Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Habluk 11 квітня 2021, 22:47
Відділення знаходиться в смт Ємільчине Житомирської області.
При зверненні до спеціаліста з проханням відкрити рахунок для соцвиплати, працівниця відділення мовчки взяла документи, хвилин 15 -20 щось там в комп’ютері клацала, поробила копії документів. Підійшла з купою паперів і сказала поставити підписи (навіть не спитавши, чи бажаю я їх переглянути). Через то, що в країні була ситуація жорсткого локдаун, я поспішила покинути людне приміщення. Так як на вулиці був сильний мороз, я вирішила подивитись документи вдома. По перше, не правильно вказана адреса проживання, а саме головне підписаний договір на страхування, про що працівниця навіть не попередила. Не кажучи про те, щоб запитати, чи він мені взагалі потрібен. Коли я прийшла у відділення і попросила відключити дану функцію, то спеціаліст мене завірила, що тепер кошти ніхто знімати не буде з рахунку і дала якусь бумажку з печаткою. А наступного місяця з мене знову зняли кошти за страховку, яку, по типу, мені відключили, коли я приходила особисто. Про яку довіру до банку може йти мова з таким відношенням до клієнтів?

При першій же нагоді поміняю Ваш банк на інший.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 0:28
Доброї ночі! Ми обов'язково розберемося в ситуації та все вирішимо, якщо додатково, в особистих повідомленнях, вкажете свій ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 квітня 2021, 17:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено та завтра, до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви, будуть повернені. Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь в процесі обслуговування не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 квітня 2021, 17:48
#
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено тазавтра до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви будуть повернені.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 квітня 2021, 17:50
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено та завтра, до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви, будуть повернені. Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь в процесі обслуговування не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися