Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Хорива, 27-А

Адреса:
Київ, вул. Хорива, 27-А
Телефон:
+38 (044) 425-81-55, +38 (044) 425-81-40
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
3 березня 2024, 8:41
В 2020 році в цьому відділенні я оформив кредит на новий автомобіль, в 2022 році я повністю погасив кредит.

Зараз мені необхідно продати автомобіль, але виявилося що він має обтяження терміном до 2025 року.

На гарячій лінії говорять, що для зняття обтяження потрібно особисто звернутися у відділення Ощадбанку.

При оформленні кредиту ніхто не попереджав що треба буде самостійно звертатися для зняття обтяження. Крім того, кредит давно виплачений, тож не зрозуміле призначення цього обтяження.

Проблема ще в тому, що знаходжуся за кордоном, і не маю можливості приїхати в Україну.

Кілька днів підряд намагався додзвонитися до відділення, але ніхто так і не взяв трубку.
Коментарі (1)
1
30 жовтня 2023, 16:17
Після того, як у нас розбомбило квартиру в Ірпені. На той час мама жила з нами. Ми продали преватизовану квартиру у Житомирі, яка належала нам. І вирішили в такий спосіб щось купити, щоби десь жити. Покупець купував квартиру за програмою ЄОселя, і гроші перевели на карти людей, яким належала квартира. АЛЕ! В Ощадбанку ми не мали змоги зняти гроші за довіреністю мами. Їй 82 роки, і вона не виходить із дому за станом здоров’я. А на своїх картах у нас списували податок за зняття грошей. Це свавілля. Мафія якась. Постає питання, на якій підставі існує неможливість зняти гроші з картки Ощадбанку за дорученням? Чому я не можу зняти свої гроші? Чому ніхто не пояснює мені списання податку за зняття грошей? Хоча зазначено, що це не оподатковується? Скільки триватиме таке ставлення до українців? І отримати відповідь на свої запитання?
Коментарі (2)
1
24 жовтня 2022, 21:25
Я є клієнтом Ощадбанку в якості ФОПа. Це стало приводом для взяття кредиту в цьому ж банку. 3 15.04.2021 справно виконую кредитний договір. 3 початком війни були введені кредитні канікули до 31.05.22. 3 тієї ж причини я втратила роботу, що легко перевірити по моїм рахункам ФОП. Весь цей період я знаходилась на зв’язку. 08.06.22 мені зателефонувала менеджерка Петренко А. (розмову зафіксовано), я відповіла, що не дивлячись на втрату роботи, буду платити кредит вчасно. Отримала смс-підтвердження, що маю заплатити черговий внесок до 15.06.22 (як вказано в договорі). 14.06.22 о 22:48 проплата була здійснена (сумма 9000 грн), в смс-повідомленні вказано, що наступний платіж 8950 грн має бути 19.07.22.
29.06.22 мені зателефонувала Петренко А. і повідомила, що в мене борг по кредиту (мабуть за лютий). Я сказала, що цього не може бути, оскільки на поточному рахунку було 9000 грн (платіж 8950). Менеджерка довго плуталась з поясненнями, потім сказала, що гроші списані на рахунок 6opry тому що я заплатила до 15.06.22, а за час війни умови змінилися. На моє питання, чому вона не повідомила про це під час розмови 08.06.22, вона відповіла, що клієнтів багато, і вона не може слідкувати за усіма, і що я маю або заплатити подвійну суму, або реструктурувати кредит.
Мене не влаштовує жодна з пропозицій, оскільки в кожному випадку я страждаю фінансово, і ця ситуація сталась не з моєї вини.
30.06.22 я прийшла до завідуючого відділення на Хоревій 27, але вона сказала, що нічим не може допомогти, і я або піду на умови банку, або буду боржником, а це погано вплине на мою кредитну історію, і мене весь час будуть турбувати з банку і вимагати оплату 6opry. Зав.відділенням підтвердила, що якщо 6 я внесла кошти на рахунок 15.06.22, то ця ситуація не виникла 6, але вже нічого не зміниш. Я можу звертатись куди завгодно, все одно мої заяви прийдуть на їх відділення.
Прошу розібратись в цій обурливій ситуації, яка паплюжить моє чесне ім'я. Не маючи роботи і утримуючи сина з інвалідністю, з моєї сторони були зроблені всі кроки, щоб в цей важкий період підтримати країну і виконувати свої обов’язки.
Вважаю, що Ощадбанк (чи співробітники відділення) спеціально створили ситуацію, щоб зробити мене боржником.
Маю велику надію на справедливе вирішення цієї проблеми.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
25 жовтня 2022, 10:36
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
5 не зарахована
7 червня 2022, 14:45
В конце марта оформил заявку на выплату в Дию и до сих пор длятса эти 10 дней!!!(((
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
8 червня 2022, 9:05
Банк не формує дату виплати. Як тільки відбувається фінансування, кошти відображаються на балансі рахунку.
1
9 липня 2021, 23:45
На первом курсе оформляли стипендиальную карту, так уж сложилось, что в вашем банке. Не пользовалась ею три года, соответственно пин кода не помню, в приложении к карте привязан какой-то чужой номер, на который оно отправляет сообщения с одноразовым кодом для входа. Решила обратиться в банк, чтобы сменить номер на мой. Пришла первый раз — сказали, без оригинала паспорта ничем помочь не могут, Дия сотрудницу не устроила, ну это как бы ладно, не везде ещё пока прокатывает. Пришла на следующий день — закрыто. Подёргала дверь — вышла женщина, сказала, что у них обед, хотя на табличке у входа написано, что отделение работает БЕЗ ПЕРЕРЫВА. Это как так? Ладно, пришла через час, с паспортом. Девушка консультант сменила мне номер в системе, говорит, что нужно подождать 15−20 минут, всё должно работать, но если что, можно ещё звонить на горячую линию. Подождала ещё час, естественно ничего не заработало, приложение по прежнему отправляет код на какой-то левый номер. Позвонила на горячую линию, а там говорят — ваша карта закрыта ещё в 2019 году по причине задолженности. О которой я впервые слышу. Как и о том, что карта закрыта. Видимо, уведомляли об этом тоже на какие-то левые номера, непонятно откуда взятые. Но у меня другой вопрос? Почему я должна два дня бегать в банк, носиться с паспортом, тратить время на смену номера и тп, если карта не действительна? Почему нельзя сразу это сообщить или хотя бы со второго раза, когда я с паспортом пришла? О том, что там есть какие-то задолженности, которые тоже неясно откуда, потому что картой ни разу не пользовалась, я уже молчу. В общем, единственное решение, которое мне предложили — оформить новую карту. Только новая мне не нужна, спасибо, только не в вашем банке. Завтра пойду в бухгалтерию универа, привяжу стипендию к карте Привата, это явно будет проще и быстрее, чем пытаться разобраться с Ощадбанком.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
12 липня 2021, 11:25
Доброго дня!

Відділення у м. Києві за адресою вул. Хорива, 27А працює з обідньою перервою з 13:00 до 13:45. Інформацію про актуальний графік роботи завжди можна звірити на сайті банку: https://oschadbank.ua/ua/map
Безпосередньо поблизу входу до відділення графік роботи або зміни до графіку зазначаються в інформаційних повідомленнях.

Номер телефону клієнта не може бути змінено самовільно. Тому дуже хотіли б прояснити цю ситуацію. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам дуже вдячні.

Інформацію щодо закриття картки та заборгованості можна уточнити в контакт-центрі або відділенні банку. Тому щоб ми мали змогу перевірити ситуацію більш детально та надати вам зворотний зв'язок з приводу причини виникнення заборгованості, будемо очікувати ваші дані.

З повагою, команда Ощадбанку.
5
4 лютого 2021, 15:42
Хочу подякувати ст. контролера — касира Чуднецову Таїсію Олексіївну за чутке та фахове ставлення до клієнтів банку.
Ми звернулися з приводу конвертації євро в гривню, бо маємо кошти на закордонній картці
Отримали повну, розгорнуту інформацію.
Щиро дякуємо ст. касира-контролера
Чуднецову Таїсію Олексіївну за професіоналізм і людяність!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
4 лютого 2021, 15:56
Доброго дня! Приємно, що ви знайшли час та залишили позитивний відгук. Дякуємо за довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
1
30 травня 2020, 16:40
Що робити у випадку коли по зарплатній картці якою не користуюся (з даної організації звільнився)стягується комісія? Ваші співробітники не можуть надати номер пункту договору з гідного якого стягується комісія, пів години тримають на утриманні і ніякої відповіді не надали!!! Як припинити стягування комісії якщо немає можливості звернутися в банк де відкривався рахунок? Знаходжусь в іншій області і тому не маю змоги закрити рахунок в певному відділені. Надайте роз’яснення?
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
1 червня 2020, 14:50
Доброго дня! Згідно тарифів банку, з якими ви можете ознайомитись як у відділенні банку та на нашому сайті, передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Ви маєте можливість звернутись до відділення банку та написати заяву про закриття вашого рахунку. https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
1
7 квітня 2020, 23:21
Разблокируйте мою карту мой счет мне больше негде брать деньги кроме моей работы… Верните мои деньги… мою зарплату мне надо кормить ребенка… вы говорили что гасите кредит как можете и берете нагло забераете мою всю зарплату.. И вообще до 1го мая кредитные каникулы…
Коментарі (3)
1
30 березня 2020, 13:17
Погасила полностью кредит, платежки на руках. В банке нет информации о закрытии.
Наяривают на телефон сотрудники Европейской агенции по возврату долгов.
Дозвониться на гарячую линию банка невозможно.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
30 березня 2020, 15:58
Добрый день.
Вам звонят с коллекторской компании сообщить о ваших обязательствах перед Ощадбанком. Информация передается коллекторской компании заранее. Если вы уже оплатили задолженность и погасили полностью кредит, то новых звонков от коллекторской компании вы не получите. Для проверки информации о погашении кредита рекомендуем заказать обратный звонок оставив заявку на сайте банка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback.
3
28 березня 2020, 13:51
Обратился в банк для получения реквизитов карты, сотрудник банка девушка долго что то делала, в итоге получив реквизиты я ушел, после сходив в банкомат снять средства мою карту сожрал банкомат, обратившись в банк я узнаю что девушка что то не то сделала и закрыла мою карту, я попросил исправить ситуацию, не извинившись за свою ошибку она сказала что подала документы на оформление новой карты и через несколько дне у меня будет новая карта, вот уже идет 2 неделя как карту мне делают, позвонив в банк мне сказали что карту даже не заказывали, я звонил куда можно, но никто ничего не делает и в последние дни они просто не берут трубку!!! Что это такое ??? Почему из-за необразованных и невнимательных сотрудников я должен целый месяц провести без денежных средств ???? Если и дальше так пойдет буду обращаться в правоохранительные органы!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
30 березня 2020, 14:08
Добрый день.
Приносим извинения за причиненные неудобства. Нам жаль, что случился подобный инцидент. Ситуацию мы проверим и работу сотрудника мы проанализируем. Также, хотим заметить, что вы можете снимать наличные со счета по паспорту в любом отделении Ощадбанка в пределах области, где открыт счет.
Сторінки: 123
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Хорива, 27-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Хорива, 27-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.