Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
З 28.06.22 активно почали надсилати смс-повідомлення про те, що кредитні канікули закінчено і потрібно сплатити борг, в день надходить до 5 повідомлень. Крім того, активно турбують такими повідомленнями моїх знайомих (контактні особи), це у час війни, коли у людей в голові не вистачає місця, щоб вирішити створені нею проблеми. Також, зателефонувала дівчина з невідомого мобільного номеру представилася працівницею Форвард банку з вимогою оплати боргу, після того як я відповіла, що протягом неділі зможу частково провести оплату по кредиту — з погрозливою інтонацією повідомила, що Верховна рада скасувала свою постанову про ненарахування штрафних санкцій у воєнний час і в мене є три дні, щоб повністю оплатити щомісячний платіж і кинула слухавку (я їй не встигла повідомити, що маю довідку ВПО). Дану розмову мені вдалося зберегти на аудіозаписі. Складається враження, що Форвард банк точно не Українського спрямування в своїх діях.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
12 липня 2022, 16:17
Шановна Юліє Богданівно, добрий день! sms інформування про необхідність погашення чергового платежу відправляється в автоматичному режимі, відповідно до умов договору. З 24.02.2022 р. та упродовж дії воєнного стану в Україні, банк не нараховує штрафів за прострочку.
Для недопущення збільшення вашого фінансового навантаження в подальшому, просимо сплачувати лише мінімальні платежі.
Це допоможе фінансової системі України зберегти стабільність та знизить ваше кредитне навантаження після завершення дії воєнного стану.
Сподіваємося на розуміння. Вдалого дня та мирного неба!
Проблема вирішена
naa1971 6 липня 2022, 15:19
Банк не присылает сообщения, которыми подтверждаются проводимые операции, то есть в интернет-банкинге невозможно провести никакие действия. Причем пробовали с разных аккаунтов с разными номерами телефонов, разных операторов мобильной связи. Обратился на горячую линию, там после долгих консультаций с технической службой сказали, что со стороны банка все в порядке, проблемы с нашей стороны и они банка не касаются. После настойчивой просьбы зафиксировать по этому поводу жалобу ее нехотя приняли, регистрационный номер жалобы отказались сообщить. Сказали, чтобы ждали рассмотрения в течение 30 дней. Не рекомендую банк. ТО, что сейчас происходит, очень похоже на агонию.
viktoriya82 5 липня 2022, 14:25
г.Бердянск…
Была добросовестным клиентом до 24 февраля. Сейчас каждый день присылают уведомление об внесении обязательного платежа по кредитной карте. Вы хоть смотрите место проживания клиента??? Каким образом находясь в оккупированном городе, где нет никаких средств для ВЫЖИВАНИЯ мы должны оплачивать кредиты??? Проценты естественно вы начисляете. И даже когда закончится война, находясь в десятитысячном минусе можно будет погасить кредитную карту? Вы издеваетесь ??
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
7 липня 2022, 11:39
Шановний клієнте, добрий день! sms інформування про необхідність погашення чергового платежу відправляється в автоматичному режимі, відповідно до умов договору. З 24.02.2022 р. та упродовж дії воєнного стану в Україні, банк не нараховує штрафів за прострочку.
Для недопущення збільшення вашого фінансового навантаження в подальшому, просимо, по можливості, сплачувати мінімальні платежі.
Це допоможе фінансової системі України зберегти стабільність та знизить ваше кредитне навантаження після завершення дії воєнного стану.
Сподіваємося на розуміння. Вдалого дня та мирного неба!
Борис 290 52 2 липня 2022, 10:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Спаська, 8
Я клієнт банку вже понад 10 років, якість обслуговування постійно знижується. У березні 22 відкрив у системі онлайн банкінгу депозит на 3 місяці за ставкою 12%, у червні, депозит автоматично пролонгувався за ставкою 6%. При цьому, ставка по залишку на картковому поточному рахунку — 8%. Тобто, більша ніж за депозитом!!! Розірвати такий недолугий депозит, неможливо онлайн. Довелось йти на відділення, де працівники ставили ідіотське запитання: чому ж це я, хочу розірвати депозит достроково?😂🤔.
Написав письмову заяву, результату, чи хоча б відповіді від банку, немає вже понад місяць… Ганьба та й годі
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
4 липня 2022, 12:12
Шановний Борисе Олеговичу, добрий день!
Відповідь на Вашу заяву від 14.06.22 р. була направлена Укрпоштою на адресу Вашого проживання, адже у своєму зверненні Ви обрали саме такий спосіб зворотного зв’язку.
Будь ласка, очікуйте на листа, або зверніться у відділення для отримання копії відповіді.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю!
Вдалого дня та мирного неба!
cuclops 1 липня 2022, 21:59
На сайті банку https://www.forward-bank.com/remote/mobile/connection/ є розділ російською (який не перекладено на українську при українському інтерфейсі) вказано, що для підключення інтернет-банку потрібен паспорт громадянина росії «При обращении в отделение при себе необходимо иметь паспорт гражданина Российской Федерации.»
Скріншот: https://imgur.com/a/X4tikHX
Форвард-Банк (раніше «русский Стандарт») вкотре показує своє відношення до українців. Спочатку перефарбувавшись, типу не з росії, а зараз паспорти рф вимагає.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
4 липня 2022, 11:40
Вітаємо, шановний Павле Олександровичу! Дякуємо, що звернули нашу увагу. Припускаємо, що ця прикра помилка сталася внаслідок ребрендингу та актуалізації сайту. Проте можливості побачити некоректну інформацію за надісланим Вами посиланням наразі немає. Щиро перепрошуємо за завдані незручності та хочемо нагадати, що Forward Bank – це український банк. Ми є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства, контролюється Національним банком України та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні.
Керівництво та вся команда банку є патріотами України. Ми найсуворішим чином засуджуємо нічим не виправдану відкриту широкомасштабну збройну агресію РФ проти незалежної, мирної та демократичної України.
Банк припинив усі відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Ми також підтримуємо українську армію та долучаємося до збору коштів для ЗСУ.
Бережіть себе! Вдалого дня та мирного неба!
Проблема вирішена
Zora1609 24 червня 2022, 8:27
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 14/2
Доброго дня. Банк за допомогою приватного виконавця наклав арешт на все що можна. Кредит я сплатив. Довідки про закриття не дають. Виконавець призупинив діяльність. Так і залишився боржником. Маю купу проблем.
Продав авто щоб погасити кредит. Покупець хоче зараз переоформити на себе. Я не можу цього зробити. Бо арешт. Повернути кошти теж не можу бо відав банку. Тупік. 0509261196 чекаю дій.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
24 червня 2022, 18:46
Доброго дня, шановний клієнте! Приватний виконавець мав зв'язатися з Вами для роз’яснення ситуації, що склалася.
Додатково повідомляємо, що Міністерством юстиції тимчасово припинено доступ до автоматизованої системи виконавчого провадження та реєстру приватних виконавців.
Найближчим часом його мають відновити, а виконавець зможе повідомити нас про зняття арешту.
До того Ви маєте сплатити суму основної винагороди приватного виконавця та витрати на виконавче провадження.
Після чого ми зможемо надати Вам довідку про закриття рахунку, а виконавець, відповідно, зняти арешт та прибрати відомості з реєстру боржників.
Гарних вихідних та мирного неба!
Проблема вирішена
PopovaElena 20 червня 2022, 22:51
Удивительная работа горячей линии банка! Ужас просто! Пока не напишешь тут, никакой реакции от банка! 15.06.2022 я обратилась на ГЛ с целью поднять суточный лимит по своей карте (т.к. данная услуга не доступна в интернет-банкинге) звонила около 21.00. я сразу озвучила оператору на какую сумму мне необходимо поднять лимит и конкретно где и как я планирую воспользоваться деньгами, а именно расплатиться картой на Новой почте!!!, оператор попросила меня подождать на линии, пока она писала там что-то для поднятия лимита. Я спросила у нее, когда и как я узнаю, что лимит подняли и…тут понеслось…Оператор начала говорить, что не знает, когда поднимут лимит и поднимут ли его вообще, типа она к этому не имеет никакого отношения, я говорю, хорошо, куда мне обратиться, чтоб мне помогли, она достаточно недовольным тоном сказала ждите и отключилась, я как дура минут 15 висела на линии, когда оператор вернулась и давай заново мне рядить фигню, типа я ничего не знаю, просто жесть!!! По итогу, через полчаса тупой беседы, она наконец-то вспомнила, что банк ввел ограничение и максимальная сумма в сутки 7000 грн, а мне нужно было больше, и что именно оплата картой на Новой почте приравнивается к снятию наличных, короче 7000 грн и никак иначе (((((я спросила ее нафига мне морочить голову 30 мин, если я сразу!!! в начале диалога!!! Я озвучила необходимую мне сумму и место, где я планирую расплатиться на что она ответила, ну типа я же хочу помочь. В чем помощь!!! Есть правила в банке и оператор обязан их знать!!! Затем я попросила принять у меня жалобу, в связи со сложившейся ситуацией, она сказала, что жалобу приняла и вцелом по моему вопросу мне позвонят на следующий день (на счёт лимита и жалобы), но… никто не позвонил, банку наплевать, прошло 5 дней, а я всё жду у моря погоды!!! Отвратительно!!!
Проблема вирішена
1013501 14 червня 2022, 9:28
Просто сменили мне фамилию в приложении.
Когда обратился в поддержку, то сказали, что нужно идти в отделение с документами. Но меня очень интересует на каком основании они ее изменили, вот им самим не интересно, почему вдруг изменились данные. Выходит они не заинтересованы в своей безопасности, что бы узнать причину изменеий в их системе. К тому же при открытии карты ксерили документы и там все есть.
Доверия 0, поражает безразличие, что сами не могут внутри провести проверку, а я должен идти и доказывать что я это я.
Проще закрыть карту, так как еще и кешбэк они убрали.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
16 червня 2022, 17:03
Шановний клієнте! Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ваша заявка в роботі, помилку буде виправлено, Вам не потрібно додатково кудись звертатися. Гарного дня та мирного неба!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 11 червня 2022, 18:37
Будьте осторожны! Банк списывает в минус за обслуживание Дебетной карты!

Из-за ограничений в начале войны, в 1000грн в день, пришлось больше недели переводит все деньги с Коко-Дебетной на карту другого банка (где нет таких ограничений) — на случай если понадобятся сразу много денег.

На счету остались копейки, вроде ничего не предвещало беду — но банк решил списать 15грн за обслуживание карты — теперь дебетка в минусе!

Таким образом банк создал ситуацию, что-бы с карты пришлось вывести все деньги, а еще нагадил — загнав карту в минус.

Будьте внимательными! Банк не просто так прозвали «Скунсом».
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
13 червня 2022, 18:36
Добрий вечір! Плата за обслуговування вашої дебетової КОКО КАРД цього місяця не була списана. Повідомте в особисті, про яку картку та за який місяць мова? Дякую. Мирного неба!
Alla1o7e 7 червня 2022, 15:40
Зробили кредитні канікули не для своїх клієнтів в червні прислали см сплатити за всі місяці канікул дуже великі відсотки в теперішній час неякої совісті немають починаєш вірити що це дійсно російський банк, такі банки знищувати треба щоб менше обманювали і гребли все під себе
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
8 червня 2022, 10:27
Шановний клієнте, щоб з'ясувати ситуацію по Вашому кредитному договору, надайте в приватні повідомлення Ваші ПІБ (повністю), ІПН та контактний номер телефону. Додатково повідомляємо, що зобов’язання по кредитному договору/кредитним карткам не відмінено. Натомість з 24.02.2022 р. та упродовж дії воєнного стану в Україні, банк не вимагає внесення обов’язкових щомісячних платежів по кредитах та кредитних картках та не нараховує штрафні санкції, будь-яких інших пільг не передбачено.
Відстрочення платежу надається в автоматичному режимі, у випадку невнесення обов’язкового платежу, для цього не потрібно звертатися до банку.
Відстрочення платежу – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення. Це пауза у розрахунках клієнта з банком під час воєнного стану в країні.
Для недопущення збільшення Вашого фінансового навантаження в подальшому просимо, по можливості, сплачувати мінімальні платежі.
Це допоможе фінансової системі України зберегти стабільність під час війни та знизить Ваше кредитне навантаження після завершення воєнного стану. Сподіваємося на розуміння! Бережіть себе! Разом — переможемо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maclaud 30 травня 2022, 16:42
100% акций банка принадлежит ЗАО «Банк Русский Стандарт» в лице Тарико Рустам Васильевич, российского предпринимателя, владельца холдинга «Русский Стандарт»
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
30 травня 2022, 16:49
Добрий день! Forward Bank – український банк. Ми є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства, контролюється Національним банком України та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні.
Банк входить до групи банків з іноземним капіталом, згідно з класифікацією НБУ, і є членом Фонду гарантування вкладів України.
Керівництво та вся команда банку є патріотами України. Ми найсуворішим чином засуджуємо нічим не виправдану відкриту широкомасштабну збройну агресію РФ проти незалежної, мирної та демократичної України.
Банк припинив усі відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Ми також підтримуємо українську армію та долучаємося до збору коштів для ЗСУ.
Тільки разом переможемо! Гарного дня та мирного неба!
Проблема вирішена
Дмитрий Ластовецкий 30 травня 2022, 11:54
27.05 через чат уведомил банк (нужно подать заявление при выезде за границу, чтобы карта не заблокировалась), что с 28.05 буду некоторое время в Польше. Потом сверху еще и набрал КЦ уточнил, всё или ок — ок. Пополнил на 7000гривен.
29.05 в Польше пробовал рассчитаться в кафе — неа, рядом был банкомат попробовал снять деньги — неа.
Написал в чат — ожидайте, позвонил на кц — ожидайте.
Ожидал несколько часов, хорошо что ждал автобус заодно, ответа нет, карта в блоке, плюнул, перевел 7000гр на другую карту и без проблем всё сделал. Это по поводу некомпетентности.
А теперь по поводу забавности. 30.05 с утра банк в чате таки дал ответ: «Вчора (29.05) о 14:30 обмеження по картці були зняті, відповідно, операція була проведена успішно.»
Шо серьезно? Это какая операция була проведена успішно?) Та где я не смог в кафе рассчитаться или та где я с банкомата денежку не смог снять?) Аааа.не ну если вы про перевод по итогу этих 7000гр с вашей карту на карту другого банка — тогда да, это успешный успех. И на том спасибо)
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
6 червня 2022, 9:57
Вітаю, шановний клієнте! Відповідь надано приватним повідомленням. Мирного неба!
Проблема вирішена
Alxander7287 25 травня 2022, 0:05
Банк заблокував картки. Третій день намагаюсь отримати причину блокування але безуспішно — підтримка не дає інформації. Гроші всі на картках і немає чим розрахуватись.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:39
Доброго дня, Олександре Сергійовичу! Ваше звернення прийняте. Після перевірки ситуації, ми повернемося до Вас з відповіддю. Гарного дня та мирного неба!
Полезный комментарий
Forward Bank 16 червня 2022, 16:55
Доброго дня, Олександре Сергійовичу! Наразі Ваші картки розблоковано, ними можна користуватися. На жаль, через неможливість додзвонитися, колеги не змогли проінформувати Вас особисто. Перепрошуємо за незручності та сподіваємося на подальшу співпрацю. Гарного дня та мирного неба!
solomiiy 24 травня 2022, 13:37
Банк порадував збільшенням лімітів на зняття коштів з карток, у касах. Сьогодні це щодобово 6000 грн (картка); 7000 грн (каса, банкомат). Сподіваюсь, ця гарна тенденція буде розвиватись і надалі. Дякую. Ми переможемо!
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:12
Шановний клієнте, вітаю! Завдяки вашій довірі та підтримці, ми плануємо і надалі знаходити рішення щодо поліпшення умов для наших клієнтів. Дякуємо, що залишаєтеся з нами! Мирного неба!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Ларуш 23 травня 2022, 15:59
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т. Центральний, 76/2
У меня был кредитный лимит 80 тыс грн, а сейчас ноль я понимаю что сейчас война введено военное положения, но можно было для своих клиентов оставить пусть не 80 тыс, а хотя-бы 10−20 тыс грн как сделали другие банки? Пойдите на уступки людям верните хоть часть кредитных лимитов ваши клиенты будут вам очень благодарны.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
24 травня 2022, 11:32
Шановний клієнте, вітаю! Так, дійсно з початку воєнного стану в країні видачу кредитних коштів та використання кредитних лімітів було призупинено. Але наразі ми розглядаємо можливість відновлення кредитування та кредитних лімітів, про що повідомимо окремо. Дякуємо, що залишаєтеся з нами. Гарного дня!
kingcity 19 травня 2022, 14:27
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 15
Неможливо здійснити оплату в інтернеті, зокрема на сайтах мобільних операторів.
Процес оплати запускається, досить довго триває і закінчується повідомленням: «Хост acs.forward-bank.com довго не відповідає.»
Звичайно, поповнити телефон можна і у інший спосіб, наприклад, через додаток. Але ж так бути не повинно, крім того, ця проблема з`являється і на інших сайтах.
Звертався у підтримку — лише відповіли, що з моєю карткою все гаразд. Проблема існує і досі.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
25 травня 2022, 14:05
Вітаю, шановний клієнте! Раніше колеги передали Вам рекомендації нашої тех підтримки, з того часу операцій по картці не було.
Чи актуальне ще для Вас це питання? Гарного дня та мирного неба!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maclaud 10 травня 2022, 12:06
С начала войны банк не ввел кредитные каникулы для своих клиентов, продолжает начислять и списывать ежемесячный платеж в полном обьеме, списание средств в выписке не отображается. Если внести сумму больше ежемесячного платежа, списывают все и даже в минус.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
17 травня 2022, 10:29
Шановний клієнте, щоб з'ясувати ситуацію по Вашому кредитному договору, надайте в приватні повідомлення Ваші ПІБ (повністю), ІПН та контактний номер телеону. Додатково повідомляємо, що зобов’язання по кредитному договору/кредитним карткам не відмінено. Натомість з 24.02.2022 р. та упродовж дії воєнного стану в Україні, банк не вимагає внесення обов’язкових щомісячних платежів по кредитах та кредитних картках та не нараховує штрафні санкції, будь-яких інших пільг не передбачено.
Відстрочення платежу надається в автоматичному режимі, у випадку невнесення обов’язкового платежу, для цього не потрібно звертатися до банку.
Відстрочення платежу – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення. Це пауза, тобто відтермінування у розрахунках клієнта з банком під час воєнного стану в країні.
Для недопущення збільшення Вашого фінансового навантаження в подальшому, просимо, по можливості, сплачувати мінімальні платежі.
Це допоможе фінансової системі України зберегти стабільність у період воєнного стану та знизить Ваше кредитне навантаження після завершення воєнного стану. Сподіваємося на розуміння! Бережіть себе! Разом — переможемо!
kibez 9 травня 2022, 13:47
Я являюсь клиентом банка довольно давно. Сейчас много пишут о проблемах со снятием наличных с карточек, выдаче в кассе и т. д. Сам от этого страдаю … НО! Все как-то забывают что банк продолжает начислять проценты! И довольно не плохие … При этом тот же А-Банк, услугами которго давно пользуюсь перестал их начислять. Да, там нету проблем с лимитами и т. д. Плохо конечно, что приходиться выбирать … но давайте быть честными — хотите хороши условия с начислением %. риск всегда больше
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
9 травня 2022, 15:21
Шановний клієнте, дякуємо за Ваш відгук! Ми пильно ставимося до всіх зауважень та звертаємо Вашу увагу, що ліміти постійно переглядаються в сторону їхнього збільшення. Сподіваємося, що найближчим часом вони будуть повністю відмінені. З надією на подальшу плідну співпрацю! Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PopovaElena 4 травня 2022, 11:36
Добрый день! Я оплатила ежемесячный платеж по своему кредиту гораздо больше, чем минимум (и это в военное время!), согласно акции до 11.05.2022 всем клиентам банк начисляет 10% от суммы платежа в виде бонуса, и мне также пришла смс, что бонус начислен и указан счёт куда начислен этот бонус, но такого счета у меня не оказалось, я зашла в личный кабинет и несколько раз перепроверила все свои счета, но такого там не было. Я обратилась на горячую линию банка, девушка мне объяснила, что бонус зачислен мне на зарплатную карту (я ранее была сотрудником банка до 19.04.2022) серьезно??? Как так??? Во-первых, я не являюсь сотрудником, во-вторых, начиная с 2017 г. банк начислял мне ЗП на другую дебетовую карту, и главное — зарплатная карта была закрыта согласно написанного заявления. Оператор горячей линии сказала, что моя жалоба зафиксирована и мне перезвонят для решения вопроса, но прошло 6 дней и никто не перезвонил!
Вот как банк форвард относится к клиентам, которые стараются выплачивать задолженности в военное время!!!
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
9 травня 2022, 15:12
Шановна пані Олено, вітаю! Вибачте за завдані незручності. Колеги повідомили, що у п'ятницю на Вашу активну картку було зараховано кешбек. Вдалого дня! Бережіть себе!
68055311 26 квітня 2022, 17:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 73
Після введення обмеження:
«P2P-перекази у системі Інтернет банк „Forward Online“ та P2P-перекази з карток АТ „БАНК ФОРВАРД“ (через меню „Переказ на картку українського банку“ або „На вільні реквізити“) встановлено на рівні 1 000 грн. в день.» це вже колишній банк.

Буду скаржитися в НБУ! Це смішно 1000 грн в день.
Нащо класти гроші в даний Банк, якщо ти їх через місяць, коли вони тобі будуть треба, получиш тільки 1000 грн в день, Ви з глузду зїхали. Знімайте ліміти згідно лімітів НБУ, а то буде горе.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:52
Добрий день, шановний Віталій Петровичу! Згідно з п. 8.27. Умов надання та обслуговування платіжних карток АТ «Банк Форвард», банк має право здійснювати розпорядчими документами по банку встановлення лімітів та процедури з отримання готівки з картки через платіжні термінали або касу банку та здійснення переказів/розрахунків у безготівковій формі з використанням картки (за одну операцію, за одну добу тощо). Інформація про вищевказані обмеження буде доведена до клієнта у розумний строк, але не пізніше дати їх введення, одним із способів, вказаних в пунктах 2.13.1, 2.13.2 умов.
Інформація про встановлені ліміти по операціях з платіжними картками розміщена на офіційному сайті за посиланням https://www.forward-bank.com/press-center/news/2022/yaki-viddilennya-forward-bank-pratsyuyut-27042022-r/. Сподіваємося на розуміння!
Головна / Банки України 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Відгуки про Форвард Банку 📝