На початку вересня в Україні трапився черговий конфлікт. Розбіжності між владою і громадянами стосувалися питання — що робити з автотранспортом з іноземною реєстрацією. Власники авто на іноземних номерах користувалися прогалинами в законодавстві й не платили податок за розмитнення. Владі набридло це терпіти, й вона перейшла в наступ. Першим «тривожним сигналом» стало збільшення числа судових розглядів та штрафних санкцій.
Чи карати «євробляхерів» — опитування
Так, зовсім нещодавно, Вищий адміністративний суд оштрафував українця за порушення 485 статті Митного кодексу — порушення правил транзитного режиму. Водієві доведеться заплатити 300% несплаченої суми митних платежів, що дорівнює 420 000 грн.
Це далеко не поодинокий випадок. За 7 місяців 2017 року українці вже заплатили 69,6 млн грн штрафів за порушення цієї статті. За підсумками минулого року сума штрафів сягнула 155,2 млн грн.
За словами заступника голови Департаменту протидії митним правопорушенням ДФС Олексія Сівіріна, влада розробила зміни до Митного кодексу. Вони посилять покарання за порушення транзитного режиму.
Така перспектива не порадувала власників нелегітимних авто. Не так давно вони зібралися під Кабміном й вимагали від влади піти на компроміс та скасувати штрафи за нерозмитнені іномарки. Влада почула мітингувальників та пообіцяла знайти рішення, яке влаштувало б усіх.
Тепер суспільство в буквальному сенсі розкололося на два табори. Одні підтримують власників нерозмитнених авто. Інші стверджують, що закон обов'язковий для всіх, і влада повинна карати порушників.
«Мінфін» вирішив поцікавитися у своїх читачів, що вони думають про цю ситуацію. Висловити свою думку можна, пройшовши невелике опитування. Для цього доведеться увійти в обліковий запис Goolge, адже тільки таким чином можна обмежити кількість проходжень опитування однією людиною.
«Мінфін» незабаром опублікує результати опитування у вигляді інтерактивних діаграм.
Коментарі - 70
ИМХО — либо штраф, стоимостью в растоможку (плюс офф растоможка по полной программе), либо конфисковывать и в утиль.
ЗЫ думаю что заплатить штраф и растоможить (по сути заплатить 2 цены), захочет 0,1% желающих.
Питання стоїть чи йти на поступки євробляхерам, знижувати розмитнення і т.д.
Однозначно ні! Підуть на порушення законодавства — зроблять прецендент… а тоді, можна буде продавлювати будь які свої хотєлкі.
Якщо ти економіст або юрист, у будь якому випадку дана ситуація вилізе боком.
З Вами я погоджуюсь в більшості поглядів і тверджень. Крім того, що всі винні, а ми ні.
Треба трохи часу, більше активістів які будуть відстоювати права людей і тиснути на олігархів і т.д.
да не платите налоги. Кто вас заставляет? но тогда и не требуйте от государства пенсий, пособий, субсидий и т.п. платите за образование полную цену — тысяч 10 гривен за год школы и т.п.
не хочется? хотите и на огурчик сесть и его же сьесть?
Посмотрите основные статьи дохода бюджета
У нас не от уплаты за растаможку пенсии такие маленькие, а от коррупции, из-за которой ежегодно 5 млрд. доллоров уходят в офшоры.
Если вы почитаете аргументы противников, то увидите, что основной их мотив-зеленая жаба. Именно потому, что большинство наших сограждан жадные и завистливые-страна живет так, как она живет. Машины на иностранных номерах не имею, если что.
сравнивал с Германией, в Польше еще дороже, чем в Германии
bmw m2 — у нас с налогом в ПФ — 65 597,95$, в Германии — 59500 евро(71 367.275$)
Поэтому не понимаю, почему из-за этого у нас БМВ, айфоны или газ должны стоить дешевле.
Вы хотите сказать что украинец, подметая улицу 8 часов в день имеет продуктивность друда в 21 раз меньше чем тот же украинец, делающий это в германии?
Ваш пример некорректен, т.к. стоимость услуг дворника полностью зависит от стоимости проживания в конкретной локации, что в свою очередь зависит от способностей экономики региона, точно также, как и стоимость услуг кассиров, охранников, таксистов и т.п. Но даже на Вашем некорректном примере можно сказать, что продуктивность труда дворников в Украине низкая, т.к. украинские дворы и общедомовые территории намного грязнее, чем в Германии (не все, конечно, но большинство). Точно так же можете сравнить время, которое уходит на ремонт дорог в Украине и Германии
Надо начинать с того, то зарплаты маленькие, а маленькие потому, что наши товары не конкурентно способны на мировом рынки, и еще мы продаем много сырья, вместо товаров с добавочной стоимостью.
Уже давно б сделали дешевую растаможку и разрешили людям ездить на нормальных автомобилях…
Но правительству плевать на людей, у правительсва все хорошо,
а то что подавляещее количество граждан, не может себе позволить нормальный автомобиль, это проблемы « негров »…