Читать на русском

Діловий одяг у 2017 році — тенденції, правила, вимоги

Сучасний дрес-код ставить перед людьми, які претендують на успіх у діловій сфері, складні завдання. Необхідно забезпечити собі такий зовнішній вигляд, щоб:

Сучасний дрес-код ставить перед людьми, які претендують на успіх у діловій сфері, складні завдання.
Фото: Костюм жіночий діловий спідничний трійка чорний з білою блузою
  • перша зустріч з потенційними партнерами у своєму розпорядженні до співпраці;
  • у людей відразу ж формувалося позитивне враження;
  • образ був елегантний, без зайвої строгості, пафосу й показухи.

Грані між «бути добре одягненим», «надіти на себе брендові речі» і «випендритися» дуже тонкі, далеко не завжди фірмовий костюм забезпечує бажаний ефект, а речі іменитих дизайнерів виглядають відповідно бізнес обстановці.

Чи можна скласти діловий гардероб з одягу звичайних магазинів?

Всі знають, щоб річ сиділа і виглядала чудово, важливі крій і матеріал. Провідні бізнесмени шиють собі костюми або на замовлення, або підганяють по фігурі. Для українських офісних співробітників і підприємців — це розкіш. Який вихід можна запропонувати?

  • Вивчити, який матеріал володіє потрібними властивостями: чи не лисніє, не мнеться, не покривається катишкамі, добре переносить прання.
  • Підібрати фасони, які оптимально підходять під ваше статура.
  • Визначити кольору і їх комбінації, які найбільш на-віч.

В інтернеті, на сайтах одягу, можна подивитися різні варіанти чоловічих і жіночих сорочок, спідниць, брюк, костюмів, ансамблі, способи обіграти ту чи іншу річ і подумати, які тенденції сучасної ділової моди варто включити в свій гардероб.

Рекомендуємо подивитися на https://tatet.ua/-сорочки моделі 2017 року

Найбільший вибір речей, в тому числі і офісного стилю, — на інтернет-порталах. Звичайно, це бюджетний варіант, тут особисто оцінити і приміряти одяг не можна, але цілком реально знайти одяг відомих виробників за доступною ціною.

Правила підбору ділового одягу

Фото: Стильний жіночий діловий костюм брючний чорний

На перший погляд, все просто — стримані кольори, непомітні візерунки, мінімум декору, якісні аксесуари, ніякої дешевизни. Але, мистецтво поєднувати речі так, щоб наряд вийшов видатним і елегантним, освоюється не відразу, спочатку багато хто здійснює типові помилки:

  • Купують костюми з темної тканини, а до них світлі сорочки — цей підхід в сучасному світі виглядає дуже нудно, він безнадійно застарів.
  • Не надають значення деталям способу, які необхідні для того, щоб виділити офісний наряд з маси подібних і зробити вигляд його власника запам'ятовується.
  • Намагаються купити одну дорогу річ, вважаючи, що вона компенсує недбалість іншого наряду.
  • Підбирають все в тон, як правило, сірих або синіх відтінків, через що одяг зливається в одну пляму, перетворюючись в анти-презентацію.

Діловий костюм повинен нести посил, чіткий зчитування меседж свого власника. Невиразний, мішкувато сидить, негармонійний за кольором та складом речей наряд не тільки завдає іміджу істотної шкоди, він показує рівень і підсвічує домагання і амбіції людини.

Небезпечний і той перегин — набір з брендових речей: екстравагантних, яскравих і невідповідних один до одного. Діловий наряд повинен залучати, бути елегантним, а не пускати пил або кидатися в очі, особливо при відсутності вагомих досягнень в обраній бізнес сфері.

Резюме

Одягаючись на ділову зустріч, підберіть речі, які підживлюють вашу впевненість, прикрашають, відмінно сидять. Наряд повинен відповідати формату заходу і бути на рівні із зовнішнім виглядом партнерів.

Купівля гарного одягу — це одна з інвестицій в бізнес, яка принесе плоди; неминуча стаття витрат, яку важливо грамотно розпорядитися. І тоді, з моменту вашої появи, ваш образ буде працювати на вас, створюючи основу для сприятливого розвитку подій.

Коментарі - 1

+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
23 жовтня 2017, 21:29
Неужели украинские офисные сотрудники и начинающие предприниматели — сплошь
и рядом исключительно женского пола…

А что можете предложить мужчинам…

— различного, но тёмного цвета футболки, какие обычно носят Сергей Брин и Марк Цукерберг
— мешковатые неопределённого цвета свитера, какие носил во времена руководства Микрософтом Билл Гейтс
— синие джинсы и чёрные тонкие пуловеры, какие любил носить Стив Джобс
а может…
— спортивные штаны и ветровки adidas, в которых красовались бандюки в начале 90-х
— или малиновые пиджаки, которые были популярны в середине 90-х у того же контингента

Костюм-тройку и бабочку в придачу даже не предлагайте…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися