
Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.5 | 42.0097 |
EUR | 48.25 | 48.9692 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Кам'янецька, 17 (ТЦ "Квартал", 2 поверх, біля кафе Піколіно), Хмельницький
Адреса:
Хмельницький, вул. Кам'янецька, 17 (ТЦ "Квартал", 2 поверх, біля кафе Піколіно)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-20:00
Відгуки про відділення:
є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Vova2202
6 липня 2025, 19:55
На днях відвідував точку моно, дякую співробітнику Альоні(Хмельницький) за чудове обслуговування
Написати коментар
Ответ банка

7 липня 2025, 10:26
Дякуємо за відгук!
Відповідь адміністратора

10 липня 2025, 8:57
Відгук не зарахований (на 10.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Вдячна менеджеру Альоні ТРЦ Квартал за допомогу в оплаті податків
Написати коментар
Ответ банка

3 липня 2025, 18:08
Дякуємо за відгук!
В черговий раз звертаюсь по допомогу, все як завжди на висоті. Дякую менеджеру Альоні, м.Хмельницький
Написати коментар
Ответ банка

20 травня 2025, 16:19
Вдячні за відгук!
Відповідь адміністратора

23 травня 2025, 9:12
Відгук не зарахований (на 23.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Дякую за гарне обслуговування менеджеру Альоні, отримувала раніше карту собі і дитині, сьогодні підходила за допомогою в активації дитячої карти, все чудово розповіли і допомогли!!! ТРЦ Квартал
Написати коментар
Ответ банка

Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Відвідував точку видачі Монобанк в Хмельницькому, дякую за чудове обслуговування співробітнику Альоні Т Ц Квартал
Написати коментар
Ответ банка

Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
На днях зверталась на точку видачі, мені дуже оперативно допомогли в вирішенні мого питання, дуже доступно пояснили все, дякую дівчині Альоні в м.Хмельницький
Коментарі (1)
Ответ банка

1 березня 2025, 10:26
Дякуємо за відгук!
Велике дякую за чудове обслуговування співробітнику Олені, ТРЦ Квартал Хмельницький, дуже приємна, привітна і компетентна дівчина
Написати коментар
Ответ банка

Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Хочу подякувати за хороше обслуговування працівника Вікторії за допомогу у додаванні карти до гаманця та консультацію. Спасибі.
Написати коментар
Ответ банка

27 січня 2025, 16:48
Дякуємо за відгук!
Відповідь адміністратора

31 січня 2025, 10:11
Відгук не зарахований (на 31.01.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Стикнувся з ситуацією коли банк відмовив в обслуговуванні і навіть не розумію чому, карти заблоковані, перекази кому я робив також карти заблокували, конкретної відповіді не почув, було десь за тижня два до цього повідомлення про підтвердження джерел доходу так як поступали платежі від різних людей, я сказав як є що це мої певні збереження з криптовалюти, надав всі докази і все було ок, а зараз навіть не розумію причину блокування, чи можливо якось оскаржити це рішення, я хочу і надалі користуватись цим банком адже він зручний в користуванні і доступний для всіх, більше всього ним користуюсь і аналогів шукати бажання немає, чи могла б мені якось підтримка написати для уточнення якихось надходів і т.д. і яка причина блокування і відмови в обслуговуванні адже всі докази від надходжень я можу надати, підтримка ніякої відповіді окрім банк відмовив в обслуговуванні не надає, навіщо тоді така підтримка? Я хочу отримати конкретну відповідь по яким причинам була заблокована моя карта та карти людей яким я робив перекази власних ж коштів та дійти до певного вирішення
Коментарі (9)
Ответ банка

25 жовтня 2023, 10:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Был клиентом банка больше года, сначала была первая проблема что отправили мне свифт перевод и его заблокировали, после вернули и установили мне лимит пополнения карты в 50к грн месяц! это не в какие рамки, и я сразу же перешёл на приват.
После уже не превышал лимит да и впринципе мало туда пополнял, и мало пользовался.
В один день прилетает мне сообщения что мне отказано в обслуживании и закрыли мои счёта/карты. Узнавал причину, сказали «мы так решили» по сути и всё. Тупо не пользовался почти и закрыли счёт вместе с деньгами!
Деньги вернули, но открыть счёт больше нету возможности. Потеряли одного вип клиента по сути и я пользуюсь приватом теперь, с его комиссиями. Если нет возможности стать заново клиентом банка то я всем рекомендую не влезать в такую «хайп» контору.
Коментарі (2)
После уже не превышал лимит да и впринципе мало туда пополнял, и мало пользовался.
В один день прилетает мне сообщения что мне отказано в обслуживании и закрыли мои счёта/карты. Узнавал причину, сказали «мы так решили» по сути и всё. Тупо не пользовался почти и закрыли счёт вместе с деньгами!
Деньги вернули, но открыть счёт больше нету возможности. Потеряли одного вип клиента по сути и я пользуюсь приватом теперь, с его комиссиями. Если нет возможности стать заново клиентом банка то я всем рекомендую не влезать в такую «хайп» контору.
Ответ банка

К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение о закрытии вашего карточного счета и отказе в дальнейшем обслуживании.