Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kronosi9 1 червня 2020, 9:51
За прошлые 2года натерпелся от того что кредиткой почти не пользовался, она была всегда почти погашена, и все равно как только гасил кредитку каждый год.сколько ж можно каждый год, у меньшали лимит, теперь когда деньги действительно нужны и начал активно пользоваться, то есть ситуация наоборот, уменьшили лимит на 12000, В ситуации абсолютно зеркальной прошлым двум годам.а вам вешают лапшу на уши, мол система вычисляет и решает, чтобы не было вопросов, вот вам разный ход событий и одинаковый итог.

Вопрос. Зачем вам такая. Кредитка где банк кинет Вас в нужный момент, вместо поддержать?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 10:34
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 18:06
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gulfizur 31 травня 2020, 23:11
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Обслуживаюсь в приват банке уже не один год. (наверное более 5 лет).
И за все это время ничего негативного написать не могу.
Провожу через приват банк много операций и пока ни разу проблем не было!!!
P.S. Теперь для тех кто пишет по поводу ареста карточек приват банка.
Я столкнулась с той-же ситуацией. Пришла в отделение. Очень приятный молодой человек -менеджер этого банка все мне разъяснил, показал на каком основании арестован счет.
И теперь все вопросы нужно решать с той организацией (в моем случае это ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У м.КИЄВІ) которая им это «постановление» прислала, а вот уже там точно сидят настоящие… можно называть их как угодно! Потому что там точно разговаривать не умеют. На осноании чего не обьясняют! На телефонные звонки не отвечают!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 10:33
Дякуємо Вам за відгук! Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 18:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
NataliyaKowshun 31 травня 2020, 22:16
Начнем с того что я хотела себе пополнить телефон на 450 гр почему он не пополнялся, операция пишет пройдена но для подтверждения позвоните 3700.Я позвонила на какие-то вопросы ответила и после этого моя карта заблокирована а потом какоето ограничение на нее ввели, и это без предупреждения.В банк я пойти не могу и как мне быть теперь онлайн я розблокировать не могу, потому что отказывают почему-то в авторизации.Я в шоке короче!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 10:29
Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Бачимо, що Ви успішно розблокували картку за зверненням до нашого чату. У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутися до підтримки банку, ми будемо дуже раді допомогти.
Проблема вирішена
Юлия Пилипенко 31 травня 2020, 18:56
20 мая 2020 в 12:15 получила звонок от банка — предлагали оформить страховку. Меня это предложение не интересовало по двум причинам:
а) у меня уже есть страховка;
б) мне нужно видеть условия и читать их самостоятельно, на слух и по телефону не соглашаюсь.
Отказалась. Весь разговор занял меньше минуты — 45 секунд.

На следующее утро, 21 мая 2020, в почтовом ящике, привязанном к карте, обнаружила письмо с благодарностью за оформление страховки. Сначала не поверила, подумала, что отправили по ошибке. Зашла в Приват24 и обнаружила, что на меня не только оформлена страховка, но в пять утра с карты уже был списан первый ежемесячный платеж. Страховка в некой «ВУСО» была оформлена БЕЗ моего ведома и согласия.
Несколько часов потратила чтобы дозвониться в Приватбанк и прояснить ситуацию. Сотрудник кол-центра подтвердил факт звонка накануне и сказал, что напротив отмечено — я дала согласие. (внезапно, да?) Оформили отказ от страховки и жалобу за оформление страховки без моего ведома и согласия.

Для того, чтобы вернули деньги за ежемесячный платеж пришлось идти в отделение и писать заявление. С учетом карантинных мер и очередей под отделением на это ушло больше часа. В течении пяти дней должны были рассмотреть и вернуть деньги.

22 мая, в пятницу утром позвонил сотрудник банка, который занимался разбирательством по моей жалобе, попросил пересказать всю ситуацию. Обещал держать в курсе и сообщить о результатах в течении 2х дней.

В пятницу вечером, 29 мая, на мою карту поступили деньги от СК «ВУСО», в описании платежа: «повернення помилково перерахованих грошових кошт згідно листа №… від 25.05.20».

Вопросов по сумме никаких — все в том размере. Есть только одно «но»: комиссию за перевод сняли с меня.
В кол-центре мне это прокомментировали так: на карту были переведены «не целевые» средства и комиссия была снята согласно условий карты. На мой вопрос почему страховая «ВУСО» самостоятельно не оплатила комиссию ответили, что у них нет возможности поставить галочку напротив «оплатить комиссию», которая есть у всех пользователей банка Приват24.

Как клиент я вижу схему: сотрудник банка украл деньги -> я потратила время и нервы, чтобы вернули мои же -> деньги вернули, но комиссию за возврат украденного заплатила я = банк в любом случае в плюсе.

Я пишу украл потому, что считаю не корректным называть ошибкой самовольное распоряжение чужими деньгами. Сотрудник банка совершил «ошибку», которая попадает под определение мошенничества. И мне не понятно почему я должна хоть что-то терять и оплачивать чужие «ошибки»? Даже если речь идет о копейках, это мои копейки.

А ведь еще я потеряла свое время и доверие к банку. Как это компенсировать?
Мне обещали в течении 2х дней уведомить о решении по моей жалобе. Прошло 10 дней, из них 6 рабочих. Никаких объяснений я не получила.

Мне пришлось настаивать, чтобы оформить жалобу. Оператор предлагал мне подумать: «страховка то хорошая, в нее даже ковид включен». С каких пор оформлять что-то на имя клиента без его ведома и согласия норма, что сотрудники так стараются прикрыть и оставить как есть?

И раз уж зашла речь о сотрудниках кол-центра, всей этой ситуации не было бы, если бы та самая сотрудница банка, что звонила мне с предложением оформить страховку, умела работать с клиентами. Она не рассказывала, а тараторила об услуге, не давала вставить и слова. Только со второго раза меня услышали. Где диалог? Меня даже не пытались заинтересовать. Сотрудница хотела рассказать все для галочки, на самом деле продать услугу или имеет место намеренный умысел обмана?

Справедливости ради, хочу поблагодарить сотрудника кол-центра, который 29 мая терпеливо выслушивал мои эмоциональные возмущения и пытался отвечать на вопросы. Если не ошибаюсь, Роман. Он хотя бы старался найти ответы, при этом сохраняя выдержку и спокойствие.

Я согласна, тут можно поспорить, карту для возврата в заявлении ведь сама указывала. И не знание банковских тонкостей не освобождает от ответственности. Только где забота о клиентах, почему специалисты при оформлении заявления не подсказывают и не разъясняют всех условий?

ПриватБанк заявляет о политике нулевой терпимости к мошенничеству внутри банка и за его пределами. Мне теперь верится с трудом. Я всерьез сомневаюсь в безопасности своего счета: оказалось моими деньгами может распоряжаться первый попавшийся сотрудник банка.
После нескольких лет хорошего обслуживания просматриваю условия для дебетовых карт в других банках, увы.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 10:29
Перепрошуємо від імені нашого банку за всі завдані незручності. Викладені Вами дії співробітника суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alla Alla 31 травня 2020, 17:42
В зв'язку з пандемією залишилася без роботи. ВСІ банки (альфа, укрсиб та ін) надали кредитні канікули по власній іеіціативі, повідомивши мене через смс. Але не Приват. В кінці квітня не змогла заплатати кредит, прострочивши на 2 тижні, і тепер маю заплатити якийсь штраф. Я досі без роботи, чим платити незнаю, але ж банк і чути цього не хоче. Те що змінили «хазяїна», ніяк не змінило мабуть політику банку, « лежачих» цей банк просто буде добивати.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 18:09
Добрий вечір!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavlikyuriy 31 травня 2020, 16:44
В мене ситуація як і у всіх — карантин залишив без доходу та не має змоги вносити регулярні платежі.
Мало того, що Приватбанк сам вирішив зменшити мій кредитний ліміт з 15000 грн.до 0 грн. таким чином зробивши «нежданчик» в магазині та поставити мене на лопатки…
Зараз заборгованість зросла, а платити потрібно щомісяця, хоча змоги немає.
Але сьогодні я відчув ще раз хто такий Приватбанк та їхній геніальний підхід до вирішення проблеми. Виявляється, панове, вони не хочуть відповідати на питання, які ставлю, але, на моє здивування, вони мають законне право телефонувати моїм сусідам щоб вони посприяли та допомогли мені фінансово.
Без слів, панство…
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 17:01
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Дозвольте нам проаналізувати консультацію, яка була надана Вам нашою службою підтримки. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
fry fry 31 травня 2020, 14:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 22/20
Долго не писал отзывы о Приватбанке, поскольку всегда знал, что большой естественно есть недостатки и какие-то нюансы в работе, но последний раз ситуация которая произошла со мной вообще выходит за грани разумного.
27.05.2020 зашел в отделение ул Анны Ахматовой, 22, (или прошлый алрес пр Григоренка 22/20) Киев в 12.17 дня, направился в кассу у которой стояла очередь. Мирно спросив, кто последний, я занял очередь и стал ожидать. Перед мною стояли три женщины которые, как из разговора я понял проводили операцию купли продажи. Не прошло много времени они подошли к кассе их начали обслуживать, после того как одна из этих трех женщин совершила свои операции, кассир поднялась и спросила у меня «кто за мной, и какие операции я хотел совершить!» на что я ответил «что пополнить карту приватбанка, на сумму выше 10 тысяч грн», она ответила «что скоро обед (а именно с 12.30 – 13.30), и что бы я сказал, что за мной не занимать очередь». Мой ответ был однозначный «хорошо». Я дальше продолжил ожидать своей очереди, хотя подходили люди и спрашивали, мой ответ был «обед с 12.30 не занимать за мной». Не пройдя и 10 мин кассир обслужила еще одну женщину из числа тех 3 которые стояли передо мною, она поднимается и говорит «мол у меня тут операции и есть еще одна женщина, я не смогу вас обслужить», на что та женщина которая была последней говорит « я готова пропустить меня, поскольку я сидел ждал». Кассир с таким не удовлетворением говорит «как же я тут Вам начала операцию, и не буду ее прерывать». Я еще раз переспросил у кассира «так что получается что я просто так сижу жду, а потом в 12.30 вы закроетесь на обед и я должен ждать битый час??» ее ответ меня просто поразил «ДА! У меня обед, а что Вы хотите».
Я просто развернулся хлопнул дверью и ушел.
Вопрос к региональному представитель банка в киевской области, разве такое отношение к клиентам банка уместно, мало того что работники банка не компетентны и места говорят ересь полную, так еще и ведут себя как последние «бы… ло». Разве мы клиенты банка заслуживаем такого хамского поведения?? Банк и его работники забывают об одном что без Приватбанка можно прожить сегодня, есть уже на сегодня другие банки которые предоставляют аналогичные услуги (не в том объеме), но все же предоставляют. А вот банк без клиентов прожить не может даже государственный.
Поэтому прошу банк извинится перед мною как перед клиентом и научить своих сотрудников быть вежливыми, и ценить время клиентов, а не только свое время на «чревоугодство».
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 16:42
Добрий день!
Нам шкода, що після відвідування нашого відділення у Вас залишився неприємний осад. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kstatara 31 травня 2020, 13:34
Обратилась в онлайн поддержку приват 24 для закрытия счета в банке, банкир как обычно не может, занят, и так уже на протяжении года пользования золотой картой, не понимаю за что деньги платила, в итоге мне отказали, так как нет важной причины для этого.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 14:23
Добрий день!
Нам шкода, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний досвід. Ми перевірили Ваш діалог з нашим оператором. На жаль, Вами була надана неточна інформація при процедурі ідентифікації, тому оператор, в цілях фінансової безпеки, не здійнив операцію по закриттю карток в режимі чата. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви можете закрити картки самостійно в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку.
Також, можете звернутися в нашу службу підтримки та наші фахівці Вам допоможуть у вирішенні питання, при умові вдалого проходження ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.
havrilyuk 31 травня 2020, 8:54
Была клиентом банка, на основном счету, как ФОП образовалась задолженность в 82.00 грн комиссия за обслуживание счета. При поступлении на счет денежных средств комиссия автоматически списывается! По счету не было движения денежных средств (карантин!) банк не связавшись со мной, начал обзванивать контрагентов из списка проведенных мной операций, и сообщать об образовавшейся у меня задолженности. Мной номер телефона не менялся 20 лет!!! Доступен 24 часа!!! При общении с сотрудниками банка, внятно никто ничего не объяснил. На мое возмущение, что банком нарушены мои Конституционные права и нарушен закон о персональных данных, банк тоже внятно ничего не объяснил! Итог, закрыла счёт и все карточки, закрою счета родственников, всем сотрудникам открою счета в другом банке!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 10:06
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення., щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Cricket2007 31 травня 2020, 2:50
Являюсь клиентом банка уже лет 15 как минимум. Кредиткой пользуюсь постоянно уже лет 5. Сначала мне дали кредитный лимит 5000гр потом постепенно его увеличивали(звонили и очень настойчиво уговаривали дать устное согласие на увеличение лимита). На сегодняшний день лимит вырос то 35000. Кредиткой я не просто пользуюсь, а строго записываю все расходы и доходы(с точностью 1коп.). За рамки льготного периода я выхожу очень редко. В последние несколько месяцев начал замечать слишком уж большую разницу в фактической задолженности и той которая должна быть если пересчитать всю выписку за месяц. Например: задолженность 25 числа вечером -1800гр задолженность 26 утром -2300 гр. причем в выписке эта разница никак не отображается. В ходе наблюдения выяснилось что если в день потратить около 100гр кредитных средств, то фактический долг будет больше примерно гривен на 5. Хотя в выписке будет написано -100гр в графе задолженность -105гр. При таком раскладе если в месяц общий оборот трат и пополнений примерно 10к то с кредитки пропадет гривен на 500-700 больше. И если вы не имеете привычку постоянно записывать доходы/расходы вы не заметите ничего. И никому не докажите того о чем я написал потому что они скажут что размер лимита ни на что не влияет. А я уверен что еще и как влияет! Думаю что там берут скрытую комиссию просто за размер лимита. А иначе зачем им так агрессивно навязывать его увеличение?
Вообщем если вам не нужен большой лимит не берите его. А если навязали старайтесь уменьшить до реально нужного. Сейчас я уменьшил свой до 10к. и буду наблюдать. Если будут тоже самое, то наверное с кредиткой буду заканчивать или с этим банком вообще.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 9:50
Добрий ранок!
Ми не бажаємо, щоб між нашими клієнтами і банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
У випадку, якщо у Вас залишилися додаткові питання – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий Романенко 30 травня 2020, 11:54
Заблокируйте карту, мошенник, СЕМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ Номер карты: 4149499117347714 перевел деньги 85 гривень, услуга не выполнена.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 12:27
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
slandonadezhda 29 травня 2020, 23:01
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Миру, 18
Через приват24 делала перевод Western Union. Необходимо было перевести маме в другую страну 800 дол. Предварительно связалась с поддержкой банка, что бы уточнить отсутствие ограничений. Мне сообщили, что все в порядке, международные переводы без проблем. Зашла в свой приват, начала оформлять перевод. И тут, мне заблокировали ВСЕ! Мой номер телефона перестал быть финансовым! Я не могла связаться с операторами. Оставляла заявку на дозвон мне. Через минут 20 со мной связались. Мычал и мямлил какую то чушь, что это в целях безоопасности… КАКОЙ безопасности???
Мало того, это пятница, вечер. Надо ждать понедельник. У меня заблокировано все! Скажите, что это за банк такой, который проблему делает из пальца, при этом ни чего не могут сделать? Вы клиентов за кого держите? В понедельник разорву все отношения с Вами!
Почему Ваш клиент должен нагибаться перед Вами, что бы решить свой вопрос со своими деньгами? Клиенты для Вас ничего не значат?
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 10:53
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють Вам та іншим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку Ваших коштів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
ballistic 29 травня 2020, 22:12
Місяць назад подзвонили мені з 0567399129 на мій фінансовий номер.
Назвалися представником служби безпеки Привату. Назвали моє повне ПІБ і останні 4 цифри моєї картки. Спитали, чи я це я щойно зробив оплату на суму ~4635 грн на користь якогось інтернет-магазину. Я відповів, що не робив, тому мені сказали, що потрібно зупинити транзакцію, бо це хтось намагається скористатися моєю карткою з шахрайською метою. Для зупинки транзакції мені потрібно пройти авторизацію в найближчому банкоматі за допомогою моєї картки.
Я озвучив ідею зайти в Приват24 і перевірити, чи це дійсно так, на що мені сказали, що цього не можна робити, бо в такому разі сесія обірветься і служба безпеки не зможе повернути мої кошти. Також мене просили не класти трубку, бо в такому разі мені теж не зможуть допомогти. Банкомат Привату був поряд, я сказав, що зараз підійду і зроблю авторизацію. «Представник служби безпеки» сказав, шо зараз переключить мене на іншого співробітника, який проведе авторизацію і повернення коштів.

Коли я підійшов до банкомату, там була черга. Новий «представник» почав мені розповідати, що після авторизації потрібно буде зробити переказ коштів для їх повернення. Це мене насторожило, бо відміна транзакції в моєму розумінні не має бути з додатковим переказом коштів. Я спитав його, як я можу бути впевненим, що спілкуюся з представником банку. Він впевнено відповів, що вони не запитують мене ніякої секретної інформації, а авторизація буде проходити через банкомат. Я майже повірив. Але вирішив перестахуватися і загуглив номер з якого мені дзвонили. Номер був в одній з баз помічений як шахрайський. Я одразу обірвав дзвінок, зайшов в Приват24, побачив, що ніякого списання не було, заблокував картку. Потім подзвонив на 3700 і там мені підтвердили, що номер з якого мені дзвонили не є номером банку.

Раніше я мав досвід спілкування з шахраями, які дзвонили моїм батькам та тещі. Мені їх легко було розпізнати і я їм підігрував, диктував вигадані номери карток, щоб постібатися.
Але в даному випадку я втратив пильність.
Можливо тому, що я маю окремий фінансовий номер, який ніде не «свічу», раніше мені ніколи не дзвонили шахраї, тому дзвінок з 056* я автоматично сприйняв як дзвінок з Привату. Також висока технічна грамотність мови, відсутність відвертих шахрайських питань і страх втратити кошти приспали мою пильність.

Написав цей відгук після прочитання схожих кейсів і щоб привернути увагу. Мені здається слабким місцем безпеки, що банк не має єдиного номера, з якого він телефонує клієнтам. Коли мені дзвонить банк з численних номерів 056*, то як я можу бути впененим, що це саме Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 10:22
Добрий день!
Дякуємо за сигнал! Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xr2 29 травня 2020, 22:07
Колюда Іванна Анатоліївна 4149439041913579 — шахраї — продають дитячі речі на олх.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 10:15
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
annaod 29 травня 2020, 21:17
Купила авиабилеты у агенства, в результате рейс был отменён. Ознакомилась с информацией, как действовать в подобных ситуациях, выполнила все требования инструкции, которые была предоставлена с авиабилетами. Сообщив агентству об отмене рейса, получили ответ, «ожидайте, информация передана специалистам по вынужденным возвратам». Спустя некоторое время, написала в авиакомпанию с просьбой вернуть деньги по факту отмены рейса, где получила от них ответ, чтобы я обратилась в свое агентство, а агентстве в свою очередь повторно отвечала, что ваш запрос направлен на рассмотрение специалисту по вынужденным возвратом.

В результате я обратилась в ПриватБанк с просьбой оформить chargeback, где описала всю ситуацию и сообщила, что могу предоставить все необходимые доказательства! Спустя некоторое время мне прислали отказ, с формулировкой, что данные по заявке возражают комментариям поданному заявлению. При моем обращении еще раз оформить процедуру chargeback, указав правильную формулировку, а также предоставить документы, которые подтверждают факт отмены рейса, мне сообщили, что повторная услуга будет стоить 500 долларов.

При этом при повторном обращении в чат онлайн, представитель банка согласился принять документы и я была уверена, что заявление взяли в работу, а когда спустя месяц хотела узнать результат моего обращения, оказалось никто его не передавал и не рассматривал, и только тогда мне сообщили, что если я хочу подать 2е обращение по этой заявке, услуга будет стоить 500 долларов.

Из-за недостаточной компетенции представителя банка при формировании заявки (не правильно указал причину) и отсутствием запроса документов, который 100% подтверждает отмену рейса (при этом после первого обращения в привет24 прислали информацию, что по данной заявке сформирован пакет документов, хотя их не запросили) мне — отказали в возврате денег.

Не только я стала жертвой этих недобросовестных авиаперевозчиков AtlasGlobal и полным отсутствием заинтересованности ПриватБанка!

В ПриватБанк предоставила официальный ответ от «Министерства инфраструктуры Украины», что судно компании AtlasGlobal 17.11.19 г. не запрашивало воздушное пространство, и почему ПриватБанк не может опротестовать транзакцию остается загадкой?! Можно ли тогда называть наше государство «правовым», если нет никакой защиты? Почему, когда у тебя есть все доказательства и ты выполнил все условия, такие перевозчики мало того остаются безнаказанными, да и еще и не возвращают твои деньги!?
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 10:13
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи сформував запит на повернення коштів. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення по заявці. У відповідь на Ваше звернення на пошту банку було надано інформацію по заявці та документи, спираючись на які банку було відмовлено в поверненні коштів. Також питання розглядалося профільними фахівцями та за результатом Вам було надано відповідь в телефонному режимі. Ми проаналізували Ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
koleksandr 29 травня 2020, 19:12
26.05.2020 за 7 минут все мои карточки ПриватБанк были опустошены (в т.ч.и кредитная и карточка ФОПа).
Я не исключаю, что к этому причастны сотрудники ПриватБанк.
Факты, почему я так думаю:
• Знали мои ФИО
• Знали мой фин.номер
• Позвонили сначала с номера +380443002854, а затем перезвонили с номера +380567161131, который нанесен на обратной стороне карточках ПриватБанк.
• И самое интересное, сообщили, что дискредитирована моя карта *4068, на которую 4 дня назад было переведено большая сумма денег, которая никогда и нигде не оставлялась в Интернете и очень редко использовалась в банкоматах и то только Приватбанка.
Мои деньги были слиты на карты:
Укргазбанк на карту 5355 0762 2117 7850.
Альфа-Банк на карту 5559 4937 1843 3361.
ПриватБанк:
• Начните что-то делать немедленно со своей системой безопасности, т.к. несмотря на мои многочисленные обращения, со мной даже не связывались из СБ ПриватБанка, мне не сообщили детальные реквизиты карт и кто заходил в мой личный кабинет. Я сам нашел способ это увидеть номера карт и рассказал сотрудникам ПриватБанка, где это можно посмотреть!!! И я такой однозначно не один, т.к. вот ссылка на аналогичную историю: https://internetua.com/moshenniki-vymogauat-dengi-posle-utecski-personalnyh-dannyh-iz-ukrainskogo-banka, и еще одна: https://vesti.ua/business/ostorozhno-afera-sberezheniya-v-privat24-okazalis-pod-ugrozoj
• Помогите найти мошенников и вернуть мои средства, чтобы я все-таки остался у Вас обслуживаться.
Всем остальным, будьте очень бдительны!!!
Кому интересно, будет услышать полную мою историю, вот ссылка на пост: https://www.facebook.com/kovtun.oleksandr/posts/2908257042603026
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 20:20
Доброго вечора!
Нам шкода, що ви стали жертвою шахрайських дій. Наші фахівці розглядають вашу проблему та шляхи вирішення. Радимо також обов'язково звернутись до кіберполіції для розшуку шахраїв.
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Не здійснювати та не підтверджувати платежі на отримувача, котрого не знаєте. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку. При проведенні більшості операцій з додатковим підтвердженням, дана інформація вказується в смс з паролем.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Ми вже направили інформацію до банків емітентів карток, щодо ситуації та повідомили про факт шахрайства.
Також, банком безперервно аналізується інформація, для пропрацювання ситуацій і залучення всіх можливих сил, щоб такі випадки не повторювалися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Agrechok 29 травня 2020, 19:03
Я клієнт Приватбанку зі стажем понад 5 років. Стабільно користувався цієї фінансової організації з 2016 р. Як сумлінний позичальник все сплачував вчасно, жодних проблем банком у мене не виникало. Введений урядом карантин призвів до тимчасової втрати доходів ( останню заробітню плату отримав 25 березня). У зв'язку з цим, почитавши рекомендації НБУ про надання кредитних канікул, звернувся голова онлайн до Приватбанку. Працівник мені повідомив, що пандемія короновірусу не є причиною не сплати кредиту, і що банк надасть певні пільги. У чому ж вони виявляються? Відсутність штрафів та пені до 31. 04. 2020. Тобто виконання кредитних норм Закону України. По факту жодних преференцій, як лояльний клієнт я не отримав. Через силу змушений був погашати заборгованість ( близько 3000 грн на місяць) віддаючи останню копійку Привату, щоб не залізти в «штрафи та пені».У всьому світі банки поводять себе з клієнтами як надійні партнери, наш же ПриватБанк поводить себе як банк мародер. Дозвольте поцікавитися, чому окремі категорії громадян отримали кредитні канікули (Іпотека, авто, підприємці), а решта ні? За яким принципом відбувається сегрегація?
Справжньою вишенькою на торті стала раптове зменьшення кредитного ліміту на 1600 грн. Виходить в червні доведеться заплатити 4500.
Підсумовуючи вищесказане, змушений повідомити, що прийняв рішення припинити співпрацю з Приватбанком. Кредитна карта буде закрита, після того як вийде в 0. Зарплатна буде переведена в інший банк, що вміє гідно поводитися з лояльними клієнтами за першої нагоди.
У відповіді можете не писати шаблонні відповіді про раптову зміну ліміту і т.д. Дякую за увагу!
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 20:10
Доброго вечора!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Також, ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Privatt 29 травня 2020, 17:21
В ПриватБанке у меня оформлен быстрый кредит. До карантина оплачивала всё вовремя. На карантине два месяца не работала, соответственно погашала не полную сумму кредита. ПриватБанк нарушая закон Украины ст. 60 о банковской тайне звонит моим родственникам, пишет по почте угрожающие письма. Если не погашу всю сумму просрочки, то на мой адрес они пришлют выездную группу для описи имущества, нарушая опять таки закон Украины ст. 30. Что это вообще за беспредел со стороны ПриватБанка? Звонят, лают нереальные сроки ( 2 дня) для погашения всей задолженности. Я отвечаю, что в июне буду постепенно погашать, так как только вышла на работу после карантина. А они фиксируют, что я отказалась от оплаты. Ведь я сказала, что буду погашать и не отказываюсь. Что за ложь? Задаю сотруднику банка конкретный вопрос, а она как робот заученными фразами одно и то же. Вообщем очень недовольна, и это последний кредит в этом банке. Никому
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 19:02
Доброго вечора!
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
Також, банком надається інформація до УБКІ щодо наявності заборгованості. За Вашим бажанням, звернувшись в підтримку банку Ви можете дізнатись актуальну суму заборгованості. Також хочемо звернути Вашу увагу, що дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Виталий Логвиненко 29 травня 2020, 16:50
Вечно приватбанк заявляет о своей безопасности и качестве работы, но на деле все совсем не так. Убедился в этом я тогда, когда 13 октября 2019 года мне назначили кредитный лимит в размере 25000 гривен (хотя из-за плохой кредитной истории у меня был 0), и в эту же секунду произошло списание 24500, сам банк лишь поводил носом, сказав мол я не причем, вы погасили тем самым свои долговые обязательства перед другой организацией. А брал я в той организации 10000. То есть, произошло списание значительно большей суммы. Вопросы

1) Какое отношение приватбанк имеет к моим долговым обязательствам?
2) Почему банк позволил такое списание?
2)
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 17:48
Доброго вечора!
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За Вашим зверненням в підтримку, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи може сформувати запит на повернення коштів. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто на користь клієнта. За результатом розгляду заявок Ви будете повідомлені.
OdUA 29 травня 2020, 16:33
Позвонили из ПБ и сказали заполнить анкету на сайте ПБ для бизнеса.
В анкете вопросы о том сколько и когда был в США (какое им дело где я был и сколько?), в каких банках у меня есть счета (их это вообще не касается) ну и другие вопросы относительно видов деятельности и КВЭДов(это есть в свободном доступе или лень посмотреть?).
Дальше интереснее.
На мою просьбу указать номера постановлений и закон, который регулирует вопрос получения информации банком от клиента и какая именно информация должна быть предоставлена мне ответили:
Согласно постоновлениям НБУ номер 351, 417, Законам номер 2121-ІІІ и номер 1702-VII
Постанова 351
Про затвердження Положення про
визначення банками України розміру кредитного
ризику за активними банківськими операціями

ПОСТАНОВА
№ 417

Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу

2121-lll ЗАКОН УКРАЇНИ

Про банки і банківську діяльність.
Ни что из перечисленного не обязывает меня и не указано что я должен отчитываться перед банком когда и на сколько я выезжал за границу, сообщать о наличии открытых счетов в других банках и тем более сообщать ту информацию, которая есть в открытом доступе. Если имеют право, могут получить все данные из налоговой, если не имеют, то и в анкете не должны спрашивать. Для верификации предъявить ИНН, паспорт, адрес регистрации. Все! Все остальное это мои личные данные, которые ни какой закон не обязывает меня их сообщать банку.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 17:26
Доброго вечора!
Нам не хотілось, щоб у Вас склалось не вірне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що всі банківські установи зобов'язані виявляти та подавати через Міністерство фінансів України до спеціально визначеного органу США — Службу внутрішніх державних доходів Internal Revenue Service (IRS) інформацію про статки громадян та резидентів США, для забезпечення виконання цими особами податкових зобов'язань перед державою США.
Також, банк зобов'язаний виявляти серед клієнтів/засновників (учасників, акціонерів) клієнтів/кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) клієнтів:

фізичних осіб — громадян/резидентів США;
юридичних осіб, зареєстрованих у США.
Банк також зобов'язаний виявляти фінансові та кредитні установи, які не отримали спеціальний номер посередника GIIN (Global Intermediary Identification Number).
Банк зобов'язаний надавати інформацію про таких осіб/залишки коштів на рахунках таких осіб до Міністерства фінансів України для подальшого інформування цим органом Internal Revenue Service (IRS)
Вищевказані групи клієнтів мають надати заповнену форму самостійної ідентифікації W-9, W-8 (в залежності від свого статусу) із обов’язковим зазначенням TIN (Taxpayer Identification Number) — у випадку якщо мова йде про резидента США або власника/учасника, наявного у структурі власності, який є резидентом США.

З цієї причини, просимо актуалізувати дані. Ви це можете зробити в новому інтерфейсі Приват24.
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'.
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' і обов´язково заповнити реквізити рахунку.

Обов´язкове заповнення реквізитів рахунку (номер рахунка) регламентовано Законами України https://pb.ua/short?3SC
 відповідно до статей
7 — https://pb.ua/short?3SD
55 — https://pb.ua/short?3SE
56 — https://pb.ua/short?3SF
Закону України 'Про Національний банк України' статті 63 — https://pb.ua/short?3SG
Закону України 'Про банки і банківську діяльність'

Інструкція щодо заповнення — https://pb.ua/short?2ZH

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝