1 листопада в Києві пройде конференція FinTech Ukraine 2017, інформаційним партнером якої виступає найбільший сайт про фінанси і бізнес «Мінфін».
FinTech Ukraine 2017: Як зробити складні банківські продукти простими
В рамках підготовки до конференції, організатор заходу, компанія BankOnline, за підтримки медіа-партнерів «Мінфін» і «Finance.ua» буде знайомити своїх читачів з новими проектами в області фінансових технологій, які нещодавно заявили про себе і зараз завойовують своє місце на ринку Україна і не тільки.
Хто вони, які рішення пропонують, в чому їх унікальність — про це ми розповімо в нашій рубриці «Учасники стартап-сесії FinTech Ukraine 2017». А познайомитися з ними особисто, дізнатися подробиці і віддати свій голос за найкращий, на вашу думку, проект можна буде 1 листопада на конференції FinTech Ukraine 2017.
Uplata
Завдання, які вирішує проект:
Uplata робить складні банківські продукти простими, доступними і зрозумілими масовому споживачеві. Завдання проекту – створити по-справжньому не банківський сервіс, здатний повністю замінити банк у повсякденному житті громадян.
Особливість проекту:
Uplata дозволяє замовити банківську картку, не виходячи з дому і не комунікуючи з Банком. Досить пройти просту реєстрацію на сайті uplata.com.ua, придумати назву своій картці і відправити скан- або фотокопії свого паспорта та ІПН.
Для клієнтів, які через різні причини не готові надіслати скан-копії документів, передбачена можливість ввести дані самостійно. Картку клієнт зможе забрати в одному з представництв Uplata, або отримати у кур’єра.
Подальше використання картки також відбувається без банку. Управління карткою відбувається через особистий кабінет Uplata. Т. о. Uplata може повністю замінити банк для повсякденних потреб.
Кілька слів про проект:
Uplata сьогодні – це процесинг, платіжний сайт, мережа терміналів самообслуговування і власна команда розробників.
Проект розробляється відповідно до суворих вимог безпеки і відповідає стандарту PCI DSS, що підтверджено відповідним сертифікатом.
Крім того, власна фінансова компанія з Ліцензією НБУ на переказ грошей дозволяє надати клієнту максимально комфортні умови використання Сервісу.
Люди:
Команда проекту – це колектив однодумців та професіоналів з більш ніж 10-річним досвідом у банківській сфері, фінансах, IT і продажах. За плечима кожного – завершені проекти та високі досягнення в професійному плані.
WEB:
Дізнатися більше про проект Uplata та інші технологічні рішення у фінансовому секторі, а також проголосувати за найкращий проект можна 1 листопада 2017 на конференції FinTech Ukraine 2017, організатором якої виступає компанія BankOnline.
Зареєструватися на конференцію FinTech Ukraine 2017 можна тут.
Коментарі - 12
"Uplata робить складні банківські продукти простими і зрозумілими масовому споживачеві"
Реальність:
"Uplata сьогодні – це процесинг..."
Чи багато пересічних розуміють що таке «процесинг»?
:)
Дякую за неочікувану тут відповідь.
Відповідь на питання Ви самі знаєте — краще працюйте над рекламними текстами.
:)
Тобто проект запущений вже не менше ніж півроку. Хоча я про нього вперше чую.
Замовлення картки без відвідування банку в світі вже давно практикується.
Як на мене це сумнівна «інновація», нічого реально корисного для клієнта.
Але ця «інновація» скоріш за все виллється клієнту в копієчку.
Нижче я навів драконівські тарифи за оплату.
Також цікаво послухати про досвід північного сусіда з такими «шаровими» картами.
Portmone вже розкручений сервіс з багатим функціоналом на фоні якого Uplata в бета-версії виглядає блідо.
Розкажіть, чим збираєтесь завойовувати серця користувачів.
— поповнити мобільний — 2%
— оплатити комунальні — 2%
— плата інтернет-провайдеру — 3%
— оплата ТВ-послуг — 2.5%
Щось дуже забагато просять за рекламну «простоту».
І на простоту сподіватися не варто, бо ця «власна команда розробників» не спромоглася навіть відсортувати список провайдерів послуг за алфавітом.
Вердикт — не злетить.
— не дуже зрозуміла відповідь.
Мобільний на сайті оператора можна поповнювати без комісії.
Комунальні в Приват24 теж без комісій, якщо оплачувати через регулярні платежі.
На фоні цього Ваші тарифи виглядають неконкурентно.
Плануєте зменшити тарифи після повноцінного запуску?
«На жаль, Ви не об'єктивні»
— вибачайте, якщо моя критика звучит різко. На мій погляд я пишу по ділу з точку зору користувача. І я обома руками за появу нового сервісу, бо чим вища конкуренція, тим краще для користувачів.
Але якщо хочете вижити на висококонкурентному ринку, то вчіться «тримати удар» і відповідати на критику :)