У рамках ексклюзивної співпраці з телеканалом ICTV відомий забудовник підготував серію сюжетів, присвячених вибору квартири в житлових комплексах столиці та передмістя.
Провідна будівельна компанія «Інтергал-Буд» цієї осені запускає унікальний для українського телеефіру проект — «Квартира моєї мрії»
Для максимально доступного подання інформації був розроблений оригінальний формат. Відповіді на питання, що стосуються вибору квартири, шукають самі герої, молода сім'я з двома дітьми. Від серії до серії глядачі спостерігатимуть, як родина обирає з численних пропозицій на ринку, які складнощі долає, і як у фіналі зробить вибір квартири своєї мрії.
Масштабні та амбітні проекти компанії «Інтергал-Буд» на ринку нерухомості викликають неабиякий інтерес з боку покупців. Саме тому ідейними натхненниками проекту стали клієнти забудовника. Попит підігрівають експерти, які вважають, що прийшов час для купівлі житла. В порівнянні з минулими роками ціни на нерухомість істотно знизилися, а пропозиція від забудовників залишається солідною.
Компанія «Інтергал-Буд» вирішила допомогти покупцям, що потребують корисних порад, і виступила з ініціативою унікального телепроекту.
Як зробити правильний вибір, що краще — купити квартиру в новобудові або на вторинному ринку, як безпомилково розібратися в кредитах, які особливості при виборі квартири для сім'ї з дітьми, нарешті, як визначитися, що важливіше, свіже повітря передмістя або зручна інфраструктура в центрі.
Відвідавши новобудови і розпитавши експертів, на ці та інші питання відповіді знайдуть герої програми. До кінця залишиться інтригою, який житловий комплекс вони виберуть.
Тривалість телепроекту розрахована на декілька місяців.
Прем'єрний випуск відбувся сьогодні, 20 вересня, в 8:05 на телеканалі ICTV.
Ознайомитися з ним можна за посиланням:
https://intergal-bud.com.ua/pressroom/news/2017/kvartira-moey-mechty-vyp-1/
Коментарі - 4
Само по себе интересно такое смотреть, надежность есть от застройщика, потому — это супер ход для увеличения продаж.
— так я ж про це!
Раніше Інтергал не мав проблем з продажами, бо якість була нормальна.
Після зниження якості забудови виникла проблема з продажами, тому підключили рекламу як «супер хід».