×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Снятие денег с карты без ведома. Безопасный банк?
При авторизації картки було запрошено пароль 3d secure для підтверждення операції. Отримати його можна було лише на номер, що прив'язано до картки. В даному разі, якщо його не було передано третім особам, то варто уточнити у мобільного оператора чи не мав місце перевипуск сім-картки.
Що стосується операцій, то зі свого боку ми будемо їх оскаржувати, згідно правил міжнародної платіжної системи і зробимо все можливе для результативного їх розгляду.
Вам, на даному етапі, також, рекомендуємо звернутися до підтримки сайту, де було оплачено рекламні послуги для перевірки інформації щодо акаунту, з якого їх було оплачено, подальшого його блокування та можливості повернення коштів з боку торгівельної точки.
Коментарі (1)
Банк провел операцию без подтверждения!
Що ж стосується самої можливості оплати та підтверждення.
Зверніть увагу, що операція буде проведена лише у разі, якщо для оплати буде введено корректно реквізити картки платника (номер карти, термін дії, СVV код), картка отримувача, на яку планується провести оплату і після цього платіж потрібно підтвердити.
Якщо клієнт не планує проводити оплату та не передає дані картки третім особам, то їх не буде введено на сайті для проведення оплати.
Звертаємо увагу, що послуга p2p (переказ з картки на картку) — це послуга відправки коштів за номером картки і вона не може бути розцінена як ненадання товару, якщо сума надійшла на картку отримувача.
Наскільки ми зрозуміли з вашого відгуку, то ви надіслали кошти до іншого банку. Якщо мав місце факт шахрайства, ми наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та надати інформацію банку отримувачу про оплату, яку ви не підтверджуєте.
Зі свого боку ми завжди готові до плідної спрівпраці, основа якої — повна відповідність Законодавству України.
Коментарі (4)
Клиент 3-го сорта (Вопрос решен, 04.01.2021)
Кредитная история в порядке. Просрочек по платежам не имею.
более 43-х лет трудового стажа с зарплатой в 3−5- раз выше средней…, имею историю досрочного погашения ипотечного кредита в Raiffeisen и Platinum Bank в размере более $ 50000. Не имею просрочек и нарушений в Вашем банке. Все Ваши сотрудники утверждают, что банк не имеет черного списка… и??? Из данных от моих знакомых (компетентных) кто-то в одном из отделений Деснянского р-на Киева, после мелкого конфликта со мной «добазарился» с управляющим отделения закрыть любые лимиты. Сообщили, что я алкаш и трачу семейные деньги… и все. Несколько лет мне ни один банк не дает кредит при попытке покупки в магазине хотя бы праздничного сувенира. Ну я терплю и, уже зная, везде плачу наличкой.
Ответ от Вас естественно не жду. Если только можете, прошу помочь закрыть взаимоотношения с Приват Банком как можно быстрее.
ПриватБанк не може впливати на рішення інших банків та фінансових структур.
Веденням кредитних історій (діяльність бюро по збору, обробці, зберіганню, захисту, використанню інформації, яка складає кредитну історію) і надання послуг, пов´язаних з обробкою і аналізом цієї інформації займається Українське бюро кредитних історій.
Звертаємо вашу увагу, що ви завжди можете самостійно переглянути інформацію стосовно вашого кредитного рейтингу в УБКІ, а саме:
— в розділі Приватним особам — Кредитний рейтинг: https://www.ubki.ua/credit-rating-ua.
Для цього потрібно авторизуватися на сайті за допомогою мобільного.
— в Інтернет-банку Приват24, в розділі: Мої рахунки / Кредитний рейтинг;
— в додатку Privat24, в меню: ⠶ — Кредитний рейтинг.
Вартість звіту — 50 грн.
Всі отримані раніше звіти можна знайти в розділі Журнал — Замовлення.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контатки та детальніше розглянути ваш випадок.
Нарушений действительно нет и возобновили возможность кредитования.
Уверен, что положительное решение вопроса связано с участием представителя Минфина. Зря не обратился ранее. Отвечать на комментарии с выражением сомнений не буду…
Всех поздравляю с Новым Годом и наступающим Рождеством Христовым!
Желаю всяческих успехов и благополучия.
Коментарі (4)
Компитентность и быстрое решения проблемы.
Ми завжди поряд і раді допомогти. Дякуємо за ваш вибір :)
Написати коментар
Робота служби безпеки банку
Дякуємо за ваш відгук! Можете на нас розраховувати :)
Написати коментар
Ахтунг!
На следующий день снова звонок, с другого телефона, та же история, но уже текст немного другой, в отделение не приглашают, просто: «если Вас заинтересовало предложение — нажмите 1, и Вам придет ссылка с пошаговыми инструкциями, и т. д.»
В общем так, честной народ — лично я с такой подводкой еще не сталкивалась, потому будьте бдительны.
Ситуація описана вами, схожа на дзвінок від агентів банку, який здійснюється лише на номери, яких немає в базі банку з цілллю запропонувати оформити картку.
Знайти відділення на мапі та переглянути його режим роботи ви можете на нашому сайті https://privatbank.ua/map або в мобільному додатку Приват24, в якому також можна перевірити чи належить номер ПриватБанку.
Дякуємо вам за пильність. Ми рекомендуємо не переходити за сумнівними посиланнями та не залишати там персональну інформацію чи дані картки. В нас на сайті є декілька порад, які допоможуть вам не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до нас в особистому повідомленні або за одним із каналів, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Коментарі (2)
Благодарность, по моему мнению самому компетентному специалисту в ПриватБанке, Виталию!
Желаю Вам Виталий, успехов в банковской сфере.
П.С.- Средства были заморожены 10 месяцев, разблокировал онлайн.
Ш. И.Р.
Дякуємо за те, що ви з нами. Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та завжди раді допомогти.
Написати коментар
З 10.12.2020 намагаюсь з’ясувати причину ((((
Як ми бачимо, за вашим зверненням в підтримку була надана інформація по даному питанню.
Дані по заборгованості в шаблонах комунальних платежів відображається ті, які останній раз на банк передало підприємство отримувач.
В архіві платежів ви можете певнитись в тому, що платежі були відправлені успішно та завантажити квитанцію, яка підтверджує факт оплати з вашої сторони. Для уточнення питання, щодо заборгованості та відправки підприємством актуальної інформації в банк ви можете звернутись до отримувача.
Коментарі (2)
«Не реалізовано» — коротко і ясно
Перепрошуємо за можливі незручності.
Проведемо роботу з фахівцем, до якого ви звертались, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
У разі виникнення питань, звертайтесь. Будемо раді допомогти.
Коментарі (7)
Подяка
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Подяка)
Тут є все і навіть більше)))
Дякую Всім за допомогу і співпрацю)
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Автоматичне продовження депозиту
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення строку дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний строк без явки вкладника в банк.
Це дуже зручно як для вкладника, так і для банку. Клієнту не потрібно звертатися в банк для переукладення договору, перед ним не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти за закінченням депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів, за якими закінчився строк.
Також, при автоматичному продовженні, банком нараховується додаткова надбавка до відсоткової ставки вкладу.
Також, відмовитись від автоматичного продовження можливо за місяць до закінчення строку вкладу (для вкладів на 1 місяць — через 5 днів з дати оформлення або продовження).
Коментарі (2)
Отзывчивый персонал.
Пользователь предоставил доказательство по запросу администрации сайта, подтверждающее, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Кращий банк у цій Україні, повірите ви одній людині.
Великий, світлий, теплий зал.
Приємні теплі кольори,
В ПриватБанк заходи сміливіше ти.
Я кожен місяць там буваю,
Гроші с карточки знімаю.
Не було у мене с цим проблем,
Хоча працюю звичайним вчителем.
Я знаю правила — усі,
Що б зберегти кошти всі свої.
Я знаю як картою користуватись,
Шахраям до мене не дістатись.
ПриватБанк надійний банк,
Йому можна кошти довіряти.
Якщо хтось зі мною не згоден,
Може в банці їх тримати.
Отримали позитивний заряд на весь день!
Написати коментар
Блокирование карты мошенника
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Второй раз блокируют карту без явной причины
Узнал предварительную причину(уже достижение): жалоба от неизвестного покупателя, не вернули деньги, мошенничество. Ну зачем бы ещё мошеннику открывать ФЛП счёт?
Если уверенны в том, что я «мошенник», то почему деньги покупателей зачисляются на счёт до сих пор? А если не уверенны, то почему блокируете?
Учитывая что возвраты платежей иногда задерживаются Банком до 3 суток, а на зачисление уходит около часа, то волнение покупателей ожидаемо.
Данные о том самом платеже строго держат в секрете в течении 3 дней. Создали заявку на разблокировку именно Заблокированной карты. Целых три дня ждёшь долгожданный звонок.
Проходит 3 дня, тишина… Связываюсь по 37 00 и узнаю, что вчера мне всё-таки звонили(конечно же нет), а заявка была сделана не на ту карту, хотя всё уточнялось. Теперь опять ждать 3 дня? А какой сюрприз меня ожидает потом?
Такая ситуация, в пик Новогоднего сезона, естественно вызвала у меня ряд проблем. Теперь мне ожидать новых жалоб от покупателей? Любой «нервный» покупатель может строчить на меня жалобы спустя 5 минут после оплаты, а я каждый раз должен ждать по 3 дня?
Проблемы нужно решать быстро. А не держать в секрете и тратить время обеих сторон.
В общем всё очень размыто и не понятно :/ Заблокировали непонятно почему и непонятно по чей жалобе. И была ли жалоба вообще? Всю информацию пытаешься собрать по кусочкам. Такие действия только ставят под сомнение доверие клиентов.
Написати коментар
Благодарю за содействие
Дякуємо за ваш відгук! Ми пишаємося тим, що професіоналізм Марії залишив у вас позитивні враження. Будемо раді подальшій співпраці:)
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Беспричинное незачисление swift перевода
Коментарі (4)
шахрайство?
Ба більше того, мене у Приват24 повідомлено про наступне: «щоб не платити відсотків за кредитом до 25 числа поточного місяця внесіть на вашу картку те, що використали: 1801,81 грн.
Та насправді в мене вже три роки немає ніяких кредитних відносин із банком.
Карта 4 149 629 315 269 613 використовується як звичайна дебетна картка: є гроші, можу користуватись; немає грошей — немає можливості користуватись карткою.
Будь яких кредитних угод з банком щодо встановлення кредитного ліміту, надання кредитної лінії або кредиту або на оплату частками — не укладав.
Тому 30 листопада 2020р я заблокував цю картку в Приват24, та через короткий проміжок часу раптово з’явилась інша інформація, у тому ж Приват24, що у мене є інша активована картка 4 149 437 106 766 262 по якій визначено заборгованість по, нібито, кредиту. Строк дії цієї картки зазначено 03/15. Тобто, для проведення видаткової операції на суму 4500,00 грн 30.11.2020р хтось, хто має доступ до облікової системи банку, витягнув з архіву інформацію про картку, строк дії якої сплив п’ять років тому та актуалізував ії, додавши інформацію про кредитну заборгованість за цією стародавньою карткою, оскільки я заблокував картку 4 149 629 315 269 613.
Я заблокував і цю картку в Приват24 та в режимі онлайн у чаті Приват24 повідомив спеціалістів Приватбанку про вчинення незаконних дій: встановлення кредитної заборгованості, списання за незаконним кредитом коштів на суму 4500,00 грн, тощо.
Досліджуючи виписки по діючій картці 4 149 629 315 269 613, я побачив, що заборгованість в розмірі 6331,00 грн з’явилась у 00:00:00 год 08.10.2020р за чеком платіжного терміналу #S0122471 код авторизації 1 чек №(без номеру).
Тобто, невідома мені особа, у змові з невідомими мені особами Приватбанку, без моєї участі, без мого дозволу та відому стягнула з мого карткового рахунку у Приватбанку за невідому мені «покупку» кошти в розмірі 6331,00 грн.
Враховуючи, що станом на 00:00:00 год 08.10.2020р на моєму картковому рахунку не було таких коштів, хтось ввів в облікову систему Приватбанку інформацію про надання мені на суму 6331,00 грн кредиту.
Протягом жовтня — листопада 2020р я постійно користувався карткою Приватбанку і у мене не було ніяких повідомлень про покупки на суму 6331,00 грн, а тим більше про надання кредиту на цю суму.
За моїм зверненням в чаті онлайн Приват24 мене повідомили, що хтось 28 листопада 2020р здійснив авторизацію на суму 6331,00 грн. Чому цю авторизацію банк провів минулим часом та за рахунок фіктивного кредиту — ніхто пояснити не міг, сказали, що їм прикро що так сталось.
Тобто, 28.11.2020р невідомі мені особи за мене вирішили: банк комусь за невідомо що перераховує кошти в сумі 6331,00 грн, а надалі ці витрати перекладає на мене як за наданий кредит, але двома місяцями раніше.
Протягом місяця від 30.11.2020р по цей час від Приватбанку немає відповіді щодо проведення цієї оборудки з кредитом та платежем.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такою ситуацією. З нашого боку, було сформовано заявку, за результатом розгляду якої, на жаль, отримана відмова. Причиною відмови є те, що транзакція проходила з присутністю картки та оскаржити шахрайство стосовно безконтактної оплати немає можливості, згідно правил платіжних систем.
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
Додатково, рекомендуємо вам звернутися до даної торгівельної точки для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Выдача депозита
Йдемо в приватні повідомлення, що уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар