Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
51533109 29 листопада 2019, 15:04
Перечисленная банку пенсионным фондом 19.11. 2019 пенсия не поступила на пенсионную карту .........3555 даже 29.11. 2019. Воры! Не верьте этому банку и бегите от него
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 15:23
Добрий день!
В першу чергу, хочемо зауважити, що банк проводить виплату, після того як нам переведуть кошти. Ви є нашим Клієнтом і наше головне завдання — це надати Вам якісний сервіс і своєчасне надходження платежів.
Як тільки кошти відправляють нам — ми в той же день зарахуємо їх картки наших Клієнтів.
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
crown20i 29 листопада 2019, 14:18
Второй раз очень сильно подводит Приват банк. Первый раз заблокировал карту при заправке авто на АЗС в Австрии, учитывая что налички с собой не было и по Европе расплачивался только картой. Представляете себе, как это остаться без денег в дали от дома и нет в Европе отделений Приват банка. Вчера произошло тоже самое, при оплате кредита в стороннем банке, Приват банк счёл этот платеж мошенническим и заблокировал все мои карты и сделал мой номер телефона не финансовым, что закрыло доступ ко всем чатам и каким либо системам как Приват24. Осталась только возможность звонить на короткий номер 3700, где мне сообщили что ничем помочь не могут и нужно идти в банк, который уже закрыт т.к 18:10 и жди завтрашнего дня, а кредит то гасить в этот день, день то последний. В итоге имеем просрочку, убранные -70% акционной скидки и в место нее начислили как без акции и начисленную просрочку. Про негативную репутацию как несвоевременный платеж молчу. Материальную компенсацию даже не ожидаю, т.к этот банк всегда отфутболевал даже по мелким вопросам, по данному точно расскажут и придумают что угодно, и под комментарием напишут стандартное «как на жаль и т.д.». Сегодня разблокировал карту, чтобы вывести все деньги, для себя принял решение перейти в другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 15:09
Добрий день!
В першу чергу, варто розуміти, що банк піклується про те, щоб ні Ви, ні інший наш Клієнт не постраждав від рук шахраїв. Саме через це введено комплекс для перевірки платежів та верифікації Клієнта, що дає змогу упевнитися, що оплату проводить власник картки і на нього не тиснуть треті особи, які намагаються таким чином в незаконний спосіб збагатитися.
Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Щиро сподіваємося на Ваше розуміння необхідності таких дій для забезпечення безпеки коштів наших Клієнтів.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
OksanaBey 29 листопада 2019, 11:50
Відділення за адресою: Суми, вул. Британська, 5-А
23.11 я имела не осторожность оформить ипотеку в «приват банке» Год регулярных платежей, и раз в году я обязана оплатить страховку. Оплата должна производится не позднее 24.11 на реквизиты страховой компании Уніка — это прописано в догооворе с страховой компанией заключенным в день оформления ипотеки. Приват банк 22.11 в одностороннем порядке «відкриває договір» Вижу это в личном кабинете «приват24» формирует задолженость и самостоятельно списывает деньги с моей карты для выплат!!! При этом «что» и «за что» не может ответить не один сотрудник чата «приват24». Оставляют заявку о рассмотрении моего вопроса. На следующий день звонит сотрудник банка, говорит что деньги списанные — ежегодная страховка. На мою фразу «страховка оплачена на реквизиты страховой компании, как указано в договоре» мне говорят «тогда приносим извинения, деньги вернем» Вопрос: Почему приват банк, третье лицо, самостоятельно «відкриває договір» и списывает деньги?! Почему мои, не законно списанные деньги 26.11 до сих пор в пользовании приват банка, а я уже третий день только и слышу что «вибачте». Все скрины, подтверждения, договора у меня на руках — доказательства выше описанных событий могу предоставить по первому зову
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 14:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Ваше питання ретельно розглядали наші профільні фахівці та по результату перевірки Вам телефонував наш співробітник з наданням інформації стосовно вирішення ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Владимир Кохан 29 листопада 2019, 10:49
Друзья, отличный банк, вопросов к приватбанку нет, вопросов к менеджерам нет, вопросов к мобильному приложению нет, вопросов к работе банка в целом нет. НО, есть большой вопрос к системе приват24 для браузеров на ПК. Это ужасно, старая версия отлично работает, не надо ломать то что и так хорошо работает. Пока что ставлю оценку 3, потому что постоянные переходы на полную версию приват24 через next.privat24.ua это не уровень Приватбанка. Извините, но если уберете вообще полную (старую) версию приват 24, тогда будет оценка 1, ничего личного, но клиентам надо облегчать работу с банком, а в данном случает работа усложняется.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 11:44
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчуваєте певні незручності, однак дозвольте відмітити, що в Приват24 2.0 є ряд нових переваг. Ним можуть користуватися не тільки клієнти ПриватБанку.
Також, змінений дизайн системи та доопрацьовані:
— аналітика по тратам клієнта;
— зміна дизайну картки;
— сортування карток у гаманці;
— автоматичне створення шаблонів для швидкого повторення платежів, та багато іншого.
Зміни в першу чергу направлені на зручніть в користуванні інтернет-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
Vladvitamin 29 листопада 2019, 8:32
Ситуація така: коли був безробітній, то ліміт по ОЧ (оплата частинами) був 2000. Потім працював офіційно за 1000грн в місяць і родичі передавали гроші на карту, то став ліміт ОЧ 5000. Тепер коли оборот на карті 10000грн в місяць, то ліміт урізають до 2500 :) Де логіка? З горем пополам мені один оператор підняв до 5000. Я взяв товар. І в момент не закінчення договору, мені змінюють кредит на 2300 знову!!! Хоча, оператори кажуть що в момент активного договору ліміт ніяк не може мінятися! Але ж помінявся! На Емейл прийшов лист і в аккаунті видно що змінився ліміт. Коли зі всим розібрались, оператори поняли що у них баг, то ліміт відновився. Але пвсля дострокового погашення ліміт знову став 2300 без всяких повідомлень :)
І ще один оператор Микита так брехав мені. На сайті написано одне, а він мені каже, шо еслі я зараз погасю ОЧ достроково, то я відразу же зможу новий товар купить. Але це ж не так :)
Фото цього горе оператора є. І переписка.
Прошу прийняти міри щодо нього і переглянути алгоритм, який «автоматично» ставе ліміти активним користувачам.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 10:29
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою «Оплата частинами» стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту «Оплати частинами» є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
countes 28 листопада 2019, 23:00
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 123
Прийшло повідомлення, що з могу рахунку хотіли зняти 108$ якась організація PDF. Хоча особисто, я ніде не підписувалася, тим паче на таку велику суму. Ясна річ, що банк тут ніяк не винен. Дуже швидко вирішили моє питання. І запропонували на деякий час заблокувати платежі. А краще замінити картку, чим я і скористуюся. Щоб надалі уникнути подібної ситуації. Користуюся ПБ дуже давно, і за весь час тільки гарні враження.Хоч по кредиту, хоч по депозиту. Успіхів Вам у майбутньому.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 9:53
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 грудня 2019, 16:33
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.12.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Надежда Волошина 28 листопада 2019, 21:58
Я живу за границей и у меня пропало приложение в телефоне. При восстановлении возникли трудности. Уже думала до лета, пока не приеду в Украину не смогу пользоваться услугами Приват24. А ведь мне нужно каждый месяц помогать своему слепому отцу. Да и другие операции проводить в приложении очень удобно. Спасибо onlain оператору Владимиру( т.н. 289887). Он, конечно намучался со мной, но приложил максимум усилий. И в результате я снова с приложением. Спасибо, что в банке работают такие не равнодушные профессионалы!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 9:48
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Володимира.
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
violettaMil 28 листопада 2019, 18:54
Ситуация повторяется точь в точь, как в прошлом году в это же время перед новым годом. Я так понимаю, что таким образом банк пытается закрыть какие-то свои пробелы. Писала в прошлом году отзыв, пишу снова.

Ситуация.
На карте долларовой на которой НЕТ и НЕ может быть минуса возникает минус почти 30$. Я пишу в поддержку что и как на что мне отвечают, что я три недели назад, когда была в Польше, пользовалась этой картой в определенный день (На минутку специально захожу в гугл хронологию и проверяю, что в этот день меня и близко с тем местом не было) в определенном месте и вот произошло снятие.
Чтобы вы понимали, вот подробности:
на карте было 12 долларов. Потом возникает откуда-то -26.8!
девушка заверяет меня что деньги были сняты в Польше (на минутку — 3 недели назад!) Причем снята была такая сумма — 31 доллар. А по факту сняли 38.8. Куда делись 7 долларов внятный ответ мне никто не дает.
Следующий момент, спустя неделю с карты пропадает еще 3 доллара. И теперь меня убеждают, что деньги были снова сняты в Польше все так же три недели назад.

Девушка пишет, что деньги снимаются подобным образом. Заведение присылает запрос на снятие денег и деньги уходят в резерв с моей карты, а оттуда уже спустя время им на счет.
НО
во все дни когда я посещала заведения деньги БЫЛИ сняты, поскольку у меня их на карте не было!
и получается просто происходит двойное снятие денег?!
Я не могу ехать с картой Приват банка за границу? сколько мне снятий еще ждать? все деньги что я потратила тогда в польше будут сняты заново?!
Что за бред!
Куда исчезают мои деньги так никто мне и не ответил. Я прекрасно понимаю, что эти все ответы настолько вытянуты…
Я не знаю, что мне уже делать. Я безумно разочарована работой банка и прекрасно понимаю, что это бесполезно куда-либо обращаться за своими деньгами.
При этом я благодарна, что эта ситуация произошла сейчас потому что буквально месяц назад я хотела открыть депозит по доллару. теперь Категорически не хочу связываться с банком после таких пропаж.
С мня одной 3 доллара, а таких как я может быть сотни и тысячи… неплохо банк зарабатывает.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 20:03
Добрий вечір!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що в деяких випадках торгова точка або сайт не списує кошти одразу, а лише відправляє в банк запит, щоб зарезервувати їх.
Якщо до банку не надходить запит на списання протягом 10-ти днів з моменту проведення операції, кошти повертаються з резерву назад на доступний баланс картки. Списання коштів ініціюється не банком. Списання проводиться за запитом торгової точки. В такому разі, банк вимушений відповісти на запит та провести операцію. У випадку, якщо Ви не підтверджуєте операцію по картці, ми можемо створити запит на опротестування даного списання за Вашим зверненням.
Якщо у Вас залишились питання або виникли додаткові, будь ласка, зверніться до нас в особистому повідомленні. Будемо раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dedmorozz 28 листопада 2019, 16:43
Обслуживание стремительно ухудшается, а все по чему, да потому, что Банк перестал ценить своих сотрудников, Руководители пресуют своих сотрудников безнаказанно.
Мой сын работал в Привате, его директор филиала уволил без причины(точнее потребовал уволится), на протяжении 3-4 мес он ему говорил, что он плохой сотрудник, а на самом деле по рейтингу в банке не был таковым. Я видел как мой ребенок эмоционально сдавался и терял желание работать, тогда я не знал из-за чего, знал бы наверно пошел бы и этого директора опустил. Возомнил о себе, что он хозяин банка и кого хочу увольняю. Сейчас подготовили иск, работать не хочет сын, но будем требовать восстановить на работе, выплатить компенсацию и уволить этого Дирехтора. Жаль что Банк не борится с такими Директорами, вы думаете сотрудник уходит из банка просто так, а вы его спросите и узнаете истинные причины. Кстати о беспределе Директора все знали, но молчат боятся работу потерять.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 17:51
Добрий день!
В банку існує чітка система взаємодії підлеглих та керівників. Частиною даної системи є виділений внутрішній канал, що дозволяє подати сигнал, в разі, якщо співробітник відчуває до себе упереджене ставлення. Банк цінує кожного співробітника та прагне створити максимально комфортну та приємну робочу атмосферу. Окрім того, після звільнення наші фахівці зв'язуються з колишнім працівником, для проведення аналізу причини звільнення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Владимир Гладков 28 листопада 2019, 14:59
Оформил страховку здоровья. Почти год платил и не разу не обращался. В итоге когда обратился к врачу и он дал диагнос то приват сказал что у нас такого по страхованию нет. И отказали в выплате при этом ни чего не сообщили пока я сам не поинтересовался. Не оформляйте медицинскую страховку в ПриватБанке!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 16:19
Добрий день!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. У Вашому випадку, згідно із відповіддю страхової компанії на отримання компенсації, вказана травма/хвороба не є такою, яка була вказана в списку хвороб в договорі, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — «Операції» — «Завантажити/роздрукувати».
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Alyona1401 28 листопада 2019, 13:24
Я написала заявление на получении справки по кредитной задолжености т.е. (хочу получить справку, по том какая сумма кредита сейчас у меня, а также сумма процентов). Но мне отказываются такую справку выдавать. И я не могу понять или банк что-то скрывает или идет не правильное начисление процентов. Вобщем приват как всегда мутит воду. Прозрачности никакой!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 17:31
Добрий день!
Ми вже займаємось Вашим питанням, щоб сформувати та надати довідку найближчим часом. Для уточнення зручного способу отримання довідки ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavel Kreidun 28 листопада 2019, 10:43
Приват банк предложил мне карту голд на льготных условиях, с кешбеком 3% на любые покупки. С этой картой было очень много проблем при ее оформлении, на все вопросы были решены с ПриватБанком ранее. Сейчас столкнулся с крайне неприятной проблемой. ПриватБанк начисляет кешбек не за все покупки. Как я вижу проблема в некоторых торговых точках. Ранее дважды случилось так что кэшбэк небыл начислен. И процедура была идентичная. Я обращаюсь в онлайн поддержку, мы очень долго разбираемся в чем собственно проблема, так как поддержка ПБ не вкурсе не о каком кешбеке, и спустя час разбирательств, формируют заявку, и сообщают что со мной свяжутся по решению этой проблемы. На следующей день мне звонят с ПБ и говорят что проблема решена, все начислили. Но проблему ПБ не решает. Я продолжаю совершать покупки картой ПБ но кэшбэк перестал начисляется.

Когда ПБ вы решите проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 15:30
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Питання вже зафіксовано та передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksimets 27 листопада 2019, 22:39
Вкрали телефон і картку Приватбанку вночі біля терміналу і злодій відразу перевів всі мої кошти через сайт Таскомбанку на свою картку і обналичив наличку щоб не показувало в системі приват24 сумма для мене велика 10270 грн. Я инвалид 2 групи з дитинства і ніхто мені не хоче допомогти навіть служба підтримки Приватбанку, а ні наша поліція, звертався ноль реакції, таке враження всім байдуже до чужого горя:( Це сталося 10.10 2019 о 1.02 ночі.
Максимець Євгений Володимирович
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 10:10
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
1357924680 27 листопада 2019, 20:17
Доброго вечора.

З мого рахунку ПриватБанку незаконно було знято кошти сайтом: GOOGLE *Turbo VPN, g.co/helppay#−307.32 грн. На що банк відповів: Ми дуже стурбовані тим, що виникла така неприємна ситуація. Платіж був проведений на сайті GOOGLE *Turbo VPN. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на даному сервісі. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо.Ми можемо заблокувати картку на всі видаткові операції.Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете звернувшись в підтримку даного сервісу.

З моєї сторони ніяких платежів підключено не було. Скачала програми про підписки, але жодного сайту не було підключено. Після чого, я знов написала в підтримку банку, проте все чим мені могли допомогти це: З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції.Банк запросить у одержувача підтвердження факту надання Вам товару/послуги, якщо підтвердження не буде надано, Вам повернуть кошти. Дана процедура займає до 120 днів. При цьому, якщо Ви стверджуєте, що не проводили операцію — картка буде заблокована без можливості розблокування.

Оскільки в мене залишались кошти на рахунку, я відмовилась від її блокування. Самостійно відправила скаргу на сайт, де протягом 7 днів справа розглядалася. За цей період з мого рахунку знов було здійснено спробу зняття коштів сайтом: GOOGLE *Lion Studios, g.co/helppay# Iнтернет-сплата на суму — 151, 34 грн. Після завершення терміну скарги, гроші не повернули.

Невже Приват, не може захистити рахунки клієнтів. За 6 років співпраці з банком, не могла уявити, що потраплю в таку шахрайську історію. Чи можна бути впевненим, що таке не повториться. Чи можливо звернутись до преси і тільки тоді хтось почне думати про безпеку???
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2019, 8:57
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк через дану ситуацію.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що проведення оплати з картки можливе лише у випадку введення реквізитів картки на сайті, сервісі або в мобільному додатку. Також важливо розуміти, що в разі, якщо реквізити картки були збережені на певному сайті або сервісі, на якому Вами використовуються платні послуги або ввімкнена щомісячна підписка, то даний сервіс може проводити списання коштів з картки без додаткового підтвердження саме тому, що було вказано та збережено дані картки. Якщо Вами були завантажені програми з щомісячною підпискою, то відмінити дану підписку можна в особистому кабінеті даного сервісу або програми. Якщо за Вашою карткою проходять платежі, які Ви не підтверджуєте, рекомендуємо заблокувати картку. Це можна зробити в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком».
За Вашим зверненням ми можемо створити запит на повернення коштів, які були списані з картки. В такому випадку банк формує пакет документів та направляє запит до міжнародної платіжної системи. Якщо такий запит вже був створений, при отриманні банком інформації про прийняте рішення, щодо можливості повернення коштів, ми інформуємо клієнта. Правила та регламенти оскарження визначені міжнародною платіжною системою та є однаковими для всіх банків.
Для наших клієнтів ми склали декілька порад, які допоможуть зручно та безпечно проводити операції в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Якщо у Вас залишились питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
BABAHbI4 27 листопада 2019, 16:18
Это просто не поддается никакой логике и объяснению!!!
Уже в течении 20 дней Финмониторинг «рассматривает документы», постоянно перенося дату решения. При этом ни разу не позвонив, не уточнив что-либо, просто тишина, пока сам не позвонишь на 3700. Там же, оператор, который вообще понятия не имеет, что происходит, начинает выяснять заново всю информацию. Изначально финмониторинг спросил цель платежа, потом документы подтверждающие цель платежа, потом документы откуда деньги у юр.лица,!!! При этом счет открыт в Приватбанке и есть договор на получение платежей от населения, угадайте с кем!!! — с ПРИВАТБАНКОМ!!! Тоесть — приватбанк переводит Юр.лицу деньги полученные от населения, за услуги которые предоставляет Юр.лицо населению, и при этом задает вопрос откуда у Вас деньги!!! Но если бы на этом все закончилось. Дальше больше — Вам необходимо пройти актуализацию, хорошо, тащу все уставные в отделение, прохожу актуализацию, при этом звоню каждый день на 3700 интересуюсь статусом рассмотрения документов, казалось бы, ну все ж уже предоставил, а нет, их не устроил акт сверки с Учредителем по договору возврата фин.помощи, хотя карта учредителя с которой отправлялась фин.помощь открыта в, угадайте в каком банке. Ну говорить о том, что запросили документы откуда у учредителя деньги, думаю, уже не стоит. Итог: с 19.11.2019 года каждый день подается заявка на ускорение рассмотрения документов, для возврата фин.помощи учредителю, каждый день срок рассмотрения переносят и переносят, документы все в порядке и актуализированы, и идентифицированы (по крайней мере, со слов операторов колл-центра), ответ теперь у всех один, ожидайте. Это самый ужасный банк с которым приходилось работать как руководителю Юр.лица.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 17:04
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Мирослава Свистович 27 листопада 2019, 16:03
Я ріелтор. Телефон один з основних засобів праці. Закінчилися гроші. так я і не змогла поповнити телефон через новий інтерфейс. 2 години тому пішов платіж в обробку… із кінцями… Такий рівень обслуговування був лише 10 рокі тому, коли тільки з«явилася можливість поповнювати рахзунок через приват24… Навіщо ця деградація!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 16:50
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Богдан БОГДАН 27 листопада 2019, 15:21
З моїх рахунків врешті знято обмеження і розблоковано. Проте прохання до компетентних працівників ПриватБанку пояснити картковий рахунок технічно можна додати або перевипустити в Приват 24 чи ні? Я з'ясував, що ні, а ваші працівники твердять, що так. То так чи ні ?! Для сучасної людини дуже добре мати банк у своїй квартирі і якомога менше бігати з папірцями у відділення. Якщо така послуга, про яку я вказав вище вже не актуальна то циркуляром повідомте усіх своїх співробітників, особливо колцентр за номером тел. 3700, щоб і вони проце знали, а в Приват 24 скасуйте дану функцію, щоб ніхто, розумієте ніхто з ваших клієнтів не потрапив у таку неприємну халепу, як я і не був ображений. Повірте це важливо!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 16:46
Добрий день!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено!
Сервіс перевипуску картки в Приват24 доступний для використання.
З повагою, ПриватБанк.
Юрий Курило 27 листопада 2019, 13:55
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 54
Сегодня 27.11.2019 в отделении Приват Банка я пополнил свою карту в терминале на 500 гр. Деньги, конечно небольшие, но они исчезли!!! При пополнении всё было, как обычно, платёж прошёл успешно. Но их нет!!! На горячей линии отвечают: « Не волнуйтесь, мы их поищем, может найдём через 3 дня !!!» Я собирался заправить авто, ну теперь, придётся три дня ходить пешком.!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 15:09
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
llaa 27 листопада 2019, 12:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 29
Только что с этого номера звонил некто и интересовался буду ли я пользоваться своей золотой картой или нет. Я не стал обсуждать с ним этот вопрос. Во-первых, у меня есть личный менеджер. Во-вторых, он даже не знает, что у меня золотых карт не одна, а гораздо больше. На вопрос «Какой именно картой», он ответил «Ну у вас есть такая, золотая. Нам интересно знать почему вы ей не пользуетесь». Такие беседы обычно ведут мошенники. А если это был действительно работник банка, то научите его, как нужно вести беседы с клиентами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 13:15
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що це опитування проводиться з метою роз'яснення умов картки, у разі, якщо клієнт не користується карткою.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
fokas90 27 листопада 2019, 11:37
Мне пришло письмо от ПриватБанка, в котором сказано, что я их клиент, но это не так! Я даже не из Украины! Никогда не слышал о банке! Письмо пришло с ящика info@pb.ua. Что делать? На мои письма, отправленные на hotline@privarbank.ua и на help@pb.ua никто не отвечает!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 12:52
Добрий день!
Напевне, при зазначенні електронної адреси, інший клієнт допустив помилку і тому Вам надійшов цей лист.
Ви можете відписатись від розсилки, пройшовши за посиланням «Якщо Ви бажаєте відмовитися від повідомлень, будь ласка, натисніть тут. Нам буде Вас не вистачати :(.» в кінці отриманого листа.
Що ж стосується Вашого звернення на електронні адреси банку, ми знайшли ці повідомлення і надамо Вам відповідь у якомога коротший термін.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝