Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
7kokos 23 грудня 2022, 11:34
Банкомат, що знаходиться за адресою ул. Антонова Авиаконструктора, 9, Київ дуже часто не працює взагалі, або працює з помилками: що практично унеможливлює роботу з ним

На питання в цьому відділенні у співробітників, чому не працює банкомат, вони не володіють цією інформацією та знати не можуть. Дуже цікаво, хто може знати чому не працює банкомат, або працює некоректно, як не співробітники банку?

10.12.2022 13−20 я хотів зняти кредитні кошти в розмірі 10000 грн,
дуже необхідно було купити засоби для енергетичної незалежності. Банкомат почав
рахувати кошти, потім підвис, потім почали випливати вікна помилок та взагалі
виключився. Кошти знялися з рахунку, але я їх не отримав. Зателефонувавши у службу
підтримки, мені сказали, що пишіть заяву, на розгляді буде 7−10 днів.
Тобто я не отримав кошти, кошти списали та почали нараховувати відсотки за зняття.

Я написав заяву у той же день. Через декілька днів, я уточнив, що з моєю заявкою, на цей раз, мені відповіли, що заява буде розглянута протягом 30 днів.
Відсотки будуть нараховуватися незалежно отримав я кошти, чи ні. Тобто це звичайна
схема обкрадання людини. Повертати відсотки не збираються, за кошти які я навіть не отримав. Зателефонував ще раз для уточнення інформації за моєю заявкою 23.12.2022 мені відповіли, що розглядати будуть від 45−90 днів.
Статус заявки невідомій, про інкасацію банкомата невідомо.

Тобто я роблю висновок, що банк таким чином обкрадає клієнтів, взагалі невідомо чи поверне кошти, так ще і відсотки нараховує. Щоб ненараховувались відсотки, мені
довелося знайти та повернути ці 10 000грн на кредитний рахунок.

Дуже прикро, що банк не дорожить своєю репутацією. В мене серед друзів є багато
обурених клієнтів банку ПУМБ. Також, я впевнений, що банк не враховує до уваги
фідбеки про обслуговування. Навіщо взагалі питати чи вирішено питання,
якщо немає зворотного зв’язку
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2022, 17:21
Вітаємо, Артем Миколайович!

Ми направили запит у відповідний підрозділ банку щодо розгляду заяви. Як тільки отримаємо відповідь надамо Вам інформацію.
alex vahato 22 грудня 2022, 9:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
Карти банку не працюють через PayPal, код MCC 8999

Пробував здійснити покупку через пейпал, однак транзакція не проходила, перед тим було все чудово. На підтримці спочатку сказали що недостатньо коштів — або брехали або самі не знали в чому справа. Інший оператор сказав, що покупки через пейпал відображає по коду МСС 8999 як покупка Криптовалюти і тому банк блокує)) операцію.
В кінцевому результаті прийшлось купити товар через іншу платіжну систему))

Був хороший банк але великі черги у касу і труднощі з пейпал не роблять йому репутацію ((
ПУМБ
Відповідь банку
22 грудня 2022, 11:18
Доброго дня!
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kitsya 21 грудня 2022, 19:04
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 102
Хотіла поповнити свій рахунок, як з’ясувалось його заблокували! Обороти по рахунку здійснювала згідно ліміту Нацбанку, який не перевищував 400 тис.в місяць., навіть менше. Я так розумію що клієнт в цьому банку не має жодних прав, якщо в будь який момент можна безпідставно заблокувати рахунок! Крім того працівники регулярно «шниряють» по рахунку, перевіряючи його стан, і які операції по ньому здійснюються, ніби він їх власний що порушує будь яку приватність!
ПУМБ
Відповідь банку
22 грудня 2022, 10:43
Доброго дня!
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проблема вирішена
Kxena 21 грудня 2022, 15:00
19 груд. 2022 р. надавала запит щодо залишку по сплаті кредитної картки, попередньо 14 груднясплативши 6800 грн.
19 грудня сума до повного погашення по моїй карті на момент надання відповіді складала 6 962,56 грн.
Так як відповідь отримала трохи пізно, 19 грудня сплатила ще 18 446, 90 грн.. Враховуючи суму, я переплатила до 9 тисяч грн.
Після розмови з вашим оператором щодо закриття кредиту, мені знову нарахували 6 952, 92 грн.!!!
Так як не маю можливості перезапустити мобільний додаток ПУМБ (смс на мій фінансовий номер від банку ПУМБ не надходять (причини Київстар не може надати, так як у компанії Київстар і у банку ПУМБ статус повідомлення — «отримано», а фізично я його не отримую), звернулася до ваших операторів змінити фінансовий номер. Але це можна зробити тільки з моєї присутності у вашому відділені банку. Для того щоб зайти через ноутбук в онлайн ПУМБ, ви надсилаєте смс, яке до мене не надходить!!! Наразі я знаходжусь поза межами України і прийти до вас в банк не можу. Керувати і просліджувати кредитну історію не можу.
З відділом по кредитам 0962908484 також зв*язатися не можливо. У них постійна технічна помилка чи причина.
Я не розумію, за що мені нараховані 6 952, 92 грн., якщо я вам переплатила 9 тисяч гривень!!!
То ж не рекомендую мати діло з банком ПУМБ. Шахраї!
ПУМБ
Відповідь банку
21 грудня 2022, 17:38
Вітаємо!

Уточніть будь ласка де саме Ви уточнювали суму залишку по кредиту?
Майже рік не відвідував фінустанову, а сьогодні прийшов до відділення аби отримати нову банківську картку. Мій візит припав на час повітряної тривоги, коли у місті вили сирени і вимикали світло… В умовах невизначеності щодо подальшої роботи фахівці банку періодично виходили до клієнтів і відповідали на їхні питання… Відтак я дізнався, що на період воєнного стану функціонування старих дебетних карток продовжено (перевірив у наявному банкоматі — саме так і є)! А ще було приємно почути врешті-решт про відбій повітряної тривоги та отримати новий «пластик» від банку. Щиро вдячний усім «причетним» до сьогоднішнього дійства — Олександру, Марії, Крістіні…
ПУМБ
Відповідь банку
19 грудня 2022, 15:05
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук!
Alek Cristo 14 грудня 2022, 16:06
Заблокували рахунок. Звернувся на гарячу лінію, сказали, написати на info@fuib.com
Написав туди, отримав відповідь зі списком докуменів, які потрібно надати.
Вроді все добре, після заповнення всіх форм на сайті і прикріпленню документів надходження грошей з мого рахунку ФОП (інший банк), мене почали морозити… То відповідають, що не отримали файлів, то в кол-центрі кажуть, що нічого не можуть подивитись — потрібно звертатись в віділення.
Звернувся в віділення — знову написав заяву, прикріпили всі файли — ТИЖДЕНЬ пройшов і рахунок досі заблоковано. Прийшов в віділення знову — там нічого не знають…
Цирк якийсь, а не банк.
Яким чином вони блокують рахунки — загадка. В договорі вказано, що можуть заблокувати, якщо надходження 400к+ в місяць, в мене були раза в 2 менше і заблокували…
ПУМБ
Відповідь банку
14 грудня 2022, 17:41
Вітаємо! Перевіряємо інформацію. Після перевірки Вам буде надана відповідь.
uliura19 13 грудня 2022, 12:58
В 20-х числах июня обратился в отделение банка на ул. Н.Лаврухина, 4.
Обращение было связано с необоснованными снятиями банком денежных средств с моего карточного счёта (пользуюсь кредитной карточкой ПУМБ «Все МОЖУ»).
Например: май, сумма обязательного платежа 562,96 грн.(скриншот предоставил банку), вношу 1000 грн. — списывают 1000 грн.
Июнь, сумма обязательного платежа около 1300 грн.(не сохранил скрин, к сожалению), вношу 2000 грн. — списывают 2000 грн.
В отделение банка менеджер 20 минут пыталась найти логическое объяснение списания средств, а потом сослалась на проблемы в техническом отделе, но уверила, что мне перезвонят и дадут ответ, как только проблема будет решена тех.отделом. Проблема, я так понял, ещё не решена)))
Просто получить выписку, где будут указаны суммы и проценты ежемесячного списания с моего карточного счёта — невозможно!(в XXI веке)
Взял и не заплатил в прошлом месяце обязательный платёж — через неделю мой телефон уже разрывался от звонков ПУМБа)))
С одним из менеджеров банка сошлись на том, что я подробно опишу проблему, предоставлю скрины обязательных платежей и календарь внесения денежных средств начиная с февраля 2022.
Письмо написал, предоставил информацию и тут понеслось: не можем предоставить информацию, т.к. неподтверждённый e-mail, но при этом присылают мне номер договора и сумму следующего платежа на мой «неподтверждённый» e-mail)))
Прошу только письменного доказательства от банка, в виде выписки, что деньги снимались без нарушений. А если была ошибка, то исправьте её и давайте работать дальше!
Нет же, банку выгодней сделать из своего клиента финансового преступника, отвечать ему шаблонами, ссылаться на конфиденциальность и прочие отговорки. Чем больше затягивают с ответом, тем больше подозрений, что с февраля 2022 банк стал играть не по правилам даже с клиентами малых кредитных сумм.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 14:10
Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення пошту, на яку Ви хочете отримати виписку. Також уточніть, за який термін?
triniti91 12 грудня 2022, 23:42
Мы семья беженцев из г. Мариуполь. Чудом остались живы после русского нашествия. На данный момент проживаем в Польше. В семье воспитывается 10 детей сирот. Недавно нам заблокировали нашу социальную карту по причине того, что мы пытались перевести средства с карты на карту. Попробовали один раз (написали превышен лимит перевода), второй раз ввели сумму меньше (снова написали превышен лимит), третий раз ввели сумму еще меньше (получилось перевести!), четвертый раз попытались перевести сумму которую получилось (снова пишет превышен лимит). И после этого мы попытались войти в ПУМБ онлайн и ввели ПРАВИЛЬНЫЕ ДАННЫЕ, но система выбила ошибку, после еще одну ошибку и было написано (блокировка-обратиться в отделение банка. У нас НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ поехать в Украину, а когда звонили в поддержку оператор оставляет заявку на разблокировку карты, но карту почему-то банк НЕ РАЗБЛОКИРОВАЛ. Как банк может вести себя таким образом по отношению к людям, которые потеряли все, вынуждены были покинуть свой город, к детям сиротам. Как можно взять и заблокировать социальную карту. Слезно просим вас разобраться и разблокировать нашу карту. С ув.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 12:12
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
galch2 10 грудня 2022, 21:05
Відділення за адресою: Львів, вул. Словацького, 4
Якщо Ви, не дай Бог, не заповнили негайно якісь їхні внутрішні Опитувальники, будьте готові, що Вас будуть щоденно тероризувати, погрожувати Блокуванням рахунків, хамити.
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:47
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ менеджера, на якого Ви хочете залишити скаргу. Також уточніть, коли Ви з ним спілкувалися. Як саме він Вам погрожував та грубив? Ми перевіримо інформацію та проведемо відповідні заходи.
200707ket 9 грудня 2022, 12:23
Подобається, що у відділенні в місті Ніжин завжди уважно ставляться до фінансових питань клієнтів. Клієнту завжди йдуть на зустріч. Допомагають вирішити проблеми. Завжди зрозуміло відповідають на питання.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 грудня 2022, 14:50
Вітаємо! Дякуємо, що високо оцінили професіоналізм та зусилля наших колег. Працюємо для Вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Грицан 7 грудня 2022, 5:47
Проробивши в системi Банку 30 рокiв, де для нас КЛIЕНТ був дiйсно з великоi букви i клiент завжди правий i клiента обслуговуемо так, щоб вiн нам кожного разу говорив «дякую, неодмiнно прийду» я в шоцi вiд такого ставлення цим ПУМБом до своiх клiентiв. ПУМБ- це незаконне блокування депозитних рахункiв! ПУМБ- це незаконне навiшення мiнусових залишкiв на карти клieнта!!! ПУМБ-- це невиплачування процентiв вiд депозиту!!! ПУМБ- це незаконне нав’язування замiсть готiвки- вiйськових облiгацiй!!! ПУМБ-- це невиконання жодноi постанови НБУ. ПУМБ-- це жодноi офiцiйноi вiдповiдi ще сьогоднiшньому клiенту! ПУМБ--
потрiбно перевiряти Державнiй структурi та органами СБУ!!! ПУМБ- це невиконання жодноi постанови НБУ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 грудня 2022, 18:23
Шановна Тетяно, ми зобов'язані здійснювати перевірку та забезпечувати моніторинг фінансових операцій наших клієнтів на предмет їх відповідності інформації про клієнта, що є у банку.
Моніторинг здійснюється в межах п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р.
Для виконання умов зазначеного закону, ми маємо право запросити документи, що підтверджують походження коштів. А клієнт зобов’язаний їх надати в повному обсязі.
У відповідь на наш запит Ви надали документи, що підтверджують лише частину потрібної суми. Щоб проінформувати Вас про це, наші колеги телефонували Вам 28.10.
Також 8 грудня ми надіслали Вам повідомлення на електронну пошту та телефонували декілька разів, для інформування щодо подальших дій та вирішення ситуації.
Але, на жаль, так і не отримали відповіді від Вас.
Тому просимо зв’язатися з нами через зручне для Вас відділення або Гарячу лінію банку, за номером: +38 044 290 7 290

До надання всіх необхідних документів, що підтверджують походження коштів, встановлюється обмеження на користування рахунками клієнта.
В мобільному додатку обмеження відображається через символ мінус на рахунку. Це зовсім не означає, що залишок Вашого рахунку знаходиться в мінусі.
Також ми хочемо звернути увагу, що вже понад 30 років ми виконуємо всі договірні зобов’язання та виплачуємо відсотки згідно умов договору вчасно та попри все.
Нарахування відсотків по Вашим рахункам відбувається згідно термінів, вказаних у Вашому договорі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fred77 7 грудня 2022, 0:13
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
25 жовтня по техніним проблемам банка було списано 400.11 грн. два раза, сразу звернувся в с.п. банка по телефону, на слідуючий день написав заяву в відділенні банка, там сказали що будуть розбиратись 30 днів з 26.10. по 06.12. пройшло вже більше 30 днів і ніякої відповіді немає. Це що? Така двойна транзакція у цього банка не поодинокій випадок, чув що і у других клієнтів така сама проблема і банк просто ігнорує свої негаразди перед клієнтами. Щось мене угораздило зв’язатися с цією конторою, з банками працюю вже з годов так 1997 -98 но такого безпардонно пофігізму щось не було …
ПУМБ
Відповідь банку
7 грудня 2022, 12:27
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми перевіримо статус розгляду заявки та розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Пудовкин 6 грудня 2022, 20:55
Столкнулся с проблемой следующего характера. Мне заблокировали карту, обратился я в отделение и получил такой ответ, что служба мониторинга требует подтвердить происхождение по 11 транзакциям. 2 из них- это транзакции по уходу с моей карты и как я должен это подтвердить, остается вопросом. Еще 3 транзакции я подтверждал ранее эти заявки были закрыты. Зачем Пумб понимает закрытые заявки остается вопросом!!!
Еще одну транзакцию я совершал лично, но пумб утверждает, что отправитель подал жалобу! То есть, по их логике, я решил сам себя обвинить в мошенничевстве!!!
Карта заблокирована уже 5 день со всеми деньгами и работники абсолютно не спешат решать этот вопрос. Служба мониторинга молчит. Очень возмущен. ПУМБ просто напросто решил забрать мои деньги и требует, чтобы я вернул их непонятно куда и кому!!!
ПУМБ
Відповідь банку
7 грудня 2022, 12:26
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ та номер телефону. Ми все перевіримо та розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Грицан 6 грудня 2022, 9:36
Справка о зарплате, справку о пенсии, закрытые счета валюты, хранившиеся до этого в ПриватБанке, даже Е- декларация о начисленных процентах по депозитному валютному счету-- все это отправлено, как доказательство законном по обретения валюты. А закрытые валютные счета свидетельствуют о том что мои средства уже проверенные другим Банком и они чистые. НО!!! ПУМБ не видит моей справки о зарплате!!! ПОЧЕМУ??? Проценты ПУМБ не выплачивает. Зато не стесняясь пользуется наличными моими средствами, делая себе миллиардные доходы. Кроме того: ПУМБ повесил на мои карты огромные минус!!! Вопрос: откуда у клиента может быть минус от вложенного в банк депозита??? А проверять нужно не клиента, который доверил свою наличку банку, а сам Банк ПУМБ!!! ПУМБ не оправдывает доверия своих клиентов!!! Репутация банка ПУМБ ненадежная!!! Никому не рекомендую банк ПУМБ!!!
.
ПУМБ
Відповідь банку
6 грудня 2022, 13:34
Як ми уже Вас інформували, Ви не надали усі необхідні документи. Зробити це Ви можете на пошту Банку info@fuib.com
lukso1990 5 грудня 2022, 23:06
Кілька разів звертаюся в банк з проханням зміни умов кредитування у зв’язку зі змінами доходів через війну. Проте відповідь одна нічим не можемо допомогти.Пропозицій для Вас немає.
ПУМБ
Відповідь банку
6 грудня 2022, 13:37
Ми пропонуємо своїм клієнтам програму прощення з повним закриттям кредиту/ліміту кредитної карти, за умови погашення певної суми. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером +38 044- 290-84-84
Якщо Ви станете учасником даної програми, Вам надійде відповідне повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Пудовкин 5 грудня 2022, 11:13
01.12.22 пумб мне заблокировал карту якобы из-за написанной на меня жалобы. Человека, которые «написал» жалобу знаю лично и как выяснилось, никто ничего не писал. Банк просто так заблокировал счет и требовал вернуть деньги неизвестно куда. 04. 12. 22 банк повторно блокирует карту и требует пояснить происхождение средств. При чем, те транзакции, которые они требуют- это транзакции, где я отправлял деньги, а не получал. 3 транзакции я уже подтверждал ранее. Такое чувство, что у меня просто хотят отобрать мои личные деньги и отправить их неизвестно кому!!!
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 13:44
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Пiсля внесення готiвковоi валюти на депозит моi депозитнi рахунки заблокували. Документи, якi свiдчать про законнiсть придбання валюти були надiсланi, але офiцiйноi вiдповiдi я неотримала, депозити так i не розблокували. Проценти по депозитам банк не вiддае, хоча успiшно користуеться моею готiвкою. Працiвники банку не зацiкавленi в тому, щоб клieнт почував себе комфортно та в небезпецi. Грошi забрали- та й до побачення. То яка ж повинна бути в цього банка ПУМБ репутацiя???
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 10:22
Вітаємо! Ви не надали документи, які підтверджують надходження усієї суми, а лише частини. Детальніше відписали Вам в особисті повідомлення.
Olga7823 2 грудня 2022, 11:37
ПУМБ надає конфіденційну інформацію про своїх клієнтів третім особам. Треті особи телефонують, представляються представниками банку, погрожують, вимагають сплату.
ПУМБ не дотримується законодавства України: зміни до податкового кодексу (закон 2120) регулюють зобов’язання які можна не виконувати у період воєнного стану та місяц після воєнного стану. Також нараховують штрафні санкції, хоча за законодавством в період та місяц після воєнного стану — це робити заборонено.
У зв’язку з цим прошу відібрати ліцензію у банка ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 13:07
Вітаємо! Банк не надає інформацію про власних клієнтів не представникам банку, або на незаконних умовах.
Якщо Ви хочете уточнити інформацію по Вашому кредиту, то детальніше опишіть, що Вас цікавить. Також в особистих повідомленнях вкажіть Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили дані.
Vitok 1 грудня 2022, 23:47
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
В м.Тернополі у двох ваших відділеннях ваші «спеціалісти» не можуть ознайомити клієнта із умовами валютного депозитного договору за програмою НБУ (при купівлі валюти на міжбанку), як це розуміти, я що купляю кота в мішку??? Де я можу прочитати умови цього депозитного договору?
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 13:00
Вітаємо! Всі умови, шаблони договорів та інші документи по банківським продуктам та послугам Ви можете знайти на нашому сайті. Зокрема, умови та документи по депозиту «Валютний» знаходяться за посиланням: https://www.pumb.ua/deposit/foreign_currency
shaulin111 1 грудня 2022, 21:34
Мне 9 ноября по кредиту позвонили с вашего банка и предложили скинуть на карту 3800, а остальное закроет банк. Я скинул. И что-то досих пор не закрыт кредит, а наоборот ещё проценты начислены. В чем причина?
ПУМБ
Відповідь банку
2 грудня 2022, 12:33
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, а також номер кредитного договору. Уточніть також чи Ви отримували гарантійний лист?

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝