
Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 48 | 48.75 |
USD | 41.6 | 42.05 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Хрещатик, 14
Адреса:
Київ, вул. Хрещатик, 14
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
olemak
22 травня 2025, 17:54
Двічі закривав карткові рахунки у банку, це почалося ще в Альфі, потім продовжилось у SENSE. Кожен раз платив залишки за обслуговування, мене завіряли, що все закрито. Але виявилось, що одна карта так і залишилось відкритою. Після закінчення її дії вона автоматично була пролонгована, на ній був створений кредитний ліміт 40000. Після цього упродовж 8 місяців мені нараховували кошти за обслуговування, загальна сумма біля — 1600 грв. Оскільки я був впевнений, що не маю боргів, і взагалі думав, що стосунки з банком давно закінчені то не знав про цю картку і не користувався мобільним застосунком. Але, мені почали дзвонити що існує якись «борг», не пояснюючи, що відбувається. В результаті я встановив застосунок, побачив картку, зрозумів, що відбувається, звернувся у відділення і сплатив свій штучно створений банком борг, бо по іншому закрити картку виявилось неможливо. Мораль для клієнтів, якщо закрили рахункт — обо’вязково отримайте довідку про закриття, а також не видаляйте застосунок ще деякий час, щоб контролювати ситуацію. Дякую банку за полегшення мого гаманця на 1600 грв! Не рекомендую!
Коментарі (1)
Ответ банка

29 травня 2025, 20:21
Ми не втомлюємось нагадувати, що лише клієнти чітко можуть зазначити, що саме їм потрібно і тільки клієнти можуть правдиво вказати на недосконалості банку, а тому отримувати зворотний зв'язок від користувачі вкрай цінно, й ми невпинно збираємо його, аби враховувати в подальшій роботі й використовувати задля покращення наших процесів та продуктів 💙
Прикро чути той факт, шо ви ухвалили рішення призупинити нашу з вами співпрацю, проте будемо раді ще попрацювати з вами в майбутньому 🫶🏻
Щодо вашого відгуку, то це доволі заплутана, але цікава ситуація, й знадобилось трішки більше часу, аби все проаналізувати. Зупинимось детальніше, адже варто пояснити чому така ситуація взагалі стала можливою 🤔
Отже, почну з того, що по рахунку, про який йде мова у вашому відгуку, не спостерігаю запитів на закриття, окрім останнього — про нього ви зазначили у відгуку. Можу припустити, що у відділенні було закрито іншу картку, або ж ви самостійно заблокували її (але це ≠ закриттю рахунку), але факт лишається фактом — ця картка активна і продовжує діяти.
Оскільки її тариф передбачає комісію за річне обслуговування картки (за наявності кредитного ліміту), то саме ця комісія грає головну роль у цьому кейсі.
Окремо зауважу, що ця комісія списувалась і раніше, при вашому користуванні карткою, дата списання збігається з датою оформлення договору, саме тому ці списання відбулись в конкретну дату, але раз на рік.
Внаслідок повномасштабного вторгнення 24.02.22 більшість банків були вимушені зменшити кредитні ліміти для клієнтів, на жаль, це торкнулось у вас. Адже відповідно до Додатку №4 ДБО банку (пункт 2.3): «Банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії» — це працює як в сторону зменшення, так і в сторону збільшення, а тому вже після відновлення кредитування банком, ваш кредитний ліміт було збільшено 😊
Позаяк картка та рахунок активні, з наявним кредитним лімітом, то в розрахункову дату була списана ця річна комісія за обслуговування, і виникла заборгованість по рахунку. Ця заборгованість не погашалась тривалий час, протягом якого відбувались нарахування відсотків та комісій відповідно до умов договору 😔
Справді варто зазначити, що ваша порада щодо довідки дуже влучна. Завжди можна звернутись у застосунку або у відділенні, аби переконатись, що все повністю закрито ✅
Розумію, що така ситуація могла справді викликати неприємні емоції — дякую вам, що поділились досвідом і розповіли все так детально 🙏
Сподіваємось, попри все, з часом вдасться змінити думку. Дякуємо, що не залишились осторонь і поділились відкрито 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Прикро чути той факт, шо ви ухвалили рішення призупинити нашу з вами співпрацю, проте будемо раді ще попрацювати з вами в майбутньому 🫶🏻
Щодо вашого відгуку, то це доволі заплутана, але цікава ситуація, й знадобилось трішки більше часу, аби все проаналізувати. Зупинимось детальніше, адже варто пояснити чому така ситуація взагалі стала можливою 🤔
Отже, почну з того, що по рахунку, про який йде мова у вашому відгуку, не спостерігаю запитів на закриття, окрім останнього — про нього ви зазначили у відгуку. Можу припустити, що у відділенні було закрито іншу картку, або ж ви самостійно заблокували її (але це ≠ закриттю рахунку), але факт лишається фактом — ця картка активна і продовжує діяти.
Оскільки її тариф передбачає комісію за річне обслуговування картки (за наявності кредитного ліміту), то саме ця комісія грає головну роль у цьому кейсі.
Окремо зауважу, що ця комісія списувалась і раніше, при вашому користуванні карткою, дата списання збігається з датою оформлення договору, саме тому ці списання відбулись в конкретну дату, але раз на рік.
Внаслідок повномасштабного вторгнення 24.02.22 більшість банків були вимушені зменшити кредитні ліміти для клієнтів, на жаль, це торкнулось у вас. Адже відповідно до Додатку №4 ДБО банку (пункт 2.3): «Банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії» — це працює як в сторону зменшення, так і в сторону збільшення, а тому вже після відновлення кредитування банком, ваш кредитний ліміт було збільшено 😊
Позаяк картка та рахунок активні, з наявним кредитним лімітом, то в розрахункову дату була списана ця річна комісія за обслуговування, і виникла заборгованість по рахунку. Ця заборгованість не погашалась тривалий час, протягом якого відбувались нарахування відсотків та комісій відповідно до умов договору 😔
Справді варто зазначити, що ваша порада щодо довідки дуже влучна. Завжди можна звернутись у застосунку або у відділенні, аби переконатись, що все повністю закрито ✅
Розумію, що така ситуація могла справді викликати неприємні емоції — дякую вам, що поділились досвідом і розповіли все так детально 🙏
Сподіваємось, попри все, з часом вдасться змінити думку. Дякуємо, що не залишились осторонь і поділились відкрито 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Сенс банк всегда был одним из лидером среди банков Украины по обслуживанию клиентов, однако в последнее время некоторые функции были недоработаны.
Это касается возможности отображения дебетных операций, которые были проведены более одного года назад. На такие транзакции, проведенные через сервис «my Alfa bank», невозможно сформировать квитанцию. Мне нужно было сохранить pdf файл, для подтверждения факта платежа, с целью возврата из бюджета, я обратился за помощью и мне пообещали прислать квитанции в течение 7 рабочих дней, надеюсь это сработает. Не проще было бы сохранить прежние функции когда можно было сформировать квитанцию за любой период?
Коментарі (3)
Это касается возможности отображения дебетных операций, которые были проведены более одного года назад. На такие транзакции, проведенные через сервис «my Alfa bank», невозможно сформировать квитанцию. Мне нужно было сохранить pdf файл, для подтверждения факта платежа, с целью возврата из бюджета, я обратился за помощью и мне пообещали прислать квитанции в течение 7 рабочих дней, надеюсь это сработает. Не проще было бы сохранить прежние функции когда можно было сформировать квитанцию за любой период?
Ответ банка

Вітаю! Дійсно, зараз сформувати квитанцію у нашій веб версії неможливо. Бо весь акцент робиться на наш застосунок для смартфону/планшету — Sense SuperApp. В якому ви можете сформувати довідку, квитанцію, зробити переказ, перевірити стан по кредиту, оформити депозит та багато інших функцій.
Але повертаючись до квитанції у веб версії, написавши нам у чат підтримку, мої колеги зафіксували запит, і через 7 робочих днів надішлють її вам.
Пріоритетом для нас залишається застосунок, в котрий ми додаємо нові функції та займаємося його розвитком. Веб версію ми не закриваємо, але вона не в пріоритеті.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Але повертаючись до квитанції у веб версії, написавши нам у чат підтримку, мої колеги зафіксували запит, і через 7 робочих днів надішлють її вам.
Пріоритетом для нас залишається застосунок, в котрий ми додаємо нові функції та займаємося його розвитком. Веб версію ми не закриваємо, але вона не в пріоритеті.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Хочу поблагодарить банк за индивидуальный подход и качественный сервис! Всегда, когда возникали какие-либо вопросы, сотрудники решали их быстро и качественно. Выдать наличные в тот же день без очереди, не проблема, даже если не заказывал. Тарифы супер, комиссии минимальные, а мне есть с чем сравнить, есть такие «банки» как РВС которые берут около 20% комиссии за переводы и снятие наличных)) Современный банк с человеческим отношением к клиенту. Отдельное спасибо хочу сказать персональным менеджерам Нечипоренко Константину и Заике Лине, профессионалы своего дела, которые знают свою работу! Единственный осадок остался от кредитного отдела, который порезал мне кредитный лимит с 350000грн до 0, но я так понимаю сейчас у всех так из-за ситуации в стране.
Коментарі (3)
Ответ банка

19 липня 2022, 15:07
Ми вдачні вам за такий розгорнутий відгук. Раді, що ви отримуєте задоволення від роботи з нашим банком. Будемо дружити з вами і далі. Так, ви все вірно пишете, поки з кредитуванням тяжко, але не беріть це на свій рахунок, адже через ситуацію в країні всі процеси загальмувались. Сподіваємось, що скоро відновимо кредитування.
Никогда не возникало проблем, банк с человеческим лицом
Коментарі (2)
Ответ банка

19 липня 2022, 15:09
Раді допомогати вам та вдячні за відгук😊️
Сейчас война, а с меня снимают проценты как и раньше, откуда у меня столько денег.Гребёте и не стыдитесь!!! Как гасить кредит, если всё уходит на проценты, где какие-то условия по лучше ??? Позор такому банку
Коментарі (3)
Ответ банка

9 травня 2022, 19:19
Розуміємо, що зараз багато проблем, але відсотки це не те, про що зараз варто хвилюватися. Діють кредитні канікули і ви можете погасити борги пізніше. Також ми розглядали різні варіанти, як підтримати клієнтів, проте скасувати відсотки не можемо, оскільки продовжуємо виплачувати депозити і відсотки за ними, проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, надаємо послуги і т.д., якщо приберемо відсотки, то просто не зможемо працювати і підведемо клієнтів. Ми не виключаємо, що в майбутньому будуть програми з допомоги вам, як вже є акція з прощення частини боргу.
Бережіть себе, все буде добре. Все буде Україна ❤️
Бережіть себе, все буде добре. Все буде Україна ❤️
Долгое время в приложении Дiя статус был «Ожидайте начисления», а сейчас статус поменялся на «средства зачислены».
Однако деньги на счёт не были зачислены.
Не совсем ясно в чем причина.
Помогите разобраться и будут ли зачислены 6500 на счёт?
Коментарі (4)
Однако деньги на счёт не были зачислены.
Не совсем ясно в чем причина.
Помогите разобраться и будут ли зачислены 6500 на счёт?
Ответ банка

17 квітня 2022, 15:06
Є зараз технічні складності з нарахуванням виплати від держави. Зараз вирішуємо це питання з Дія. Надайте нам ваш ІПН в особисті повідомлення, ми надамо вам зворотній зв'язок. Намагаємось якнайшвидше закрити це питання.
Был нормальный банк, и депозиты и кредиты — нет проблем, сейчас лет 10 банят без причины, с другими банками таких проблем нет
Коментарі (1)
Ответ банка

26 березня 2021, 11:56
Андрей Слободянюк, Можливість оформлення продуктів в Банку залежить виключно від Ваших персональних даних в комплексі. Згідно з чинним Законодавством Банк має право не розголошувати причину відмови у видачі кредитних продуктів.
заявленный курс валют на сайте finance.i.ua не совпадает с курсом в банке на крещатике. курс на бумажке от руки написан.
Написати коментар
Ответ банка

30 липня 2020, 14:06
97861064, добрый день. Подскажите время вашего обращения, а так же курс, который вам был предложен. Проверим.
Как и обещал — оставляю отзыв о решении моей проблемы (см. отзыв от 16.07.2020 в 10:16).
В проблеме разобрались быстро, вину признали, деньги на обе карточки вернули оперативно.
Надеюсь в дальнейшем недоразумений не будет.!
Написати коментар
В проблеме разобрались быстро, вину признали, деньги на обе карточки вернули оперативно.
Надеюсь в дальнейшем недоразумений не будет.!
Ответ банка

20 липня 2020, 9:24
Добрый день, gerkon. Для нас очень важно сохранить лояльность каждого клиента. Рада была помочь!
Еще раньше отключил через приложение функцию СМС-информирования (M-banking) по своим картам в банке — очень удобно получать PUSH-уведомления на смартфон и к тому же не платить комиссию за СМС.
Почти год так и было. Но вот получаю выписки по картам и вижу, что восстановили СМС-информирование (M-banking) и украли деньги с карт (по другому не могу описать, так как это было сделано без моего ведома; о восстановлении платной услуги даже не удосужились проинформировать).
Обращение в чат приложения ничего не дало (чат 16/07 с 08:41).
Надеюсь соответствующее подразделение банка разберется и вернет украденные деньги!!! (последние 4 цифры карт 5149 и 7344).
О принятых действиях со стороны банка дополнительно сообщу!
Коментарі (4)
Почти год так и было. Но вот получаю выписки по картам и вижу, что восстановили СМС-информирование (M-banking) и украли деньги с карт (по другому не могу описать, так как это было сделано без моего ведома; о восстановлении платной услуги даже не удосужились проинформировать).
Обращение в чат приложения ничего не дало (чат 16/07 с 08:41).
Надеюсь соответствующее подразделение банка разберется и вернет украденные деньги!!! (последние 4 цифры карт 5149 и 7344).
О принятых действиях со стороны банка дополнительно сообщу!
Ответ банка

16 липня 2020, 10:28
Добрый день, gerkon. Для того чтобы мы могли разобраться в ситуации, уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении.