Японська компанія Mazda планує в першій половині 2030-х років повністю відмовитися від виробництва машин з бензиновими і дизельними двигунами на користь гібридів і електромобілів.
Mazda вирішила відмовитися від випуску бензинових і дизельних авто
Про це йдеться в повідомленні агентства Kyodo.
Як повідомляється, таке рішення керівництва концерну пов'язано з регулярним введенням по всьому світу більш жорстких екологічних норм і вимог до витрати палива.
Крім того, таким чином японська компанія розраховує зміцнити свої позиції на європейському ринку, де подібні тенденції впроваджуються найбільш активно, повідомляє ТАСС.
До теперішнього часу Mazda в основному робила ставку на економічні дизельні і бензинові двигуни, проте в її лінійці присутня і гібридна модифікація хетчбека Axela.
У серпні Mazda і Toyota оголосили про намір укласти партнерство з метою розробки автомобілів з електродвигунами і створення спільного підприємства на території США.
Розширення їх партнерства відбувається в зв'язку з зміцненням тенденції до формування світового ринку автомобілів за рахунок продукції великих концернів, серед яких, крім Toyota — Volkswagen, альянс Renault-Nissan і General Motors.
Також рішення двох компаній включитися в боротьбу за частку на ринку електромобілів пов'язане з посиленням екологічних норм по всьому світу і рішенням влади Великобританії і Франції перестати продавати машини з дизельними і бензиновими двигунами до 2040 року.
Коментарі - 10
Бензин все ще потрібен, тому як не крути — це все ще бензинове авто.
Думаю для северных регионов чистого электрокара будет маловато (если что, предположение).
Тому більш коректно було б називати такі авто електро-бензиновими, аналогічно як електротепловоз (або дизель-електровоз).
Слово «гібрид» власне і включає в себе як електро так і бензинову складову.
Я гадаю, що майбутнє за чистими (без ДВЗ) електромобілями. Як тільки вдосконалення батарей досягне певного рівня, використання вуглеводнів на борту авто стане нерентабельним.
Але такі специфічні умови мають невеликий попит, тому слабо впливатимуть на подальший розвиток галузі.
В будь-кому випадку науковці будуть активно вдосконалювати характеристики батарей, цей тренд вже не спинити. Після досягнення певного рівня частка ДВЗ почне активно падати і як наслідок, ця технологія буде занепадати.
Звісно «імхо».
Посмотрите что ли видео (до 6:00) https://youtu.be/F5e1JVBZtt0
Ніхто не купить авто з таким пробігом. Тому ДВЗ це ніяка не опція, а необхідний компонент без якого таке авто не продається.
В гібридах є певний сенс на даний момент.
Наприклад, міським водіям, які небагато проїжджають за день, мають потребу інколи виїжджати за місто асфальтом.
Суть заявления компании была в отказе от 100% бензиновых и дизельных двигателей в пользу электро и гибридных установок.
Минфин не справился с переводом…