінальних і, що найголовніше, доступних за ціною пропозицій на первинному ринку.

П'ята тенденція — падіння цін на найбільш престижних напрямках.

За матеріалами zagorodna.com

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися