Агентство Interbrand вже 18 років щорічно публікує рейтинг найдорожчих брендів. В цьому році компанії Apple і Google в п'ятий раз поспіль зайняли верхні рядки рейтингу.
Названо найдорожчі бренди 2017 року
Варто зазначити, що сумарна вартість топ-10 брендів склала $789,66 млрд, з яких 51% припадає на Apple, Google і Microsoft, які займають перше, друге і третє місце відповідно.
Топ-10 цього рейтингу виглядає наступним чином
1. Apple — $ 184,1 млрд, +3% за рік;
2. Google — $ 141,7 млрд, +6%;
3. Microsoft — $ 79,99 млрд, +10%.
4. Coca-Cola — $ 69,73 млрд, -5%.
5. Amazon — $ 64,79 млрд, +29%;
6. Samsung — $ 56,24 млрд, +9%;
7. Toyota — $ 50,29 млрд, -6%;
8. Facebook — $ 48,18 млрд, +48%;
9. Mercedes-Benz — $ 47,82 млрд, +10%;
10. IBM — $ 46,82 млрд, -11%.
Найбільш швидко зростаючими брендами 2017 року стали Facebook (48%), Amazon (29%), Adobe (19%), Adidas (17%) і Starbucks (16%).
Вперше в цьому році в рейтинг потрапили такі бренди як Netflix ($ 5,6 млрд), Salesforce.com ($ 5,2 млрд) і Ferrari ($ 4,9 млрд). Вони зайняли 78, 84 і 88 місця відповідно.
Коментарі - 2