Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ptltnkt00 10 березня 2023, 19:19
Хочу розповісти свою ситуацію. 04.02.2023 я дізнався, що мій обліковий запис заблоковано, після цього я намагався якось вирішити цю проблему, телефонував, писав листи. У мене запитали документи, які пітверджують надходження коштів, які мені надійшли декілька місяців тому, або прийти до відділення. Ніяких даних у мене не залишилось, я продав ноутбук з рук у руки, контактів ніяких не залишилося. Я знаходжуся за кордоном, моє місто в окупації, я не маю можливості цього зробити. Все цю інформацію я надав через електронну пошту. На картці залишились мої кошти і єдине, що мені було потрібно, це якось повернути їх. Мені відповіли все теж саме — документи або відділення. Через стільки часу моя проблема не була ніким вирішена. Чекаю на Вашу відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 12:36
Вітаємо!

Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Недобросовістний банк. Знімає та нараховує якісь не зрозумілі кошти.
Зверталась у телаграм чат-бот, щоб розяснили чому така картина по кредитці вийшла /скрин-шот як підтвердження надам/ баланс з мінусом, якщо поповняю кредитку не змінюється баланс. Обовязковий платіж росте, від початку війни і до сьогодні його нараховують і великими сумами. У зв’язку з війною, зі зменшенням доходів — кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася то нічого розяснити не можуть тільки просять сплачувати більшими сумами тоді банк може відреагує. Просила реструктуризацію хоч якусь. У мене мін.зарплата, не можу сплачувати ніяк… Співробітники кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично.
8 березня обдзвонили всіх моіх колег, щодо погашення мого кредиту так як вони є поручителями. Я ніякох номерів і прізвищ не надавала, ніколи. Щомісяця телефонують моій дитині неповнолітній. Номер теж незнаю де взяли. Це ж дитина. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком. Шахраі страшенно обманюють. Сьгодні сплатила маленьку частину грошей скільки мала 500грн. Зразу прийшла смс і повідомлення на додаток ПУМБ «сплатіть всю суму 51 тис. до 30 березня і ми спишемо обовязковий платіж і лист вишлемо поштою. Це як? Якщо я яку б суму не вносила 2000 чи 300грн у мене баланс по карті міносовий не змінюється. А обовязковий платіж який росте від початку війни щомісяця. Також 1 числа приходять смс з сумою боргу і обовязкового платежу — мені і дитині на тел. Але заходжу в додаток, а там сума обовязкового платежу на 3 тис більша. Прошу допоможіть мені розібратися з цим питання. І вимолити в банку реструктуризацію і припинення нарахування шалених відсотків. Просто сил вже немає. Ящо мені через іхні дзвінки прийдеться звільнитись — я взагалі нічого не зможу сплатити навіть 100грн.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 12:45
Вітаємо!

Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Goodday2020 10 березня 2023, 16:10
У більшості банків коли оплачуєш власними коштами кешбек більший. Карта ПУМБу ВсеМожу не розрізняє, де кредмтні кошти, а де власні, тому нараховує навіть за розрахунок власними коштами нижчий %. Звичайно це тест на «уважних клієниів», але можна було б вже якось вирішити це.
Також негативним є те що не можна знизити кредитний ліміт по карті через додаток або дзвінок у довідковий центр, треба топати у відділення.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 12:01
Вітаємо!
За умовами нарахування кешбеку, відсоток нараховується на суму покупки яка була зроблена згідно обраних категорій на місяць з кредитної чи дебетової карти. Ці умови прописані під час вибору категорій.
Також, хочемо зауважити, що знизити кредитний ліміт Ви можете як у відділеннні банку, так і зателефонувавши на Гарячу лінію.
Проблема вирішена
RomanCzech 10 березня 2023, 14:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Вже не знаю куди звертатись, заплатив кошти банку у час війни по кредиту, наданому у мирний час, як положено на сайті Pumb Online тут — https://www.pumb.ua/credit/pay_online

Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.

Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…

У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»

9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.

На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.

Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.

Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).

При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 10:30
Вітаємо!

Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 19 квітня 2023, 20:18
Вітаємо!

Ми надали зворотній зв’язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AND5 7 березня 2023, 22:41
Нема зворотього зв’язку зі службою підтримки через info@fuib.com
Складається враження, що відповідають лише коли запитуєш щось легеньке та ніжне, а коли про щось трохи складніше — то вже є непосильне. Одним словом — вибірково.

Вже вкотре банк нагадав про можливість отримувати міжнародні перекази WU та Ria у гривнях, доларах та євро не виходячи з дому. А як воно в‘яжеться з нещодавнім видаленням усіх валютних карток (закриттям валютних рахунків) за ініціативою банку і без будь-якого оголошення/інформування? Як-не-як ви ж працюєте з людьми, трішки поваги не завадило б, не вважаєте?
Окрім того, прибрали зручну можливість відкриття валютних рахунків безпосередньо у застосунку, мовляв «гойда» у відділення. А у відділенні що?

То власне як отримувати грошові перекази у валюті «не виходячи з дому»?
ПУМБ
Відповідь банку
9 березня 2023, 11:12
Вітаємо!

Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення електронну адресу з якої Ви звертались до банку, дату, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Можливість відкриття валютних рахунків так карток доступна в додатку ПУМБ online, якщо у Вас виникла помилка опишіть її детально в повідомленні.
Zheleznyak 6 березня 2023, 16:00
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
В январе 2023 года был ограничен доступ к банковскому счету ПУМБ.
Железняк Михайло Анатолiйович.
Остаток средств на клиентском счете 50187 грн.
При попытке снятия или перевода личных средств пишет, что средств недостаточно.
В настоящий момент подано более 5 письменных обращений в отделение банка.
В ходе разбирательства банк задал большое количество вопросов, на которые с моей стороны были даны детальные ответы, в том числе справки ОК-5 и ОК-7. Весь перечень обращений и клиентских ответов можно посмотреть в базе банка.
С момента последнего моего ответа дополнительных вопросов со стороны банка не поступало, при этом решения от банка также нет.

Часть клиентских ответов. Полная история коммуникации в базе банка.

Всю информацию, который запрашивал у меня банк-я ответил. Предоставил все документы.
Качество работы банка? Отсутствует! Я веду бизнес, но не могу вывести деньги. В ресторан не могу закупить продукты, так как зависли деньги в банке! Спасибо, ПУМБ!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 березня 2023, 16:13
Вітаємо!

Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Surf 5 березня 2023, 13:59
По пейпал
— В службі підтримки кажуть, що через пейпал купують криптовалюту — тому блокують
— Розблоковувати відмовилися.
По мобільному додатку
— По історії — лише видно 6 місяців
— Є баги, коли не видно платежі і відповідно не можна отримати квитанції
— Є баг, коли флоу екранів спутується. Був перший флоу. Потім виконується якась інша транзакція… І ось ця транзакція потім має екрани з першого флоу.
— За історією, що перевищує пів року — можна отримати тільки pdf і тільки по запиту в банк
— Є нав’язування кредитів через мобільний додаток.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 березня 2023, 17:35
Вітаємо!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.

У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.

В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.

Мобільний додаток ПУМБ Online лише інформує про індивідуальні кредитні пропозиції. Оформлення будь-яких кредитних продуктів добровільне і відбувається лише з ініціативи та за згодою клієнта.
Ayron15 4 березня 2023, 1:23
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
Еще в прошлом году из-за их накопительных лимитов (о чем они не предупреждали естественно при открытии карты), попал на финмониторинг. Банк как хочет так и ворочет, но законов нету таких что нужно накопительно считать, да и специалисты финмина считают что это не правильно. Ну то ладно, с этим уже смирился.
Хотел закрыть счет, так говорят, что пока военное время не пройдет, либо не предоставите документы на всю сумму, то счет вам не закроем.
Тогда вопрос к банку!
Согласно части первой статьи 1075 Г К Договор банковского счета расторгается по заявлению клиента в любое время.
Право клиента на расторжение договора банковского счета в одностороннем порядке является безусловным.
Даже есть практика верховного суда по таким делам. Но банку плевать на законы.
Почему вы ставите ваши банковские правила и регламенты выше закона?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 березня 2023, 9:53
Вітаємо!

Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 3 березня 2023, 22:32
16:28 відправляю переказ з Монобанку.
22:30 гроші все ще «не прийшли» на рахунок ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 березня 2023, 16:56
Вітаємо!

Згідно Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківські перекази можуть зараховуватися в термін до 3-х робочих днів. Якщо сума не зарахована впродовж цього терміну, рекомендуємо уточнити статус операції у банку-відправника та повідомити нам в особисті повідомлення суму переказу для перевірки надходження.
Andry6769 2 березня 2023, 20:54
Працівниця банку (керівник чогось там Тетяна Гнедко) використовувала мої персональні дані для своїх приватних цілей ,і вказувала їх в сторонніх додатках які немає відношення до банку
Створив скаргу ,і банк це все підтвердив, но не надав відповідь чи мала вона право це робити і чи є це законним і тд

А, і до речі після звернення, коли ще воно не було розглянуте, думаю що вона додала нецензурний тег до мого номеру в гетконтакті(не докінця впевнений що вона, на 70%)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 березня 2023, 9:59
Вітаємо!

Ми завжди зберігаємо банківську таємницю і не розголошуємо дані наших клієнтів. Хочемо розібратися у ситуації та просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення деталі ситуації.
SanStanych 2 березня 2023, 15:08
Декілька разів зіштовхувався я та колеги з тим, що платежі не доходили до реквізитів отримувача.
ПУМБ
Відповідь банку
2 березня 2023, 17:26
Вітаємо!

Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Проблема вирішена
Александр Агафонов 1 березня 2023, 14:48
Пришло мне в viber сообщение от ПУМБа «Оформи карту ВсеМожу Онлайн и получи 95 грн». И этой ночью я решил наконец эту карту оформить.
У меня уже есть ВсеКарта, она идеальна по тарифам. А вот ВсеМожу…
Целых полчаса я мучался с регистрацией ВсеМожу Онлайн. Ничего не вышло.
Выбрал эту карту в меню, выставил желаемый кредитный лимит 1000 грн.
ДИЯ подписывает документ и виснет, итого произошло 6 запросов ПУМБа к моей кредитной истории. Половина отклонены, половина приняты.
Потом в камеру посмотри, покрутись, моргни. То освещения мало, то лицо не распознано. И наконец — анкета. А там заполни все поля: ЕДРПОУ твоей работы (я его не знал никогда, зачем это нужно?) и адрес и рабочий телефон.
Другие банки никогда у меня такую инфу не спрашивали, максимум оформлен ли официально и название работы. И при этом давали кредитный лимит и 10 000 и 50 000.
Так что на этом я прекращаю борьбу за оформление этой горе-карты.
От кредитки ПУМБа откажусь окончательно, теперь уже навсегда…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 березня 2023, 19:09
Вітаємо, Олександре!

Нам дуже шкода, що процес оформлення кредитної картки «ВсеМОЖУ Online» залишив у Вас негативні враження. Ми працюємо над спрощенням цього процесу та найближчим часом уже покращено його.

У зв'язку з технічними проблемами, ми не змогли відразу отримати необхідні документи від Дії, саме тому потрібно було провести декілька спроб.

Процес відеоверифікації пов'язаний з додатковою безпекою клієнта, при оформленні кредитного продукту. Так як ми звіряємо Вашу фотографією у документах Дії з фотографією при оформленні, необхідно щоб дана фотографія була чіткою та мала гарне освітлення. Як додатковий спосіб ідентифікації, необхідно зробити якусь активну дію, як у Вашому випадку «моргнути», щоб ми могли пересвідчитися, що це не фотографія, а саме клієнт.

Відповідно до регламенту заповнення анкети під час оформлення кредитного продукту, необхідно надати інформацію стосовно місця роботи, вказавши код ЄДРПОУ та робочий телефон компанії.
NaGallKlient 1 березня 2023, 14:13
Після повномасштабного вторгнення єдиний банк, який проявив себе з якнайгіршого боку — це банк ПУМБ.
Це банк, який працює на руку ворогові, бо тероризує своїх клієнтів, які до війни не мали жодних прострочок, у яких чимало договорів у цьому ж банку закрито достроково.
Це єдиний банк, який не зважаючи на подану заяву, відмовляється реструктуризувати кредитні картки (хоча реструктуризація теж передбачає значну переплату клієнтом, а отже й заробіток для банку).
Це єдиний банк, який пропонує (ні, нав’язує!) рефінансувати ТІЛЬКИ споживчі кредити, АЛЕ шляхом тотальних змін у договорі, прибираючи в новому договорі всі форс-мажорні обставини, тобто умови нового договору ніяк не захищають права клієнта.
Це єдиний банк, який не може зрозуміти, що через російську агресію і повномасштабне вторгнення на територію України, клієнт втратив 65% доходу (при чому це легко ідентифікувати, бо клієнт працює на металургійному підприємстві, яке на сьогодні через війну не працює).
Це єдиний банк, клієнт якого, незважаючи на значне зменшення доходу, ВІДНОВИВ сплату поточних платежів по споживчих кредитах відповідно до договору. Але ж ні, банк ПУМБ зайняв позицію «колекторів» в поганому сенсі цього слова, бо кожного робочого дня ТЕРОРИЗУЄ УСІХ родичів та знайомих, які, до речі, не вказані, як контактна особа, з вимогою погасити ВСЮ існуючу заборгованість.

російське вторгнення вбиває українців фізично, російська агресія зруйнувала матеріальний добробут українців, а банк ПУМБ працює на руку ворогові й добиває українців морально своїм терором.

Це єдиний банк, який продовжує нараховувати відсотки за несвоєчасне погашення, незважаючи на поновлення сплати договірних поточних платежів.

Це єдиний банк, який зараз ВИМАГАЄ через колекторів заплатити ВСЮ суму простроченої заборгованості. Це враховуючи те, що клієнт з ідеальною кредитною історією й до війни не мав жодної прострочки.
У мене є споживчі кредити й картки в інших чотирьох банках («Сенсбанк», «УкрСиббанк», «ТАСКОМБАНК», «А-банк»), де пішли назустріч й рефінансували як кредитні картки, так і з розумінням поставилися до вимушеної прострочки щодо споживчих кредитів: в цих банках мене ніхто не тероризує й не тероризує родичів чи знайомих. Хоча так само після 24.02.2022 р. через значне зниження доходу — була тривала прострочка. Проте в цій ситуації банки пішли на зустріч й весь період розстрочки добавили до кінцевого терміну погашення, тобто термін сплати кредиту збільшився на 9 додаткових місяців.

ПУМБ — це єдиний банк, який ганебно бреше, телефонуючи УСІМ родичам та знайомим, говорячи, що їхній номер вказаний як номер поручителя або контактної особи… Низько й гидко. Така поведінка притаманна тільки російським окупантам, але ніяк не українському банку.

Війна показала «нутрощі» багатьох…
ПУМБ не виявився виключенням.
ПУМБ — ГАНЕБНИЙ банк. Після сплати всіх кредитів, навіть якщо це буде єдиний банк з необхідними пропозиціями — В ЖОДНОМУ РАЗІ ДО банку ПУМБ звертатися не буду, ще й усіх знайомих буду попереджати про «порядність» цього банку.
ПУМБ
Відповідь банку
2 березня 2023, 17:15
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією та перевірити коректність дзвінків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmytro1977 1 березня 2023, 12:30
За рік війни цей банк так і не спромігся розробити процедуру для ідентифікації клієнтів на окупованих територіях. Уявіть собі бердянську пенсіонерку, котра оновила ПУМБ-онлайн, не маючи вайберу на фінансовому номері. Тепер людина півроку не має доступу до рахунку, їй нараховують відсотки за прострочений невеликий кредит, котрі вона не може погасити за рахунок пенсії, котра накопичується на рахунку в цьому ж банку. Це непрофесійно, аморально та огидно. Неможливість поновити доступ до застосунку через відео-зв'язок — це просто ганьба.
ПУМБ
Відповідь банку
1 березня 2023, 19:22
Вітаємо!

Наразі для наших клієнтів з'явилася можливість відновлення паролю у мобільному застосунку ПУМБ Online через відеоверифікацію. Дана функція доступна для користувачів IOS та Андроід версія застосунку Android2.248.0.
krendel 1 березня 2023, 11:06
13 лютого звернувся із запитанням на гарячу лінію. Чекав на зворотний зв’язок. Її немає. 24 лютого звернувся знову, номер звернення 1807276830. Повна тиша… Жах!
ПУМБ
Відповідь банку
1 березня 2023, 19:07
Вітаємо, Денисе Вікторовичу!

Наші спеціалісти намагалися з вами зв'язатися декілька разів та з'єднання відсутнє. Будь ласка перевірите налаштування телефону чи не заблоковані вхідні дзвінки від Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatyanaPaul 27 лютого 2023, 16:07
МОШЕННИК берет предоплату и не отсылает товар.Лосюк Андрей вот его номер карты 5355 2800 1659 2444.Выставляет объявления на Olx и обманивает людей.Взял предоплату 200грн за телефон который хотела купить своему ребенку, а теперь осталась без подарка и денег.Вот его номер телефона 093 414 5592, на который пытаюсь все время дозвониться.При чем он даже и номер не отключает и объявление на олх так и висит. Как может быть так что на карту приходят жалобы в банк и банк не блокирует карты его и не ставит в черный список мошенников.Берегитесь таких бессовесных людей которые наживаються на нас.Напила чтоб другие не попались.
ПУМБ
Відповідь банку
1 березня 2023, 10:11
Вітаємо!

Дякуємо за інформацію. Дані передано до відповідного підрозділу банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Drako11 27 лютого 2023, 13:24
Відділення за адресою: Львів, вул. Героїв УПА, 76
Банк заблокував рахунок, по телефону не відповідають, не називають причини, а поті взагалі заблокували мій номер телефону. У відділенні теж нічим не допомогли, просто клоунада.
ПУМБ
Відповідь банку
1 березня 2023, 10:02
Вітаємо!
Ми хочемо розібратися в ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 березня 2023, 9:06
Відгук не зарахований (на 01.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
sashadad0035 24 лютого 2023, 8:15
Думал хороший банк, а оказался Г с большой буквы, фин мониторинг банка заблокировал все счета, требуют происхождения средств за 2 года, хотя до этого никаких проблем не было, прислал личный менеджер запрос просто в файле ворд, что нужно предоставить. нет не официального запроса, ничего.
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то сотрудник решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании.
ПУМБ
Відповідь банку
24 лютого 2023, 12:48
таємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви надати Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
PonomarenkoA 24 лютого 2023, 7:44
Доброго дня. З мого рахунку почали стягувати відсоткі за користування овердрафта, хоча він с самого початку заблокован і я ніколи їм не користувался. Оператор зафіксовал, що це технічній сбой, гроші повернуть і взагалі прибрал цю послугу. Але наступного дня гроші знову сняли та через звонок до кол центру з’явилося, що цю послугу ніхто не прибрал та знову пообіцяли розібратися. Як так можна ставитися до клієнта?! Як я маю робити в такому випадку?
ПУМБ
Відповідь банку
24 лютого 2023, 12:31
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочем розібратися та надати зворотній зв'язок. Напишіть нам в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Нотченко 22 лютого 2023, 13:12
30 января написал тут о своей проблеме, ответили что передали информацию куда нужно и занимаются вопросом. С тех пор ни ответа ни привета. Сегодня пошел в банк оператор мне говорит что документы которые я предоставил не подходят, тогда почему вы мне об этом не сообщаете, я вам предоставлю другой документ. Почему мне ничего не говорили на горячей линии когда я звонил, мне говорили ждите и всё. Сотрудники банка которые не знают что им нужно это нормально? А какой алгоритм решения если ситуация не стандартная? Сколько мне ждать и чего? Вы можете действительно заняться моим вопросом? Ни в отделении ни на горячей линии мне не могут помочь
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 17:35
Вітаємо, Володимире Васильовичу!
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝