×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.9 | 46.65 |
USD | 41.05 | 41.6 |
Всі курси банку |
Не компетентность сотрудников.
Коментарі (3)
Спасибо Большое !!!!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Спасибо ребятам которые работают в службе поддержки
Всегда вручают, очередной раз убедилась что не ошиблась с банком)
Быстро решают возникнувшие вопросы, проблемы и поднимают настроение, большое спасибо Фёдору, (хотя не совсем уверена, что это его настоящее имя) но быстро решил мою проблему и зарядил настроением на день. Просто захотелось поблагодарить)
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Чому немає реструктуризації для клієнтів під час карантину?
Коментарі (1)
В каждом отделении свой лад
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Нарушает закон о штрафах во время карантина, начисляет штрафы не смотря на указ Призидента
Коментарі (1)
Хороший банк
Работает стабильно и качественно!
Спасибо
Написати коментар
Кредитные Каникулы
Я позвонил в Банк с просьбой предоставить мне кредитные каникулы в связи с карантином.
Мне дали сайт на который нужно написать обращение, я написал в произвольной форме.
Пришел ответ, в котором перечень документов которые я должен предоставить, в том числе и документ который подтверждает, что я из -за короновируса потерял доход или мой бизнес закрылся «без этого документа обращение сказали рассматривать не будут „
Какой документ? где его брать?
Позвонил на гарячию линию.
Там ответили, что на залоговые кредиты, кредитные каникулы не распространяются.
Коментарі (2)
Кредит Карантин
Платила вчасно до карантину.І в подальшому від своїх зобов'язань не відмовляюся. Але на період карантину відправили у відпустку за свій рахунок. Тому внесла половину суми обов'язкового щомісячного платежу.
Залишок другу половину планую внести як тільки вийду на роботу. Заздалегідь попередила про це банк. Мені надали відповідь що відсотки за період карантину не нараховуються і платіж можна внести пізніше.
Але вже другий день дзвонять колектора і вимагають внести другу половину оплати негайно, або вони розірвуть зі мною договір. Кажу не маю можливості зараз, вийду на роботу все оплачу. Скоро нічим буде дітей нагодувати. А вони кажуть то ідіть в ломбард і віддавайте свої матеріальні цінності, а кредит на протязі двох днів сплатіть. Дуже прикро за банк, який навіть пішов на зустріч клієнту і не запропонував вихід із ситуації на період карантину. Лякають, погрожують. Ви доводите людей до самогубства у цей і так непростий для світу період. Весь світ став- сидить вдома, а банки збираю дань. Прикро, немає слів…
Коментарі (1)
Мошенники
В ответ на мой вопрос, операторы кидают «все вопросы в ОГИС»Но это надпись частника и суда небыло.Исполнитель кивает на банк, что он должен был оповестить ее, что это спецсчет и снимать отказывается.ЭТО ДЕТСКИЕ ДЕНЬГИ!!! *** .
Коментарі (2)
Ужасное обслуживание
Коментарі (1)
Лапан Тарас
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Гринишин Соломія
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Аферисткий банк .
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Такого безответственности я ещё не видел
Коментарі (1)
Начислена комиссия на обналичивание собственных средств
Коментарі (2)
Оператор Катерина не правильно провела ідентифікацію
Коментарі (1)
Ніколи не зв'язуйтесь з цим банком, залишитесь без грошей!
За кордоном втратила доступ до вказаного номеру телефону без можливості відновлення. Через це втратила і доступ до більшості операцій в онлайн банкінгу, не могла зняти кошти з рахунку. Зв'язалась з оператором, який сказав зателефонувати до контакт центру, у якому не поспішають брати трубку навіть якщо дзвінок здійснюється у роумінгу. Оператор сказав, що потрібно провести ідентифікацію особистості. Відповівши на всі питання, мені повідомили, що ідентифікацію я не пройшла. Не зважаючи на те, що на всі питання я відповіла правильно (потім перевірено з консультантом, але вже у відділенні). Причини мені пояснити відмовились. У відділені сказали, що можливо це сталось через те, що я змінила паспорт на ID картку.
Як результат — я залишилась за кордоном без засобів для існування, адже всі кошти надходили на рахунок, яким я не могла скористатись. На прохання зрозуміти ситуацію та спробувати допомогти, все, що мені відповіли — приїжджайте в Україну, йдіть у відділеня вирішувати питаня.
Коли я нарешті приїхала та намагалась зняти кошти — почався карантин, через онлайн чат та в телефонному режимі мені відмовили у створенні заявки на зняття валюти, сказали їхати у відділення і питати на місці.
Прочекавши майже годину, нарешті потрапляю у відділення, де мені кажуть, що валюти немає ВЗАГАЛІ. Нема в жодному Альфа банку, що, звичайно ж, не правда. Я можу зрозуміти подібні обмеження у зв'язку з надзвичайною ситуацією, та аж ніяк не можу зрозуміти подібну роботу консультантів та операторів.
Консультант у відділені сказала, що гроші я зможу зняти лише після закінчення карантину і все, що я можу зробити зараз — замовити валюту та чекати на дзвінок оператора про готовність коштів. Спитала також щодо комісії за зняття коштів з рахунку, оператор відповіла, що вона складає 0%. Перепитала ще раз на всякий випадок, оператор була цілком впевнена, що ніякої комісії не нараховується.
Пізніше все ж вирішила написати оператору в онлайн чат щодо свого замовленя
Дата (30.03.2020)
Питаю чи вже є інформація коли зможу забрати свої кошти
Оператор №1: «У вас стоит завтра 31.03.2020»
Відповідаю: «Тобто кошти можна вже завтра забрати у відділенні?»
Тиша, через 10 хвилин приєднався інший оператор, який сказав що мене по даному питаню проінформує її колега.
Знову 10 хвилин очікування.
Оператор №3 «Вижу дата получения средств стоит 02.04.2020»
Питаю чому інший оператор казав, що гроші можна забрати вже завтра.
Оператор ще раз перевіряє та все ж наполягає на 02.04.2020
Питаю чи поступить мені дзвінок про те, що кошти готові, як обіцяли у відділенні щоб я знову дарма туди не йшла.
Оператор завіряє, що мені повинні зателефонувати до 02.04 та повідомити про надходження коштів.
До вказаної дати зі мною так ніхто і не зв'язався.
Знову пишу оператору.
Оператор №4: «Ви мали забрати кошти 31.03»
Я в ступорі.
Потім чат заглючив і, як зазвичай з Альфа банком, через хвилину автоматично закрився.
При підключенні оператора №5 прошу перечитати мої зверненя вище.
«Бачу попередній оператор писав, що кошти потрібно було забрати 31.03»
Знову очікування на перевірку інформації
«Так, все вірно, можливо зацікавить нове замовленя?»
Чат перестав працювати, не бачила жодного повідомлення.
«Чат закрито через неактивність.»
Очікування на нового оператора.
Оператор №6 «Сума була замовлена на 31.03»
Питаю, чому мене тоді інші оператори запевняли, що маю забрати кошти 2 числа та чому так ніколи ніхто і не передзвонив попередити про їх наявність.
Оператор питає чи мені обіцяли зателефонувати з цього питаня.
Кажу що так, обіцяли і у відділенні, і в чаті.
Знову очікування на перевірку.
Пряма цитата для того щоб ви бачили на скільки неадекватно працює сервіс:
«вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
Вам пообіцяла зателефонувати та людина, що замовляла суму?»
Знову пояснюю всю ситуацію.
Нарешті виборюю право забрати свої кошти у відділенні.
Стою в черзі 40 хвилин до консультанта, який мені каже, що за знятя коштів знімається комісія і я повинна буду заплатити €23
Питаю чому мені попередній консультант казала, що НЕМА комісії за зняття коштів з рахунку.
Мені відповідають, що мені не могли такого сказати.
Пізніше: «А ну, може вона подумала, що у вас депозитний рахунок, де комісії нема.»
Як вона могла переплутати, коли я 2 раза перепитувала і просила ще раз перевірити інформацію.
Консультант радить перекинути гроші на картку і зняти без комісії, а оскільки гроші будуть йти на картку декілька годин, сьогодні я їх зняти вже не зможу, тому повинна буду прийти ще раз, вже після вихідних.
Так багато часу, сил та нервів було втрачено. Найгірший банк яким я коли-небудь користувалась. Ніколи більше не буду звертатись до Альфа банку і вам ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ, побережіть себе та свої кошти.
Коментарі (13)
обман и манипуляции
Никакого письма официального не приходило, никакого приглашения для знакомства и беседы от кредитного менеджера из Альфабанка не было. А сумма и ежемесячный платеж далеко не малые!
Пару месяцев я платил платеж по графику и начал интересоваться, где сальдовка (остаток по кредиту) где документы, что мой кредит у вас?
Я говорил: « Я хочу поговорить с моим кредитным менеджером»… «Никто с вами разговаривать не будет, вы платите и все» — мне отвечали.
Конечно, я начал переживать, куда уходят мои деньги. Банк знаем чей, да и из какой страны.
И так в течении года я не платил, но пытался получить для себя подтверждение, что мой кредит в Альфа –банке. Подтверждений никаких не было…
И вот после нового года, мне дают контакт моего менеджера в Одессе. Я узнал все что мне нужно было, и мы договорились, что в течении двух – трех месяцев погашаю задолженность и потом оплачиваю по графику.
И может было бы все хорошо, но тут у меня в аренду хочет снять помещение Приват – банк, а в договоре ипотеки с Укрсоцбанком, был пункт, что свое согласие должен еще дать ипотекодержатель, то есть сейчас Альфа – банк.
Я обращаюсь в Альфа – банк за справкой – разрешением — мне говорят не положено, у вас просрочка. Так я ж вам ее быстрее оплачу — ответ «Не положено».
Беру контакт менеджера по южному региону, Дмитрий Александрович (имя не изменено). «Вот половину просрочки оплатите, тогда я вам дам справку», говорит он.
Я оплатил. Он не дал. Говорит я вам ничего не обещал, оплатите всю сумму, тогда дадим.
И тут приходит карантин и кризис. Но я отдалживаю деньги, оплачиваю всю просрочку, перед этим взяв у них гарантийное письмо, что если я выполню перечень обязательств, они дают разрешение для сдачи в аренду.
Это было две недели назад. Я выполнил все условия, которые Альфа – банк мне поставил. В стране кризис, бизнес работает слабо. Сдать в аренду помещение Приват — банку, это единственный сейчас шанс регулярно оплачивать кредит Альфа — банку по графику.
Дмитрий Александрович, когда ему звонишь, с насмешкой говорит, я вам ни чего не обещал, сейчас ведь кризис, Приват никуда не денется и так далее.
Две недели я не могу получить ответ, который они мне гарантировали, если я выполню их условия!
Приват больше ждать не может, я потерял месяц, потерял арендатора.
Мораль сей повести такова – я еще ни разу не сталкивался с таким отношением со стороны банка и сотрудников банка. Тем более напомню, кредит не маленький. Со всеми банками можно провести переговоры, договориться или хотя бы получить ответ.
В Альфа – банке ни кто говорить с клиентом не хочет, а если говорят, то лгут и манипулируют!
Делайте выводы.
Для сохранения лояльности было принято решение списать пеню при оплате просроченной задолженности, для того чтобы Вы смогли вернуться в свой график платежей и далее продолжать вносить оплаты согласно договору.
Относительно вопроса про разрешение от Банка сдачи в аренду залогового помещения — окончательное решение еще не принято.
Надеемся на Ваше понимание и дальнейшее сотрудничество!
Коментарі (2)
Ужасный банк
Написати коментар