Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
27 березня 2012, 13:19

Маркетинг грошей: конференція про ефективні маркетингові технології у фінансовій сфері

Як ефективно будувати маркетингову політику та яку стратегію обрати, щоб звернути період стагнації на користь?

Щоб використати нинішню ситуацію для зміцнення позицій на нестабільному, але все ще перспективному ринку.

11 квітня у Києві, у бізнес-школі МІМ-Київ, відбудеться конференція, присвячена питанням просування фінансових послуг Маркетинг Денег.

Захід представляє унікальні ідеї для реалізації успішних стратегій.

— потреби в якісному покращенні маркетингових показників ефективності в ситуації обмеження бюджетів та нестачі кваліфікованих кадрів;

— розширення портфеля банківських продуктів через крос-продаж, зокрема щодо кредитних продуктів

 — Зміна міксу каналів, що використовується для інтегрованої комунікації зі споживачем. Зміщення акценту на нові канали просування — в мережі інтернет та соціальних мережах;

 — Необхідність просування послуг інтернет-банкінгу в on-line

Детальна

Програма

Не варто забувати, що конференція Маркетинг Грошей — це можливості для нетворкінгу та контактів з лідерами фінансового ринку країни.

· ТОП-менеджери банків, страхових компаній, фінансових груп

· Директора департаментів розвитку нових продуктів банків та страхових компаній

· Корпоративні клієнти, директори підприємств малого та середнього бізнесу

· Директори та фахівці з реклами та PR банків, страхових компаній, фінансових груп

· Проджект-менеджери інфраструктурних проектів

Доповідачі Конференції :

  • Оксана Алієва, Керівник служби маркетингу та PR АТ «Сбербанк Росії «
  • Алекс Гармаш, консультант з розвитку,
  • Анна Слюсарчук, Керівник департаменту корпоративної ідентичності та комунікацій, UniCredit Bank (Укрсоцбанк),
  • Дмитро Роденко, директор Міжнародної маркетингової групи України,
  • Олена Осмоловська , Директор з маркетингу та комунікацій Dragon Capital
  • Володимир Чеповий , Директор інституту вивчення України. Автор книг «Найчесніша гра» та «Перекресток».
  • Оксана Мороз , партнер Spring Marketing Group, першої спеціалізованої маркетингової агенції на фінансовому ринку
  • Євген Шевченко, генеральний директор агенції UAMaster

Організатори — Український маркетинг-клуб MarketingJazzz та Міжнародна Академія Маркетингу.

За підтримкою: Діловий клуб Соціальний капітал та Володимир Чеповий.

Генеральний партнер новин — агентство Інтерфакс-Україна;

генеральний інформаційний партнер — агентство РБК Україна;

генеральний медіапартнер — ЛігаБізнесІнформ;

Інформаційні партнери: Банки.ua, видання Банківський менеджмент, портал FinStaff.com.ua, МінФін, Українська біржа, Market news, Республіка преси PressLook, Міжнародна Маркетингова Група України, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ).

МВА-партнер — бізнес-школа МІМ-Київ.

Сокова продукція надана Galicia.

Контакти оргкомітету:

Ганна Фесенко (044) 289−22−03, (093) 253−56−53, af@learning.in.ua

З питань партнерства щодо проекту звертатися до Марії Король, korol@marketingclub.org.ua, (048) 799−58−77, (067) 609−85−98

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися