Конференція, присвячена актуальним питанням управління маркетинговою активністю у банківській сфері, відбудеться 5 квітня у Києві.
МАРКЕТИНГ ГРОШЕЙ. Ефективні маркетингові технології у фінансовій сфері.
На Заході найкращі маркетинг-директори провідних українських банків та страхових компаній, фахівці з маркетингу та брендингу розглянуть особливості розробки та реалізації маркетингової стратегії для просування фінансових послуг.
Конференція «Маркетинг Грошей. Ефективні маркетингові технології у фінансовій сфері» є унікальною можливістю для обміну досвідом та інноваціями, а також співпраці та об'єднання позицій лідерів фінансової сфери у виробленні ефективних рішень та розвитку взаємної співпраці.
У програмі конференції :
• Просування фінансових послуг в умовах кризи довіри
• Інноваційні малобюджетні стратегії залучення та утримання клієнтів
• Розвиток української банківської спільноти у нинішній ситуації
• Що банки можуть запропонувати бізнесу та суспільству
Учасники конференції - топ-менеджери та власники компаній, маркетинг-директори банків, страхових компаній, фінансових установ; фахівці з маркетингу, реклами та PR фінансових установ
Доповідачі Конференції :
Оксана Алієва, Керівник служби маркетингу та PR АТ «Сбербанк Росії «
Тетяна Калюжна, маркетинг-директор «Альфа-Банк «,
Алекс Гармаш, консультант з розвитку VAB Банку,
Анна Слюсарчук, Керівник департаменту корпоративної ідентичності та комунікацій, Віце-президент UniCredit Bank (Укрсоцбанк),
Дмитро Роденко, директор Міжнародної маркетингової групи України,
Олександр Кришталь, Керівник управління маркетингу та розвитку відносин з клієнтами Райффайзенк Банк Аваль .
Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит» та ін. спеціалісти.
Програма та реєстрація
Організатори Конференції «Маркетинг Грошей» — Український маркетинг-клуб MarketingJazzz та Міжнародна Академія Маркетингу.
За підтримки: Діловий клуб Соціальний капітал та Володимир Чеповий.
Генеральний партнер новин — агентство Інтерфакс-Україна;
генеральний інформаційний партнер — агентство РБК Україна;
генеральний медіапартнер — ЛігаБізнесІнформ;
Інформаційні партнери: Банки.ua, видання Банківський менеджмент, портал FinStaff.com.ua, МінФін, Українська біржа, Market news, Республіка преси PressLook, Міжнародна Маркетингова Група України, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ).
Контакти оргкомітету:
Ганна Фесенко (044) 289−22−03, (093) 253−56−53, af@learning.in.ua
З питань партнерства з проекту звертатись до Марії Король, korol@marketingclub.org.ua, (48) 799−58−77, (67) 609−85−98
Коментарі