×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.75 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Жалоба
При цьому, безумовно, спілкування повинно бути ввічливим та коректним, адже ми поважаємо кожного нашого Клієнта.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Ужасный банк
В поддержку писал, все бесполезно
Очень недоволен этим банком
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Украли деньги через интернет
Просимо поставитись з розумінням.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кредит
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Що ви таке з'їли?
На нашому сайті було виявлено технічну помилку, яка була неприйнятною і не відображала офіційну позицію нашого Банку. При створенні інтерактивної карти в розділі корпоративних програм технічні налаштування були зроблені так, аби відображати регіони, в яких партнерські пропозиції на придбання сільгосптехніки доступні нашим Клієнтам. Це призвело до недопустимого зображення карти України, оскільки наразі послуги Банку не надаються у АР Крим.
Ми вибачаємося за цю нестандартну ситуацію і зробимо все необхідне, аби не допустити подібного в майбутньому. Позиція банку незмінна: Крим – це Україна.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Коментарі (8)
Хороший банк
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
скарга
Ми надавали Вам відповідь у розділі «Питання банку».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Благодаря одному сотруднику ставлю 5 баллов
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Большая благодарность
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Маленькое хамство.
Да, не смертельно, но не по людски!
Крім того, в момент Вашого обслуговування відбулася зміна курсів, про що Вас було проінформовано та, після отримання Вашої згоди завершено операцію.
Працівниками, відповідальними за якість обслуговування, з співробітниками відділення обговорено дану ситуацію та наголошено на необхідності роботи з чергою та вжиття заходів для запобігання подібному в майбутньому.
На жаль, зв'язатися з Вами особисто для принесення вибачень та надання пояснень, працівники не змогли, оскілки будь які дані (телефони, адреси) відсутні.
Повторно приносимо вибачення, та запевняємо Вас, що робимо все можливе для того, щоб обслуговування в нашому Банку було на найвищому рівні.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ми перевіримо у зв'язку з чим утворилася така ситуація і надами відповідь.
Приносимо вибачення, що не виправдали Ваших очікувань.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Не реагують на скарги про зникнення коштів
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
кредитная карта
В будь-якому разі нам прикро, що це могло порушити Ваші плани та сподіваємось на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як в меншу, так і в більшу сторону, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато факторів. Як тільки користування кредитним лімітом буде поновлено, ми відправимо Вам про це смс, крім того не забувайте, що завжди актуальний стан рахунку можна моніторити в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ми перевіримо інформацію та спробуємо якнайшвидше відповісти.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Графік роботи
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (3)
Слив информации клиентов банка в сеть интернет
На жаль, в даній ситуації Ви маєте звертатися до правоохоронних органів, ми ж у свою чергу надамо всю інформацію, наявну у нас, щодо даних операцій, на відповідний запит, оформлений згідно законодавства та будемо сприяти проведенню розслідування.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Бездоганна робота персоналу
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Скарга на надійність
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (4)
Плохое обслуживание в банке.
Худшее обслуживание своих клиентов, которое может быть.
За повідомленими Вами даними у заявці по даному відгуку, не встановлено підстав для здійснення дзвінка Вам з Банку. Для перевірки номеру телефона, з якого Вам телефонували та отримання детальної консультації напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку) або зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Для перевірки чи дійсно дзвінок був від Банку, уточніть, будь ласка, наступні дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номери телефонів (Ваш та з якого Вам телефонували) в особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Вкрали кошти - банк тягне час???
Збирала по крихтам!
Сказали… з 15.06 до 20.06 розберемося… дзвоніть. Дзвоню, відповідають чекайте тиждень, ще не було інкасації. ЗА МІСЯЦЬ НІ РАЗУ??? сьогодні 26.06… А ні слова.
Чи я можу сподіватися на компетентну роботу службу безпеки? Там же камери,,, видно все…
Переді мною 6 чоловік, через одного банкомат видав гроші, іншим ні. В банк черга з таких як я… що далі??? За що їсти???
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Самый неадекватный банк.
Имел когда-то неосторожность завести карточный счет (дебетовая карта) в Райфайзен.
В январе 2020 они несколько недель не могли у себя разобраться почему мои средства заблокированы. Когда наконец-то выяснили (после 3 походов в отделение) и таки разблокировали, тогда же (в январе 2020) было решено с менеджером закрыть полностью счет. Менеджер подвела к кассе, там же посчитали чтоб закрыть счет в «0», будет комиссия за снятие и ее вычтут сразу, не выдадут на руки.
Через 6 месяцев (июнь 2020), начинает звонить их кредитный отдел, и не мне, а родственникам и заявлять что у меня есть задолженность перед банком. Якобы висит сумма комиссии, которую у меня вычли сразу, чтоб не пришлось еще раз ходить в банк…
На вопрос так называемому «кредитному» отделу «Почему звонят родственникам, а не мне?», начинают рассказывать: «согласно кредитному договору, мы можем звонить кому угодно...». Откуда номера у них — не понимаю, кредитов в жизни не брал.
А чтоб решить вопрос с закрытым 6 месяцев назад дебетовым карточным счетом, теперь требуют чтоб я еще раз ехал к ним в банк и предъявил квитанцию. Конечно же я храню по полгода квитанции, когда закрываю дебетовые счета в банке…
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Кредитный лимит
Звонила на горячую линию там объяснить ничего не смогли, сказали в пн. звонить в их кредитный отдел и узнавать что и как… сегодня я увидела, что у меня на карте -13994.24 и просто в шоке и как теперь мне его платить 14000, а потом что будет если дойдет до 0??? До сегодняшнего дня я была довольна банком, т.к. всегда выручали, а в этот раз печаль, я недавно хотела добавить или получить кредит наличными но мне отказали, у меня серьезные трудности и мне лучше было бы платить своему банку, автоматом с ЗП, более адекватную сумму, чем непонятно кому кучу денег, спасибо, обрадовали…
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)