×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Рестайлінг до совка
1. Картка, котра мала працювати до червня, не отримувала у банкоматах гроші (пенсія) і мене змусили її замінити чи то в лютому, чи то в березні.
2. Замість картки «Арсенал» мені стали надсилати просту пенсійну картку. Звернення в банк через електронну пошту позитивного результату не принесли. «Надайте у відділення підтверджуючі документи і тоді....» Нічого, що те відділення за 300 км, і для втрати статусу рукожопим ощадбанківцям ніяких документів потрібно не було.
3. Чомусь пенсійну картку, котру раніше видавали на два роки (і в договорі це було прописано), стали видавати лише на рік.
4. Вартість пересилки карти збільшили пропорційно росту курса долара, хоча ми вроді живемо в гривневій країні. Тепер за пересилку картки я мушу замість 27 грн раз на два роки платити 72 грн раз на рік.
Ну і про результати цього рестайлінгу — коли мені треба було проплатити щось разове і я подав картку касирці, то на мене подивилися з подивом. І попросили паспорт і код.
Користуюся тільки тому, що військову пенсію можна отримати лише через цих рудиментів радянської банківської системи.
Написати коментар
Не дороботка
Коментарі (1)
Заговор
Коментарі (5)
Отделение на проспекте Гагарина
Написати коментар
Автокредит
Коментарі (1)
пропали деньги
Коментарі (4)
для учётности
В некоторых отделениях холл-менеджер и вовсе отсутствует возле ИПТ. А это очень существенный недочёт на случай технических вопросов и разруливания спорных транзакций. Аппаратура непростая и помощь плательщикам в работе с ней просто необходима. Дадеко не все люди поспевают за развитием технического прогресса.
Написати коментар
Полный капец!
Коментарі (12)
операции
На основании этого отзыва нужно кое-что прояснить. До ввода ВА Дельта банк для своих клиентов разместил таблицу о терминах зачисления и списания средств на счёт. Хотя этот банк в стадии ликвидации, но этот шаг навстречу заслуживает внимания. Данная инфа поможет избежать многих недоразумений. В том числе и некорректных транзакций, когда клиент думает, что средства на счету, а они ещё по факту недоступны — и начинает осуществлять поспешно платежи.
Написати коментар
Бeзвідповідальність
Коментарі (7)
Ощадбанк, научитесь наконец работать
Написати коментар
Советская система обслуживания
Два дня общения с «поддержкой» банка ничего не дала. Погнали меня в какое-то центральное отделение писать заявление. Когда карту отдадут — никто не знает.
Бардак а не поддержка :(
Коментарі (8)
Банк кам"яного віку
Коментарі (1)
Пропали деньги
Коментарі (2)
предложение ощада
Коментарі (5)
Жалоба
Коментарі (1)
Жалоба
Коментарі (1)
ИПТ вредничает
Коментарі (2)
Некомпетентный сотрудник
Написати коментар
Благодарность Перев`язко Людмиле Анатольевне
Ожидая своей очереди, я наблюдала, как она работает с клиентами: отвечает на языке обращения, ответы полные, с нюансами, которые помогут клиенту не обращаться с дополнительными вопросами. Сдержанна, приветлива. Извинилась за задержку выплаты, хотя ее личной вины в этом не было.
Желаю ей карьерного роста и, хоть здесь это не совсем уместно, личного счастья. Она совершенно очаровательна.
С уважением.
Написати коментар