Читать на русском

Реальна зарплата у вересні в Україні зросла на 17,3%

Реальна заробітна плата в Україні у вересні 2017 року порівняно з вереснем 2016 року збільшилася на 17,3%.

Реальна заробітна плата в Україні у вересні 2017 року порівняно з вереснем 2016 року збільшилася на 17,3%.
Фото: misto.kh.ua

При цьому в порівнянні з серпнем 2017 року зарплата українців виросла на 1,3%. Про це свідчать дані Державної служби статистики.

Середня номінальна заробітна плата штатного працівника підприємств, установ та організацій у вересні 2017 року становила 7 351 грн, що у 2,3 рази вище рівня мінімальної заробітної плати (3 200 грн).

Порівняно із серпнем розмір середньої номінальної заробітної плати збільшився на 3,3%, а за останні 12 місяців (відносно вересня 2016 року) – на 37,2%.

За даними Держстату, найбільше зростання середньої заробітної плати штатних працівників у вересні 2017 року порівняно з вереснем 2016 року спостерігалося у Тернопільській (на 51,6%), Івано-Франківській (на 37,3%), Закарпатській (на 47,2% ), Волинській (на 45,6%), Хмельницькій (на 47,6%), Чернівецькій (на 46,7%), Житомирській (на 44,8%), Херсонській (на 44,6%), Черкаській і Кіровоградській (на 44,4%), Львівській (на 41%), Харківської (на 40,5%) областях, в Києві — на 31,2%.

Коментарі - 6

+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
27 жовтня 2017, 13:37
«в сентябре 2017 года по сравнению с сентябрем 2016 года наблюдался в Тернопольской (на 51,6%), Ивано-Франковской (на 37,3%), Закарпатской (на 47,2%), Волынской (на 45,6%), Хмельницкой (на 47,6%), Черновицкой (на 46,7%), Житомирской (на 44,8%), Херсонской (на 44,6%), Черкасской и Кировоградской (на 44,4%), Львовской (на 41%), Харьковской (на 40,5%) областях, в Киеве — на 31,2%.» — если тут такой рост, где тогда 0-10%?

МинФин опубликуйте полную инфу по областям!
+
0
huliolopez
huliolopez
27 жовтня 2017, 13:57
>где тогда 0-10%
Если средний по стране +37,2%, то логично что 0-10% нет нигде.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
27 жовтня 2017, 14:23
Ты об этом? «а за последние 12 месяцев (по сравнению с сентябрем 201 года.) — на 37,2%.» — МинФин даелет ошибки.

Заглавие темы: «Реальная заработная плата в Украине в сентябре 2017 года по сравнению с сентябрем 2016 года увеличилась на 17,3%.»

Я твою логику не пойму, так как показана статистика областей где показатель 40,5-51,6% рост, и Киев с 31,2%.
+
+25
Дмитрий Загоруйко
Дмитрий Загоруйко
27 жовтня 2017, 14:52
Разницу между реальной и номинальной зп видите?
Если нет, поясню: номинальная — количество разноцветных бумажек, которое получают люди до уплаты налогов, реальная — номинальная, но скорректированная на размер инфляции.
+
0
huliolopez
huliolopez
27 жовтня 2017, 19:35
>МинФин даелет ошибки.
(7351-5358)/5358=0,371967
Математика тоже делает ошибки?
+
0
Apollo17
Apollo17
27 жовтня 2017, 22:09
Странно, минималка выросла почти в два раза — а реальная зарплата на 17%, что то не так…
И все это при среднегодовом доходе по Украине 25 — 26 тыс.грн…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися